וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בורשטיין: "ברגע כזה מרגישים את הנחת"

17.2.2012 / 7:50

קפטן מכבי תל אביב חגג את הזכייה בגביע. שחורציאניטיס ביקש לטוס ליוון ללידת בנו, אדריאן יוטר מועמד להצטרף בקיץ

במכבי תל אביב חגגו אמש (חמישי) את הזכייה בתואר הראשון העונה לאחר שגברו 69:82 על מכבי ראשון לציון בגמר גביע המדינה. אחרי שהשחקנים הודו לאוהדים וקיפצו בעליזות עם הגביע על הפרקט, מצב הרוח המרומם הורגש היטב גם בחדר ההלבשה: יוגב אוחיון וגיא פניני השמיעו מוזיקה מזרחית ונפנפו עם מגבות רחצה, הקפטן טל בורשטיין הקפיד לעבור בין השחקנים.

לאחר החגיגה הספונטנית מיהרו השחקנים למסעדת 206, שם ערכו את ההילולה המסורתית. במהלכה רקדו השחקנים עם הגביע, שרו במיקרופון של המסעדה וחגגו עד השעות הקטנות של הלילה.

לאחר המשחק כינס דיוויד בלאט את השחקנים בחדר ההלבשה ואמר להם בין השאר: "ברכותיי על הזכייה. אני גאה בכם. זו המטרה למענה אנחנו עבדנו. אבל גם צריך לזכור שעדיין יש לנו עוד דרך ארוכה לעבור".

מי שלא הצליח להסתיר את אכזבתו היה תיאו פפאלוקאס, ששוב לא שותף. הרכז היווני עודד את חבריו והרבה להתחבק איתם במעמד קבלת הגביע, ואף זכה לקריאות עידוד רבות מהאוהדים, אך נראה מתוסכל ממצבו האישי.

חברו היווני, סופוקליס שחורציאניטיס, אמר אחרי הזכייה לוואלה! ספורט: "המפתחות לניצחון היה לעצור את השחקנים הבולטים שלהם, כמו קרופורד, קיצ'ן ואוטר. הם שחקנים טובים, אבל היה לנו משחק טוב והצגנו הגנה טובה. זה תואר ראשון העונה ותמיד טוב לזכות בתארים. כולנו שמחים ונרשים שהשגנו אותו. אני מרגיש טוב, שמח לעזור לקבוצה".

לגבי תכניותיו לעונה הבאה אמר סופו: "אני רוצה להישאר. יש לי חוזה עם מכבי תל אביב לעוד עונה, זה מקום שאני מחבב ורגיל אליו אז כמובן שאני רוצה להישאר, יש לי חוזה ואני לא צופה שיהיו בנושא בעיות בזה. לאוהדי מכבי יש מקום מיוחד בלב שלי, בשבילם ובשביל הקבוצה אני מנסה להשתדל לשחק חזק וטוב. אני מעריך את האהבה שלהם ורוצה להגיב אליה כמו שצריך".

בתוך כך, שחורציאניטיס מעוניין לטוס ליוון למספר ימים לקראת לידת בנו. אולם לאור לוח הזמנים הצפוף של הצהובים ומשחק היורוליג החשוב מול ז'לגיריס ביום חמישי הבא, לא ברור אם יוכל למשש את תכניותיו.

אדריאן יוטר מועמד להגיע בקיץ

גם הקפטן טל בורשטיין, שהניף גביע ראשון כקפטן הקבוצה, נשמע מרוצה: "זהו תואר ראשון העונה, ותואר ראשון שלי כקפטן. אני שמח וזה כבוד, אנחנו עובדים קשה כל העונה, וברגע כזה מרגישים את הנחת ואת השמחה מכך, השגנו את המטרות שלנו. אנחנו בתקופה טובה וצריכים להמשיך כך".

לשאלה האם מיוחד יותר לזכות בגביע לאור העובדה כי מכבי כשלה במטרה זו לא מעט בשנים האחרונות, ענה השחקן: "הגביע הוא לא 'בכיס שלנו', בטח לא כשמדובר במשחק אחד. הכל יכול לקרות, הלחץ שהוא לרוב עלינו, אז זה יכול לעיתים להשפיע לרעה. ואני שמח שזה לא היה כך ועשינו את העבודה כמו שצריך".

על המשחק הוסיף בורשטיין: "המפתחות שלנו מול ראשון היה לעצור את הריצה ומשחק ההתקפה שלהם, להביא הרבה עזרה ולשחק קבוצתי כי ראשון משחקים הרבה אחד על אחד. אמנם קרופורד הצליח לייצר הרבה נקודות אבל השאר היו קצת פחות בעניינים. קית' גם היה מצוין וקלע לא מעט".

בתוך כך , לוואלה! ספורט נודע כי אדריאן יוטר, שחקנה של ראשון לציון, סומן כמועמד לקבוצה, אולם עדיין טרם ברור אם הצהובים אכן יפעלו להחתמת השחקן בקיץ. יוטר (28, 2.00 מ'), מעמיד העונה ממוצעים של 15 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו- 2 אסיסטים למשחק. כזכור, הצהובים רוצים להאריך את חוזהו של ריצ'רד הנדריקס, אולם כרגע קיימים פערים במו"מ עם הפורוורד. הנדריקס מבוקש במספר מקומות: כשבין השאר מתעניינות בו ריאל מדריד, ברצלונה וצסק"א מוסקבה. הצהובים מעוניינים גם בהישארותו של דיוויד בלו, המוערך מאוד בקבוצה, ויחלו במו"מ עימו בקרוב.

צפו במכבי ת"א מנצחת 69:82 את ראשל"צ בגמר הגביע

דיוויד בלאט בחר לשבח את לנגפורד אחרי הזכייה בגביע

הצהובים ינסו להחתים את לנגפורד על חוזה ארוך טווח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully