וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה על הספסול של פיקה: "הוא לא צריך לכעוס"

פפ גווארדיולה מסביר למה פיקה לא שותף בניצחון ברצלונה על לברקוזן ("אצטרך אותו לעתיד"), בספרד טוענים כי מדובר בעונש

לאחר שהיא החליקה בליגה, ופחות או יותר הרימה ידיים במרדף אחר ריאל מדריד, ידעה ברצלונה כי מה שנותר לה בעונה הזו הוא קודם כל לנסות ולהגן על תוארה בליגת האלופות. אתמול (שלישי) היא עשתה צעד גדול בדרך אל רבע הגמר, לאחר שגברה 1:3 על לברקוזן בחוץ, אלמלא הגרמנים יצליחו לחולל נס, קבוצתו של גווארדיולה יכולה כבר להתחיל ולהתכונן לשלב הבא. הקאטלנים שלטו לחלוטין במגרש אבל עדיין חרקו קצת בהתקפה, ונדמה שמשהו בביטחון שלהם אבד מעט בשבועות האחרונים.

כוכב המשחק עבור ברצלונה היה ללא ספק אלכסיס סאנצ'ס שכבש צמד נהדר. הצ'יליאני המרוצה אמר בסיום: "אסור לנו עדיין להירגע. אנחנו עכשיו צריכים לחזור הביתה, לעשות את העבודה כדי להמשיך בדרך הנכונה".

לעומתו, סרחיו בוסקטס דווקא נשמע מרוצה יותר מהתוצאה ואמר: "הניצחון הזה נותן לנו הרבה שקט, אבל אנחנו רוצים לנצח גם את משחק הגומלין. זה היה משחק טוב, נתן לנו יתרון משמעותי לקראת ההתמודדות בבית". הקשר, שחזר לסגל לאחר הפציעה שלו בברך הוסיף: "הרגשתי קצת עייפות וקצת כאב, אבל אני מקווה לחזור לקצב בקרוב".

בלברקוזן כצפוי היו מאוכזבים, לאחר שכבר השוו ל-1:1, והרגישו שהם מסוגלים לצאת עם תוצאה טובה מהקאמפ נואו. "ההגנה שלנו ב-45 הדקות הראשונות היתה טובה מאוד", אמר המאמן רובין דוט בסיום, "שיחקנו מאוד ממשומע, אבל נתנו לברצלונה יותר מדי כבוד. לא היה לנו מקום לטעות, וקיבלנו את השער הראשון. אין ספק שכאם אתה לא משחק טוב מול ברצלונה, אתה עלול למצוא את עצמך בצרות".

גווארדיולה: "פיקה לא צריך לכעוס"

פפ גווארדיולה הסביר בסיום את ההיעדרות של ג'רארד פיקה, שבאופן מפתיע לא היה בסגל. מסצ'ראנו ופויול פתחו כבלמים, כשעל הספסל היה מארק ברטרה הצעיר. "לא יכולתי להרשות לעצמי לאבד את ג'רארד, כי מסצ'ראנו מושעה מול ולנסיה ולא יוכל לשחק ביום ראשון", אמר המאמן, "רציתי גם לשלב את ברטרה, כי נצטרך אותו בעתיד הקרוב. פיקה יודע שאני אוהב אותו, הוא לא צריך לכעוס. הוא יודע שהמעמד שלו לא פגיע ועד כמה הוא חשוב עבורנו".

מנגד, ב"מארקה" טענו שהספסול של פיקה הריח כמו עונש או ניסיון של גווארדיולה לחנך את השחקן. אחרי שהקבוצה ספגה שלישייה מאוסאסונה, פפ לא היה מרוצה מהיכולת המקצועית של פיקה, כמו גם מחלק מהתמונות שלו בבילוי עם שאקירה ובמירוץ קארטינג, או מתאונת הדרכים הקלה שעשה שבגללה איחר לאימון בקאמפ נואו.

ומה לגבי מצבו של צ'אבי, ששוב לא שיחק? "הוא התאמן מעט בימים האחרונים, אבל הוא לא בכושר עדיין", אמר גווארדיולה. על המשחק אמר גווארדיולה: "בסך הכל אנחנו מרוצים, למרות שהמחצית השנייה מהווה עבורנו תמרור אזהרה. קבוצות גרמניות הן תמיד מאוד חזקות, פיזית ומנטלית, אבל לכבוש שלושה שערים במשחק חוץ כזה זה הישג נהדר".

ליאונל מסי סיפר על השינוי שעשתה בארסה אחרי המעידה בליגה. "היינו צריכים לעשות צ'יפ בראש", אמר מסי, שכבש עוד שער מצוין, שהפך אותו לכובש המצטיין בתולדות שלבי ההצלבה של ליגת האלופות עם 19 שערים, "לא קל לנצח שום משחק בליגת האלופות, ואנחנו נילחם עד הסוף".

גארד: "לא ספגנו וזה הכי חשוב"

ליון לא הבריקה מול אפואל ניקוסיה וניצחה 0:1. עבור הקפריסאים זו הייתה היסטוריה בעצם ההעפלה לשמינית הגמר. את השער היחיד בצרפת הבקיע אלכסנדר לקאזט בדקה ה-58, ובגומלין יקוו שחקניו של רמי גארד לשמור על היתרון המינימלי.

"לא ספגנו שער, וזה הדבר החשוב", הסביר בסיום כריס, שחקנה הברזילאי של ליון. "ידענו שהמשחק יהיה קשה נגד קבוצה הגנתית טובה מאוד. עכשיו אנחנו רחוקים רק משחק גדול אחד מההעפלה לרבע הגמר. במשחק כמו זה תמיד מה שקובע זו המוטיבציה. בשביל זה אני כאן, לדרבן את השחקנים עם הניסיון שלי. היום זה עבד. בגומלין הם ינסו לאיים עלינו כי הם צריכים תוצאה טובה כדי לעלות. אם נחסום אותם מבחינה הגנתית כמו שעשינו הלילה, נעלה שלב".

רמי גארד, מאמנה של ליון, הוסיף: "ציפינו לסוג המשחק הזה, אבל קיוויתי שנהיה יותר אפקטיביים. כעת אני מקווה שלא נצטער על זה לאחר הגומלין. הם היו אמורים להגיע למצבים בהתקפות מתפרצות, והם לא הגיעו אליהם מכיוון שהגנו היטב".

ברצלונה גברה על לברקוזן, ליון על אפואל ניקוסיה

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully