וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "בסך הכל עברנו שבוע אחד לא טוב"

אחרי הניצחון באדריאטית, הכניס מאמן מכבי ת"א את המצב לפרופורציות. על פרקינס: "שמח מאוד שהוא עובר לקאנטו"

מכבי תל אביב התאוששה היטב הערב (שבת) מההפסד הכואב לקאנטו ביורוליג ביום חמישי, כאשר הביסה בקלילות 63:83 את לובליאנה בליגה האדריאטית. כמעט כל שחקני הסגל של הצהובים קיבלו כמות שווה של דקות, וכאשר במחזור הליגה הישראלית הקרוב מצפה לסגנית אלופת אירופה מנוחה, לשם שינוי, תנצל הקבוצה את הימים הקרובים כדי להשיג מעט מנוחה.

"זה היה משחק טוב וחשוב עבורנו", אמר מאמן הקבוצה דיוויד בלאט בסיום. "למרות שהכל נראה שחור, בסך הכל עברנו שבוע אחד קשה ולא טוב. במיקרו זה באמת פגע בנו והשפיע עלינו, במאקרו זה עדיין לא מוריד מכל מה שעשינו עד עכשיו בעונה הלא קלה הזאת ובשבועות הקרובים גם יש לנו הזדמנות לתקן. אחרי שהתאמנו אתמול וגם היום בבוקר, שיחקנו הערב כמו שאנחנו צריכים לשחק. זה לא משחק קל פה בלובליאנה, זו הכנה מצויינת לגומלין מול קאנטו".

המאמן הצהוב נשאל על צירופו הצפוי של דורון פרקינס לקאנטו, ואמר: "באופן אישי וגם בשם כל המערכת אנחנו שמחים מאוד שפרקינס חתם בקאנטו. הוא אחד השחקנים והלוחמים הגדולים ביותר שאני אימנתי אי פעם. אנחנו במכבי אוהבים אותו, מאיתנו הוא קיבל את המילים הכי חמות וההמלצות הטובות ביותר מכל הקבוצות שפנו אלינו, כולל ובעיקר קאנטו".

דייויד בלו, שהצטיין אצל הצהובים עם 17 נקודות ו-3 שלשות, הוסיף: "משחק טוב, היה לנו מאוד חשוב לחזור למסלול הנצחונות ולהשיב קצת את הביטחון. שיחקנו טוב מאוד לדעתי, בעיקר בהגנה, חילקנו גם 18 אסיסטים מה שאומר שהנענו טוב את הכדור. אחרי שבוע קשה שעברנו היה לנו חשוב לצאת מכאן עם הניצחון, בעיקר לקראת שבוע כל כך קריטי שעדיין לפנינו. אנחנו שמחים ומקווים לפתח מומנטום חיובי לקראת הגומלין מול קאנטו. אנחנו צריכים עוד לעבוד על כמה דברים, להשתפר, לעשות התאמות ושינויים. ננוח קצת, נתאמן חזק כל השבוע, אני מקווה שכולם גם יחלימו, ואני מאמין שהשיבה הביתה תעשה לנו טוב ושבהיכל נוקיה בחמישי ניראה אחרת לגמרי".

עוד על מכבי תל אביב:

אדריאטית: מכבי תל אביב הביסה את לובליאנה 63:83

דורון פרקינס יעבור בדיקות רפואיות בקאנטו ביום שני

לנגפורד ומאלט מייצרים כאוס במכבי תל אביב החלשה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully