וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל הביסה 2:5 את טוטנהאם

התותחנים חזרו מ-2:0 עם שערים של סאניה, ואן פרסי, רוזיצקי וצמד של וולקוט. גיגס סידר ליונייטד 1:2 בנוריץ' בדקה ה-90

המחזור ה-26 בפרמיירליג הגיע לשיאו היום (ראשון) עם שתי דרמות ענקיות, שאפשר לראות רק בליגה האנגלית הנהדרת. ארסנל חזרה מפיגור 2:0 בדרבי מול טוטנהאם ל-2:5 סנסציוני וחזרה למקום הרביעי. אם מישהו חשב שזה ניצחון גדול, הגיע ריאן גיגס הבלתי נגמר וכבש שער ניצחון בדקה ה-90, שסידר למנצ'סטר יונייטד 1:2 בחוץ על נוריץ' וצימוק הפער בפסגה בחזרה לשתי נקודות בלבד.

צפו בתקציר הניצחון המדהים של ארסנל

רובין ואן פרסי שחקן ארסנל (שמאל) עם בקארי סאניה. AP
אבי המהפך. ואן פרסי וסאניה/AP

ארסנל - טוטנהאם 2:5

מי אמר שהעיר לונדון על סף הפיכה היסטורית ושטוטנהאם עוברת את ארסנל ביכולת וברמה? יכול להיות שהתרנגולים עוד יסיימו לפני התותחנים בטבלה וגם הצליחו לנצח אותם בוויט הארט ליין, אבל ארסנל הוכיחה שהדרבי הביתי הוא עדיין שלה. ארסנל חזרה מפיגור 2:0 ל-2:5 ענק על טוטנהאם וחזרה למקום הרביעי בליגה עם 46 נקודות והיא רחוקה שבע נקודות בלבד מהתרנגולים שנמצאים במקום השלישי.

לואיס סאהה ועמנואל אדבאיור העלו את טוטנהאם ל-0:2, אך בקארי סאניה, רובין ואן פרסי, תומאש רוזיצקי וצמד של תיאו וולקוט סידרו לתותחנים מהפך גדול וניצחון יוקרתי במיוחד. יוסי בניון פתח בהרכב בפעם השלישית העונה ושיחק 88 דקות לא רעות.

בדקה ה-22 כמעט מצאה ארסנל את השוויון כשקרן של ואן פרסי מצאה את תומאש רוזיצקי בפינה הקרובה והוא נגח נהדר, אך בראד פרידל הדף. בדקה ה-34 הצליחו התרנגולים לכבוש את השני כשגארת בייל פרץ קדימה והוכשל על ידי וויצ'ק שצ'סני. האקס עמנואל אדבאיור בעט את הפנדל מצוין פנימה וזה 0:2. בדקה ה-40 הצליחה ארסנל להתאושש כשמסירת רוחב של גיבס מצאה את מיקל ארטטה, שהגביה ברגל שמאל לבקארי סאניה, שנגח מצוין פנימה את ה-1:2 וכבש את שער הליגה השלישי שלו במדי התותחנים אי פעם. בדקה ה-43 הצליחה ארסנל להשלים את החזרה, כשטעות בהגנה והרחקה לא טובה של אסו אקוטו הובילה את הכדור לרובין ואן פרסי, שעצר, הסתובב ובעט בצורה מושלמת את ה-2:2.

הדרמה לא נגמרה ובדקה ה-51 הצליחה ארסנל להשלים את המהפך. רוזיצקי פרץ קדימה, העביר מסירת רוחב לסאניה, שהחזיר לו והקשר הצ'כי בעט מקרוב פנימה את ה-2:3. המהפך לא נעצר שם. בדקה ה-65 ואן פרסי קיבל מסירת עומק והחזיק בכדור בצורה נהדרת, עד שהגיע תיאו וולקוט לאגף הרחוק וקיבל את מסירת הרוחב. האנגלי הקפיץ נהדר מעל פרידל וקבע 2:4. החגיגה לא נגמרה שם וכעבור שלוש דקות בלבד, כשוולקוט קיבל מסירת עומק מאלכס סונג ובעט נהדר לפינה הרחוקה ופנימה בדרך ל-2:5 ענק. אם זה לא הספיק, אז טוטנהאם נותרה גם ב-10 שחקנים בדקה ה-88 כשסקוט פארקר ביצע עבירה על תומאס ורמאלן וספג צהוב שני.

מה ארסנל ו-ונגר צריכים לעשות כדי לחזור לעצמם?

נוריץ' - מנצ'סטר יונייטד 2:1

נו, מה אתם עוד רוצים שנגיד על ריאן גיגס? הוולשי הוותיק רשם את הופעתו ה-900 במדי מנצ'סטר יונייטד וכבש שער ניצחון בדקה ה-90, שסידר לשדים האדומים 1:2 חשוב במיוחד על נוריץ', שצימק את הפער מהיריבה העירונית בפסגה לשתי נקודות בלבד. את השער הראשון של יונייטד, אגב, כבש לא אחר מאשר פול סקולס. מי אמר שהעולם שייך לצעירים?

ההרכב ההתקפי של היוניייטד הוכיח את עצמו כבר בדקה השביעית, כשנאני שלח מסירת רוחב מהצד הימני של הרחבה והכדור הגיע היישר לראשו של פול סקולס, שנגח מחמישה מטרים פנימה וקבע 0:1 למנצ'סטר יונייטד. בדקה ה-84 הצליחה נוריץ' לאזן בצורה מפתיעה מאוד כשהגבהה מצאה את זאק וויטברד, שהוריד בנגיחה לגרנט הולט, שבעט בסיבוב לחיבורים וקבע 1:1 מדהים. אבל ליונייטד, כמו יונייטד, יש תשע נשמות או יותר נכון אחת ענקית של ריאן גיגס הפנומנלי. הקשר הוולשי סיים הגבהה פנטסטית של אשלי יאנג בטאץ' חלומי מול השוער וסידר לשדדים האדומים 1:2 בדקה ה-90.

סטוק סיטי - סוונסי 0:2
לסטוק: מת'יו אפסון (24), פיטר קראוץ' (39)

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully