וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת הגביע: כפר סבא - מכבי חיפה, לוד - הפועל תל אביב

14.2.2012 / 19:00

שתי הקבוצות יפגשו יריבות מהלאומית, קרית שמונה תארח את מכבי נתניה. בית"ר כפר סבא מליגה א' תפגוש את רמת השרון

מי שציפה לראות את הקבוצות הגדולות של הכדורגל הישראלי מתעמתות ביניהן כבר בשלב שמינית גמר גביע המדינה, יצטרך להמתין לפחות סיבוב אחד. מכבי חיפה והפועל תל אביב, שתי הקבוצות הגדולות של הכדורגל הישראלי, זכו היום (שלישי) להגרלות נוחות, כאשר הירוקים של אלישע לוי יתארחו אצל הפועל כפר סבא, בעוד מחזיקת הגביע תצטרך לעבור את בני לוד המפתיעה, שכבר שלחה הביתה את בית"ר ירושלים. הנציגה מהלאומית היא זו שתארח את המשחק, כאשר עדיין לא ברור היכן הוא יתקיים.

חיפה פגשה בשנה שעברה את כפר סבא בסיבוב ח' וניצחה בחוץ 0:3, אבל כידוע, היא נעצרה בסופו של דבר מול האדומים בגמר. גם לפני שנתייים הקבוצות נפגשו בגביע, כשאז המשחק באותו שלב הסתיים ב-0:5, אך חיפה הודחה מול הפועל רמת גן.

מפגש מרתק נוסף בשמינית הגמר שייך למוליכת טבלת ליגת העל ומחזיקת גביע הטוטו, עירוני קרית שמונה, שתנסה לדהור ואולי לזכות בטרבל היסטורי מבחינתה. על רקע העימות בין איזי שרצקי לרן בן שמעון, התבשרה הקבוצה שהיא תפגוש בשלב שמינית הגמר בבית את מכבי נתניה. מה שמעניין הוא שהפסדה היחיד העונה של קרית שמונה היה דווקא מול נתניה במחזור השני (3:1), אבל בסיבוב השני קרית שמונה ניצחה 0:1 בקופסה.

הסינדרלה של המפעל בית"ר כפר סבא, שהדיחה את הפועל ראשון לציון, תנסה להמשיך לרבע הגמר כנציגה היחידה מליגה א' והיא תארח את עירוני ניר רמת השרון. הפועל ירושלים, שהדיחה את מכבי תל אביב בסיבוב הקודם, תנסה להפתיע גם את מכבי פתח תקוה. הפועל באר שבע שחולמת על זכייה בגביע תצטרך לעבור את מכבי הרצליה, ומ.ס. אשדוד תתעמת עם מכבי אום אל פאחם. המשחקים יתקיימו בעוד כחודש וחצי ב-20 וב-21 למרץ.

ההגרלה המלאה:

הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה

עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה

בית"ר כפר סבא - עירוני ניר רמת השרון

הפועל באר שבע - מכבי הרצליה

הפועל נצרת עילית - הפועל רמת גן

הפועל כפר סבא - מכבי חיפה

מ.ס. אשדוד - מכבי אום אל פאחם

הפועל בני לוד - הפועל תל אביב

הלל: "נקווה שיהיה שקט במועדון עד המשחק"

מנכ"ל הפועל בני לוד, עיסמאיל אזברגה, התייחס להגרלה שזימנה לקבוצתו את הפועל תל אביב בשלב הבא, ואמר: "אין לנו מגרש ביתי, והמגרש בשכונת התקווה לא יספיק, נצטרך לשכור מגרש חלופי. זה קצת בעייתי, כי כולם מנצלים את זה ולוקחים מחיר גבוה. אנחנו מקווים להפתיע אותם כמו שהפתענו את בית"ר ויהיה מעניין".

אבו סובחי הוסיף: "אני הכי שמח בעולם. הפועל תל אביב זאת הקבוצה האהודה עליי מאז שהייתי בן עשר. אני מת על השחקנים שלה ועל האוהדים שלה והם כמו משפחה בשבילי. לא משנה מי ינצח, אני אחייך בסיום. אני את שלי כבר עשיתי נגד בית"ר. אתם תראו שמול הפועל יהיה מפגש ספורטיבי, הגון והרבה כבוד בין הצדדים כי ככה זה הפועל תל אביב, האוהדים שלה הכי טובים בארץ ויודעים להתנהג כמו בני אדם".

יעקב הלל, נציגה של הפועל תל אביב, סיפר: "בני לוד זו הגרלה קשה. מי כמוני יודע שבגביע זה קשה, זה משחק אחד וצריך להיות מאוד מפוקסים כדי לעבור אותם. נקווה שיהיה שקט במועדון עד המשחק".

במכבי פתח תקוה ינסו להמשיך לרבע הגמר אבל יצטרכו לעבור את הפועל ירושלים. משה סיני, מאמן הקבוצה, דרוך: "אין משחקים קלים בגביע, וראינו את זה לפני שבוע. הפועל ירושלים היא קבוצה חזקה ורואים את זה בכל שבוע בלאומית וכל המדינה ראתה את זה מול מכבי תל אביב. הכל פתוח במשחק הזה וזה מה שיפה בגביע".

קובי בלדב, מנכ"ל מכבי נתניה, יפגוש את עירוני קרית שמונה, ואמר: "זו ההגרלה הכי קשה שהיינו יכולים לקבל אבל מכבי נתניה תעשה את המקסימום לעלות שלב. באופן טבעי מפעל הגביע הוא מטרה לכל קבוצה. בשנים האחרונות הגענו לשלבים המכריעים של הגביע וגם העונה המטרה היא להגיע עד הסוף".

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully