וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו החמיץ פנדל, קאזאן הפסידה 1:0 לאולימפיאקוס

הישראלי פספס שוויון יקר בפלייאוף הליגה האירופאית וקבוצתו התרחקה משמינית הגמר. בשיקטאש ניצחה בבראגה 0:2

בקול ענות חלושה, בצלה הכבד של ליגת האלופות, גם הליגה האירופית החלה היום (שלישי) את שלבי הנוקאאוט שלה. בין 32 האחרונות נמצאות גם מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי שהפכו עם נפילתן מליגת האלופות למועמדות לזכייה במפעל המשני, אבל הן תשחקנה רק ביום חמישי. סיבוב המשחקים יצא לדרך היום עם אחד הנציגים הישראלים שנותרו במפעל, ביברס נאתכו, שיחד עם רובין קאזאן אירח את אולימפיאקוס בכפור הרוסי, אבל דווקא היוונים הם אלה שניצחו 0:1 והשיגו שער חוץ יקר כשנאתכו מחטיא פנדל מכריע. גם המשחק השני שהתקיים הערב הלך לקבוצת החוץ, כשבשיקטאש חזרה מבראגה עם 0:2 יקר ערך.

ביברס נאתכו (משמאל), רובין קאזאן, מול ז'אן מאקון, אולימפיאקוס. רויטרס
החמצה. נאתכו/רויטרס

רובין קאזאן - אולימפיאקוס 1:0

המגרש קפוא לחלוטין, הטמפרטורה מינוס 13 מעלות, השחקנים עטופים בשכבות של בגדים טרמיים, ובאווירה הקפואה הזאת, בשעת צהריים מוקדמת, קאזאן הפסידה בבית בקרב קשה במסגרת הליגה האירופאית.

שער הניצחון נכבש בדקה ה-71, כשדויד פוסטר, חלוץ האורחים, ניצל הרחקה רעה של הגנת קאזאן בכדור קרן, ובעט מ-11 מטר לרשת והעניק ליוונים שער חוץ יקר, 0:1 לאולימפיאקוס.

בדקה ה-76 ביברס נאתכו שלח כדור עומק נהדר לגוקדניז קראדניז, שהוכשל על ידי השוער בלאז מאגיירי, שהורחק בכרטיס אדום. אולימפיאקוס נותרה בעשרה שחקנים, ומי שנכנס לשער היה רוי קרול, לשעבר שוער מנצ'סטר יונייטד. אך למרות הכפור, ולמרות שזה עתה נכנס כמחליף, קרול זינק מצוין בפעולה הראשונה שלו והדף לנאתכו את הפנדל. זה הפנדל הראשון שנאתכו החטיא בקדנציה שלו ברוסיה, ואיזו החמצה מצערת זו.

הרוסים הגיעו אחרי פגרת חורף ארוכה כשבאמתחתם רק משחקי ידידות, בעוד אולימפיאקוס צברה לאחרונה מומנטום עם ארבעה ניצחונות רצופים ללא ספיגה בליגה היוונית. נאתכו, שנבחר לשחקן שנת 2011 על ידי אוהדי קאזאן, שיחק 90 דקות, אך יקווה לתצוגה חיובית יותר בגומלין.

הערב התראיין השחקן לרדיו 103 FM וסיפר על המשחק בקור המקפיא: "זה לא היה נחמד בלשון המעטה, אבל אין מה לעשות. מבחינת תנאים בטוח שיהיה יותר קל ביוון, אבל מבחינת משחק לא יהיה קל. הם קבוצה מאוד טובה". על החמצת הפנדל אמר השחקן: "מאוד התאכזבתי. אם אתה לא רוצה להחמיץ פנדל אתה לא צריך לבעוט, לצערי זה הגיע בעיתוי לא טוב - זה היה שער שיכול היה להחזיר אותנו למשחק, אבל מה לעשות. זה הכדורגל. כל עוד המאמן לא יגיד אחרת, אני אמשיך לבעוט".

בראגה - בשיקטאש 2:0

קרלוס קרבליאל, מאמנה הפורטוגלי של בשיקטאש, חזר לעיר הולדתו ועשה צעד גדול בדרך להדחת הקבוצה בה שיחק ואימן (תשעה משחקים בלבד). בראגה, שהגיעה אשתקד לגמר המפעל, איבדה בדקה ה-29 את הלדר ברבוסה בכרטיס אדום ושילמה מחיר כבד. תומאש סיבוק הצ'כי נגח את שער היתרון בדקה ה-37 וסימאו סברוסה הכפיל בדקה ה-58 וקבר כמעט סופית את סיכוייה של בראגה להעפיל לשלב שמינית הגמר.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully