וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבונדסליגה: שיאי הצפייה ממשיכים להישבר

הקהל בליגה הגרמנית ממשיך לזרום, הממוצע עלה ל-44 אלף למשחק וממשיך להיות הגבוה באירופה. אנגליה הרחק מאחור

הליגה הגרמנית ממשיכה לשבור שיאי צפייה. ראשי הבונדסליגה פרסמו היום (שלישי) נתונים נוספים שממחישים את הפופולריות שלה בגרמניה ואת היותה הליגה שמושכת הכי הרבה לקהל לאיצטדיונים ביבשת. מהבונדסליגה נמסר כי עד עתה, בחצי עונת 2011/12, ממוצע הצופים עומד על למעלה מ-44 אלף - ממוצע שממשיך להעמיד אותה בראש הטבלה האירופאית זו השנה השביעית ברציפות. בשנה שעברה הממוצע עמד על 42,201 צופים למשחק.

"המספרים האלה מוכיחים את האטרקטיביות של הבונדסליגה, ואת העובדה שהיא מעוררת עניין ואטרקציה כמו מעט ליגות בעולם", אמר מנכ"ל הבונדסליגה, כריסטיאן סייפרט. גם בליגה השנייה יש קפיצה של 27 אחוז, כשהממוצע עומד על 17,125 צופים למשחק. אגב, מחיר ממוצע של כרטיס למשחק בליגה הראשונה עומד על 22.43 יורו. ההכנסות מוערכות ב-2 מיליארד יורו בעונה.

ועדיין, הבונדסליגה מדורגת במקום השני בעולם בממוצע קהל למשחק. במקום הראשון, עדיין בהפרש גדול, נמצאת ה-NFL, ליגת הפוטבול האמריקאית, שנהנית לא רק מפופולריות אדירה, אלא גם ממספר מועט של משחקים ומאיצטדיוני ענק. ממוצע הצופים ב-NFL עומד על כ-67 אף צופים למשחק.

אגב, במקום השלישי נמצאת ליגת הפוטבול אוסטרלי, שזוכה לפופולריות אדירה בארץ הקנגרו ומושך רבבות אוהדים וממוצע של 36 אלף אוסטרלים מוטרפים מדי משחק. הפרמיירליג רק במקום הרביעי עם ממוצע של 35 אלף צופים. במקום החמישי נמצאת ליגת הבייסבול ה-MLB עם ממוצע של 31 אלף צופים, ומאחר שיש בליגה מאות משחקים בעונה - זו הליגה שמושכת באופן כללי הכי הרבה קהל: 73 מיליון צופים בעונה.

ממוצע הקהל בליגות בעולם: עשרת הגדולים

1. NFL - כ-67 אלף צופים

2. בונדסליגה - כ-43 אלף

3. פוטבול אוסטרלי - כ-36 אלף

4. הליגה האנגלית - כ-35 אלף

5. ליגת הבייסבול האמריקאית - כ-30 אלף

6. הליגה הספרדית - כ-29 אלף

7. ליגת הפוטבול הקנדית - כ-27 אלף

8. ליגת הכדורגל במקסיקו - כ-26 אלף

9. ליגת הבייסבול היפנית - כ-25 אלף

10. הליגה האיטלקית - כ-24 אלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully