וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות אנטישמיות נגד איתי שכטר באימון קייזרסלאוטרן

27.2.2012 / 10:34

כ-150 אוהדים הגיעו למחות נגד היכולת של הקבוצה, כמה מהם אף הצדיעו במועל יד. יו"ר המועדון גינה את המקרה בחריפות

קבוצה קטנה של גלוחי ראש השמיעה אתמול (ראשון) קריאות אנטישמיות נגד איתי שכטר באימון קייזרסלאוטרן. בעקבות התבוסה הקשה 4:0 למיינץ בדרבי ביום שבת, המאמן מרקו קורץ ביטל את יום החופש של השחקנים שחויבו להגיע לאימון. מי שעוד הגיעו למתקן הם כ-150 אוהדים, שחלק מהם כאמור השמיעו קריאות כלפי שכטר ושניים מהם אף הצדיעו במועל יד.

יו"ר המועדון, סטפן קונץ, גינה בתוקף את האוהדים הספורים הללו ואמר: "גזענות היא מחוץ לתחום בקייזרסלאוטרן". החלוץ הישראלי לא שיחק ביום שבת והוא מחלים מפציעה. בתום האימון נערך מפגש בין חלק מהאוהדים לשחקנים ולמאמן, ללא נוכחות של כלי תקשורת.

דובר קייזרסלאוטרן, כריסטיאן גרובר, סיפר לתקשורת הגרמנית כי 10 אנשים היו אחראים על הקריאות לשכטר וכי מדובר בחוליגנים המוכרים למועדון שבעבר הורחקו מתחומי האצטדיון. "ביקשנו מהמשטרה לחקור את התקרית בשיא הרצינות ולמצות את הדין עם האחראים", אמר הדובר.

קייזרסלאוטרן מדורגת במקום ה-17, שתי נקודות מתחת לקו האדום. היא לא ניצחה כבר ב-13 משחקי ליגה רצופים ויש לה את ההתקפה הגרועה בליגה - 16 שערי זכות. ביום שבת היא תארח את וולפסבורג אחרי ארבעה הפסדי ליגה רצופים.

צפו בגלוחי הראש באימון קייזרסלאוטרן

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully