וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן הריט סלע קפיטל תעניק חסות למ.כ. הבקעה נשים

הקרן שהוקמה ב-2007 תתמוך בקבוצה מליגת העל לאורך השנה. במסגרת ההסכם, יופיע לוגו החברה על חולצות הקבוצה

קרן הריט סלע קפיטל תתמוך לראשונה בתולדותיה בספורט ותעניק חסות לקבוצת הנשים בכדורסל של מ.כ. הבקעה לעונה הנוכחית, זאת לאחר שהושג הסכם בין החברה לקבוצת הכדורסל המקומית. החברה חתמה על הסכם פרסום, שיתוף פעולה ומתן חסות עם הקבוצה אשר מהווה חלק מליגת העל לנשים.

במסגרת ההסכם תפרסם סלע קפיטל לכל אורך השנה את לוגו החברה על גב חולצות קבוצת הנשים בכל המשחקים. כמו כן תפרסם החברה על הלוח האלקטרוני ותציב שלט קבוע באולם עד תום העונה. גדי אליקם, חבר דירקטוריון סלע קפיטל ומנכ"ל חברת הניהול: "אנו שמחים השנה לתמוך, זו הפעם הראשונה, בספורט נשים. אנו מאמינים ביכולת הקבוצה ואנו שמחים לשתף פעולה עם קבוצה חדשה ששואפת להגיע לפסגת ליגת העל בכדורסל נשים". מוטי אמסלם, יושב ראש הקבוצה: "אנו שמחים על הקשר שנוצר בין קבוצת הנשים של המועדון לבין חברת סלע קפיטל שנרתמה לתרומה לקהילה כשותפה לקידום ספורט הנשים".

סלע קפיטל הינה קרן ריט שהוקמה ביוני 2007 על ידי שמואל סלבין (לשעבר מנכ"ל משרד האוצר), המכהן כיו"ר הקרן ואלי בן חמו, מנכ"ל חברת הניהול. הקרן מנוהלת היום על ידי גדי אליקם. הקרן הונפקה לציבור במרץ 2008 וגייסה מאז מעל ל-350 מליון שקלים כהון מניות. בעלי מניותיה של סלע קפיטל הם ברובם המכריע גופים מוסדיים כגון קופות הגמל של מיטב, אקסלנס, דש, איי בי איי, הפניקס, מגדל, הדס ארזים, אינפנטי (קרן הפנסיה של עובדי חברת החשמל) וקרן הפנסיה גלעד. שיעור התפוסה בנכסיה עומד על כ-93 אחוז. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה יותר מהכפיל את עצמו והסתכם בכ-16.7 מיליון שקלים תשואת ה-NOI הממוצעת בתשעת החודשים הראשונים של השנה: 8.2%.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מ.כ. הבקעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully