וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבול: M.I.A ביצעה תנועה מגונה בהופעת המחצית

6.2.2012 / 5:43

שערורייה חדשה, שמונה שנים לאחר חשיפת השד של ג'נט ג'קסון: הזמרת, שהופיעה עם מדונה, שלפה את האצבע האמצעית לקהל

ג'סטין טימברלייק וג'נט ג'קסון נכנסו ב-2004 לספרי ההיסטוריה בגלל חשיפת השד של הזמרת, והלילה (בין ראשון לשני) נרשמה עוד מיני שערורייה במהלך הופעת המחצית בסופרבול, הפעם מצד הזמרת MIA. שהופיעה לצידה של כוכבת האירוע מדונה.

בעוד מדונה מבצעת את שירה החדש "Give Me All Your Lovin", נדמה היה ש-MIA שרה "I don't give a damn", אם כי לא ניתן היה לשמוע. את תנועת האצבע האמצעית שהניפה, לעומת זאת, קשה היה לפספס.

NBC שידרה את הסופרבול, שהועבר ללמעלה מ-100 מיליון צופים. כריסטופר מקלוסקי, דובר מטעם הרשת, אמר: "אנחנו מתנצלים על המחווה הלא הולמת במחצית המשחק. זו הייתה פעולה ספונטנית שהמערכת שלנו תפסה באיחור".

צפו בהנפת האצבע:

MIA בת ה-36 היא זמרת ראפ בריטית אנרכיסטית ממוצא סרי לנקי שידועה בפעולות המחאה שלה. שירה המוכר ביותר הוא "Paper Planes" מתוך הסרט "נער החידות ממומביי".

כמעט מיותר לציין שבתקשורת האמריקאית כבר עוסקים בג'סטה של הזמרת בהרחבה. דייב איצקוף למשל, כתב בבלוג שלו ב"ניו יורק טיימס" שהפעולה של MIA "האפילה גם על ההופעה של מאדונה".

באתר האינטרנט של רשת CBS הוסיפו: "למרות ההופעה מלאת ההדר והאקסטרווגנזית של מדונה, האצבע המשולשת של הזמרת האורחת MIA היא כנראה מה שיזכרו מהופעת המחצית של הסופרבול".

יש לציין כי לאחר תקרית הפטמה של ג'קסון בחנה ה-NFL רבות את הופעות האמנים בסופרבול, ובשמונה השנים האחרונות לא נרשמו תקריות מיוחדות בהופעות, עד לתנועה, כאמור, של MIA. הזמרת עצמה וגם מדונה טרם הגיבו לתקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully