וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסגה שוב אדומה

הפועל תל אביב גברה על נהריה 80:91 וניצלה הפסד שני רצוף של באר יעקב, שנכנעה 87:79 לרמלה כדי לחזור למקום הראשון

18 מחזורים חלפו על הליגה הלאומית בכדורסל, כשהערב (שלישי) נרשם חילוף בצמרת הטבלה, כשהפועל תל אביב חזרה לפסגה עם ניצחון על עירוני נהריה, וניצלה את הפסדה השני ברציפות של מכבי באר יעקב (87:79 לאליצור רמלה). יבנה שמרה על מקומה בצמרת עם ניצחון 83:91 על הפועל לב השרון, מכבי הוד השרון גברה על עפולה 69:74. בתחתית השיגה כפר/סבא כוכב יאיר ניצחון חוץ חשוב מול אליצור קרית אתאת עם 90:102.

אליצור רמלה - מכבי באר יעקב 79:87

מה קורה לבאר יעקב? האורחים שהוליכו בבטחה את הטבלה ונראו כמו האלטרנטיבה להפועל תל אביב רושמים הפסד שני ברציפות, ובדיוק כמו ההפסד במחזור הקודם להוד השרון, גם הפעם זה הגיע מול קבוצה חלשה יחסית, בדמות המארחים שהגיעו מרחק נקודה בלבד מהקו האדום. רמלה שלטה במשחק מתחילתו, כשאילן ברקוביץ' (9 אסיסטים) הריץ מצויין את חבריו, ובייקון הביא אותה עם יתרון 7 אל המחצית.

נייט מילר, שרושם עונה נהדרת עד כה בלאומית עוד הביא את קבוצתו מרחק 4 בלבד, חמש דקות לסיום, אבל ברקוביץ' ובייקון שמרו על היתרון, וסידרו את הפתעת המחזור. ראיין בייקון הוליך את קלעי רמלה עם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים, רותם ברזילי הוסיף 13. את באר יעקב הוליכו מילר עם 20 נקודות ו-14 ריבאונדים וג'רמיין הול שקלע 19.

עירוני נהריה - הפועל תל אביב 91:80

זה לא הלך קל כפי שקיוו האדומים, אבל בסופו של הערב חוזרת קבוצתו של ארז אדלשטיין לפסגת הטבלה, בעיקר בגלל הפסדה של באר יעקב. המארחים תפסו את ההובלה בפתיחה וכבר הוליכו ב-5, אבל אז הגיע הרבע השלישי בו טסה הפועל ל-12:20, ותפסה את היתרון. במצב של שיוויון 68:68, 8 וחצי דקות לסיום החלו קאר וקלי לעבוד, והעלו ל-8 הפרש, שתיים וחצי דקות לסיום, ומשם כבר לא הצליחו המארחים לחזור. קורי קאר הוליך את הפועל תל אביב עם 22 נקודות ונעזר בערב מצויין של גל איתן שקלע 19 ואסף 7 ריבאונדים. אריק טריימל היה מצויין עם 32 נקודות ו-10 ריבאונדים שלא עזרו.

אליצור יבנה - הפועל לב השרון 83:91

מי שעוד מחכה לבאר יעקב בפינה היא יבנה, ששומרת על כוחה. התוצאה הסופית מעט משקרת, כיוון שהמשחק היה בשליטה מוחלטת של המארחים. ריצה נהדרת של יבנה ברבע השני הביאה אותם עד 20 הפרש ברבע השני, ובשלישי היא כבר הוליכה ב-26 הפרש. או אז הורידו המארחים הילוך, ואיפשרו ללב השרון לרוץ ל-10:28 שרק צימק מעט את התוצאה. אלעד הופמן הוליך את קלעי יבנה עם 27 נקודות, קלינץ' קלע 17 ללב השרון.

הפועל יקנעם/מגידו - עירוני רמת גן 91:76

משהו מצויין עובר את רמת גן מאז הגעתו של עמית תמיר לקבוצה, והערב הוא רשם משחק ענק, הוליך את קבוצתו לניצחון רביעי ברציפות, והיא קרובה מאוד לחלק העליון של הטבלה. יקנעם/מגידו נרדמה בפתיחה, נעצרה על 11 נקודות בלבד ברבע הראשון ואיפשרה לתמיר ודרור דוידי להגיע עד יתרון דו ספרתי בהפסקה. רמת גן המשיכה לשמור מרחק, וברבע האחרון היא עוד הצליחה להגדיל מעט את הפער בעוד המארחים הרימו ידיים. תמיר סיים עם 30 נקודות ו-5 ריבאונדים, דוידי הוסיף 17. ליקנעם/מגידו: סטולרו 20.

מכבי הוד השרון - הפועל עפולה 69:74

האורחים עדיין לא התאוששו מההפסד ליבנה במחזור הקודם, וכבר יש להם הפסד נוסף. המשחק היה רב תהפוכות, כשריצה ברבע השני של הוד השרון הביאה אותם אל המחצית ביתרון 8. עפולה הגיבה עם ריצת 10:20 ברבע השלישי וכבר איימה על הניצחון, אבל ריצת 11:18 נגדית ברבע האחרון של המארחים נתנה להם את הניצחון. אבי סוכר היה מצויין עם 18 להוד השרון, ג'ונסון הוסיף 15. גארי טאנדיק קלע 22 ואסף 12 ריבאונדים לעפולה.

תוצאות נוספות:

עירוני נס ציונה - הפועל קרית אתא 93:83

אליצור קרית אתא - הפועל כפר סבא/כוכב יאיר 102:90


כדורסל לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully