וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת במכבי ת"א על בלאט: "למה הוא סיכן את סופו?"

14.2.2012 / 11:29

הבדיקות העלו שאין החמרה במצב הברך של שחורציאניטיס והוא צפוי לשחק בגמר, אך בקבוצה טוענים: "צריך לתת לו להתאושש"

במכבי תל אביב שבעי רצון מהניצחון אמש (שני) בגביע המדינה על הפועל חולון, שהשיג לצהובים את הכרטיס לגמר הגביע מול ראשון לציון. מנגד, בקבוצה מודאגים מאוד ממצבו של סופוקליס שחורציאניטיס, שירד לחדר ההלבשה אחרי שהוא נאנק מכאבים בברך, אך בהמשך חזר לפרקט.

כזכור, שחורציאניטיס נתקל במהלך המשחק אמש עם ברכו במורן רוט, חבריו סחבו את סנטר המדדה לחדר ההלבשה, כשהוא לא יכול לדרוך על הברך. היווני קיבל טיפול מהצוות הרפואי ושב למגרש. לאחר מכן, היה בין האחרונים לעזוב אמש את ההיכל, רק סמוך לחצות. בבדיקה שערך השחקן הבוקר נמצא כי אין החמרה במצבו, וכי הוא סובל מחבלה בברך הפצועה. בלאט הביע תקווה כי השחקן ישותף במשחק הגמר.

למרות הניצחון על חולון, מאחורי הקלעים קיימת לא מעט ביקורת על דיוויד בלאט, כשלא כולם בהנהלה אהבו את החלטתו של המאמן לשתף את שחורציאניטיס. "לא בטוח שבלאט צריך היה לסכן את סופו, צריך לתת לו להתאושש ולהחלים", סבור גורם בכיר בקבוצה.

לאחר המשחק הודגש לשחקנים כי "עדיין לא סיימנו את העבודה וצריך להמשיך להיות אגרסיביים גם ביום חמישי", כשבלאט שיבח את "המאמץ הקבוצתי".

ריצ'רד הנדריקס מדגיש כי קיימת דריכות בקבוצה. "כל אחד ואחד בקבוצה מבין את חשיבות המשחק ואת החשיבות בזכייה בגביע, דיברו על זה גם לפני המשחק", אומר הנדריקס לוואלה! ספורט. "כולנו עשינו את העבודה שלנו מול חולון. שיחקנו חזק ולכן אנחנו מגיעים למעמד הגמר בגביע.

"במחצית הראשונה חולון ניסו לשחקן בכוח, אבל הצלחנו לאזן את המשחק. לא נתנו לחולון לשחק את המשחק שלהם. הגענו מוכנים וידענו לסיים את המשחק בצורה טובה. אני לא חושב שהמשחק מול חולון היה לא טוב, ואני לא חושב שהם היו חלשים מולנו, אני חושב שפשוט הוצאנו לפעול את הדברים היטב".

הפוורווד אף התייחס למצבו של שחורציאניטיס: "סופו הוא בחור קשוח. המציאות היא שבמהלך העונה הזאת, כל אחד מאיתנו היה יותר או פחות לא כשיר לחלוטין מבחינה גופנית. כולם כאן משחקים עם חבלות ופציעות, וסופו ראה והוכיח את הקשיחות והרצון שקיימים בקבוצה שלנו".

הנדריקס לא מקל ראש לקראת המשחק מול ראשון לציון: "עכשיו אנחנו חייבים להתרכז מחדש לקראת המשחק הגמר. במשחק מול חולון שיחקנו את הכדורסל שלנו ואת הקצב שלנו וזה יהיה גם המפתח מול ראשון לציון. לראשון יש קבוצה טובה מאוד עם שחקנים טובים. יש שם שחקנים כישרוניים, שיודעים לשחק טוב ביחד. בפעם שעברה ששיחקנו מולם זה לא היה קל. נצטרך להתכונן היטב למשחק הזה, להיות מרוכזים. אנחנו יודעים שגם ראשון לציון תגיע מוכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully