וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון פרקינס הוצג בקאנטו: "זה מצב אידיאלי עבורי"

אקס מכבי ת"א מאושר מהמעבר לאיטליה: "לא הייתי יכול לחלום על קבוצה טובה יותר, רוצה להנהיג". הבכורה - מול אבלינו בגביע

כשבוע וחצי לאחר שחתם באופן רשמי בקבוצתו החדשה, הוצג הערב (שלישי) דורון פרקינס בקאנטו. אקס מכבי תל אביב שלא עלה לפרקט מאז שנפצע באופן קשה בברכו בחודש מרץ שעבר אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו ביום שישי הקרוב, במשחק הגביע מול אבלינו. משחק היורוליג הראשון שלו צפוי להיות ביום חמישי הבא, כשקנאטו תארח את ברצלונה לקרב שככל הנראה יכריע את המשך העונה האירופית שלה.

"לא הייתי יכול לחלום על קבוצה יותר עבורי מקאנטו", אמר הרכז האמריקאי החייכן בהצגתו. "הגעתי לקבוצה חזקה עם שחקנים מצוינים ושיטה מצוינת. זה מצב אידיאלי עבורי, כי כך יתאפשר לי לשחק ברמה הגבוהה ביותר, בליגה חזקה כמו הליגה האיטלקית, וגם ביורוליג. אני מקווה שאביא למועדון מנהיגות והמטרה שלי היא לנצח - אני רוצה לעזור התקפה כמו שאעזור בהגנה".

"כשחקן, אי אפשר ממש לבקש שבוע ראשון טוב יותר", אמר פרקינס על צמד משחקיו הראשונים בקבוצה, "קודם כל בגביע האיטלקי, מפעל עם הרבה מסורת, ואחר כך מול ברצלונה, זה פשוט מדהים. פנטסטי. אחרי עשרה חודשים בחוץ, זהו מצב מצוין שלי - קל להצטרף לקבוצה שכבר נראית טוב".

מנהל הקבוצה ברונו אריוני הוסיף ושיבח את הרכש החדש שלו: "הוא לא שחקן קלאסי, אבל הוא יהיה מאוד חשוב עבורנו. הוא ריבאונדר טוב, מגן מצוין, קלעי טוב, והוא יעניק לנו הרבה אנרגיה ואתלטיות. דורון עדיין לא כשיר ב-100 אחוז, אבל אני מאמין בצוות הרפואי שלנו".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully