וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב צפויה לשחרר את שון ג’יימס בתום העונה

במועדון קיבלו החלטה עקרונית לא להמשיך את ההתקשרות עם השחקן ויחפשו לו קבוצה. הנדריקס: "מחכים לאתגר בברצלונה"

מכבי תל אביב צפויה לשחרר בקיץ את שון ג'יימס (28, 2.08 מטר). השחקן מחזיק בחוזה מובטח לעונה הבאה בשכר של כ-400 אלף דולר נטו. ג'יימס לא הצליח להשתלב בסגל הקבוצה, כמעט לא שותף ביורוליג (2.8 נקודות ב-8:30 דקות למשחק) וסבל מבעיית פציעות. במועדון קיבלו החלטה עקרונית לא להמשיך את ההתקשרות עם השחקן, ממנו קיימת אכזבה גדולה, ובקרוב יחלו לחפש קבוצה שתקלוט אותו.

הצהובים רשמו הערב (שני) את ניצחונם ה-19 מ-20 משחקים בליגה האדריאטית, כשהביסו ללא קושי 64:85 את ורשאץ הסרבית. האוהדים הנאמנים שהגיעו למשחק זכו לראות את עידן זלמנסון מקבל דקות בכורה באירופה, וקיבלו הצגה מליאור אליהו שחזר מפציעה עם 28 נקודות ונעזר בריצ'רד הנדריקס שהוסיף 25.

"זה הבק טו בק השלישי או הרביעי שלנו העונה ולא הזיק שהיריב לא היה מאריות הליגה אדריאטית", סיכם דיוויד בלאט. "אני נהניתי מאוד מהמאמץ של החבר'ה, מהעובדה שיכולנו לתת לשחקנים דקות משמעותיות שהם לא היו מקבלים בהזדמנות אחרת. נחמד לראות שחקן בן פחות מ-17 כמו זלמנסון עולה ומשחק במדים של הקבוצה הבוגרת. כולם נהנו מזה".

בלאט הסביר מדוע בחרה הקבוצה לטוס לברצלונה ברביעי, יום המשחק: "חשבנו שניתן לשחקנים לאכול טוב, לישון טוב, נעשה אימון מאוחר ונטוס בבוקר ביום רביעי. נעשה שם את המקסימום. זו קבוצה שונה מאלה שראינו בסוף השבוע הזה".

ריצ'רד הנדריקס: "כולנו שיחקנו טוב. פתחנו לא טוב, אבל התעשתנו וסיימנו חזק. זלמנסון עדיין ילד. בחודש האחרון הוא איתנו ונותן אנרגיות באימונים. טוב לראות אותו מקבל דקות. ברור שהרמה תעלה מול ברצלונה, אבל כך גם הרמה שלנו ואנחנו מחכים לאתגר".

אליהו והנדריקס הובילו את מכבי תל אביב ל-64:85 על ורשאץ

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully