וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניצחונות לפריס סן ז'רמן ומונפלייה

אנצ'לוטי נותר מושלם עם 1:3 ביתי על אוויאן, השנייה ניצחה 0:1 את ברסט (ללא בן בסט הפצוע). הופסק משחקה של סנט אטיין

מזג האוויר המושלג באירופה לא פסח גם על צרפת, שם בניגוד לאיטליה העדיפו לא להכריז על ביטול משחקים בליגה הראשונה, אלא בחרו להקדים שלושה מהם לשעות הצהריים. לקור העז היו תכניות שונות, ואחרי 10 דקות של משחק הוחלט על הפסקת המשחק בין סנט אטיין ללוריין, כאשר באצטדיון ז'ופרה גישאר נמדדה טמפרטורה של מינוס 10 מעלות.

בפארק דה פראנס דווקא שיחקו, ופריס סן ז'רמן נותרה מושלמת בעידן קרלו אנצ'לוטי, עם ניצחון 1:3 על אוויאן. מונפלייה במרחק שלוש נקודות ממנה אחרי 0:1 על ברסט (ללא עדן בן בסט הפצוע). בתחתית נבלם הקאמבק המדהים של אז'קסיו, שספגה בדקה ה-90 ב-1:1 מול ניס. ראן השישית נפרדה מניס ב-0:0, בעוד ולנסיין ניצחה בחוץ 1:2 את דיז'ון.

פריס סן ז'רמן - אוויאן 1:3

אחרי שני ניצחונות ליגה ועוד שנים בגביע, המאזן המושלם של קרלו אנצ'לוטי כמאמן פריס סן ז'רמן כמעט נהרס דווקא על ידי אוויאן הצנועה, שמינתה לאחרונה את פאבלו קוריאה האורוגוואי למאמנה. סדריק קמבון הדהים את האוהדים בפארק דה פראנס כשנגח לרשת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל ננה הברזילאי השווה עבור פ.ס.ז' בדקה ה-47, אחרי בישול של ז'רמי מנז. טיאגו מוטה ערך בכורה אצל מוליכת הטבלה, בעוד הרכש הנוסף אלכס לא נכלל עדיין בסגל, ובדקה ה-79 ננה השלים צמד מהנקודה הלבנה ושמר על 100 אחוזי ההצלחה של אנצ'לוטי. קווין גמיירו חתם דקה לסיום.

מונפלייה - ברסט 0:1

ללא עדן בן בסט הפצוע - אחד מתשעה שחקנים פצועים שמצטרפים לשלושה שנמצאים באליפות אפריקה - ברסט פשוט לא יכלה לעמוד מול מונפלייה המפתיעה. המארחים לא מתכוונים לתת לפריס סן ז'רמן לברוח, ועשו את העבודה גם ביום בו מלך השערים אוליבייה ז'ירו לא מצא את הרשת, כאשר ז'ופרה דרניס הכריע את המשחק בדקה ה-40. שבועיים לפני הקרב הגדול מול פ.ס.ז', מונפלייה ממשיכה לנשוף בעורפה של המוליכה. עבדולווהיד סיסוקו הורחק משורות ברסט בתוספת הזמן.

נאנסי - ראן 0:0

השישית בטבלה קיוותה לצמצמם פערים מהצמרת הגבוהה כשיצאה למשחק החוץ מול קבוצת התחתית של ז'אן פרננדז, אך לא השכילה לכבוש מולה והסתפקה בנקודה. מבלוט ארדינג, שנרכש בשמונה מיליון יורו מפריס סן ז'רמן, ערך בכורה בהרכבה של ראן והיה המסוכן בשורות האורחים, אבל גם הוא לא מצא את הרשת.

דיז'ון - ולנסיין 2:1

קרב התחתית החשוב הסתיים בניצחון חוץ ראשון העונה של ולנסיין, שגם עקפה את יריבתה בטבלה ובמאזנה כעת 23 נקודות. רנו קוהאד כבש שער מהיר בדקה השנייה והלחיץ מאוד את דיז'ון, שלא מצאה את הדרך לחזור למשחק. בדקה ה-43 היה זה גאל דאניק המצוין שהוציא באופן סופי את הרוח מהמפרשים של המארחים עם שערו הרביעי העונה. גרגורי תיל רק צימק בתוספת הזמן.

אז'קסיו - ניס 1:1
לאז'קסיו: אדוארדו (57 בפנדל). לניס: אסמאל גונשאלבס (90)

בורדו - טולוז 0:2
לבורדו: ז'וסייה (1), לודוביק אוברניאק (39)

(עדכון ראשון: 17:46)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully