וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאטית: מכבי תל אביב הביסה את לובליאנה 63:83

הצהובים הוליכו לכל אורך הדרך בסלובניה והתאוששו היטב מהמפלה מול קאנטו. בלו הצטיין עם 17, הנדריקס הוסיף 14

מכבי תל אביב שבה הערב (שבת) למסלול הנצחונות אך לרוע מזלה עשתה זאת בליגה האדריאטית, ולא ביורוליג. אחרי ההפסד הכואב בקאנטו השיגה קבוצתו של דיוויד בלאט מעט שקט כאשר הביסה את לובליאנה 63:83 ועשתה צעד נוסף אל עבר הבטחת המקום הראשון בליגה האדריאטית. לשמחתם של הצהובים לא מחכה להם משחק ליגה מחר או מחרתיים, וכך תיהנה הקבוצה מחמישה ימים גורליים של חופש לפני המפגש המחודש נגד קאנטו, שככל הנראה יכריע את עתיד העונה האירופית.

בלאט חילק הערב באופן כמעט שווה את הקרדיט בין שחקניו, כאשר רק ג'ון שייר וטל בורשטיין קיבלו פחות מ-5 דקות. כל השאר ראו בין 13 (ליאור אליהו) ו-23 דקות (ריצ'רד הנדריקס), כשלפרקים ניתן היה להתרשם לטובה מתיאו פפאלוקאס וסופוקליס שחורציאניטיס, שהורידו מעט חלודה. דיוויד בלו חזר לקלוע כמו שהוא יודע וגם ריצ'רד הנדריקס ודווין סמית' היו טובים, אך בסופו של דבר סביר להניח כי הניצחון הערב לא ממש אומר דבר לקראת יום חמישי. לובליאנה נראתה רע מאוד לאורך כל המשחק, ובשורותיה ניתן לציין כנקודת אור אך ורק את אקס מכבי תל אביב, גוראן ירטין, שקלע 18 נקודות. רוברט רות'בארט, לעומתו, היה חלש מאוד, קיבל 8 דקות וסיים ללא נקודות, ב-0 מ-3 מהשדה.

מהלך המשחק

רבע ראשון:

בלאט העניק לגיא פניני מקום בחמישיה, אלא שהסלובנים פתחו טוב יותר, צלפו שתי שלשות ועלו ל-2:8 מהיר, לא מעט בזכות אקס מכבי תל אביב גוראן ירטין. המאמן הצהוב ביצע מספר חילופים ומכבי הצליחה לצמק ל-11:9 בזכות סופוקליס שחורציאניטיס. רוברט רות'בארט קם מהספסל של המארחת, אך המילה האחרונה ברבע היתה שייכת לדייויד בלו, שצלף שלשה וקבע 16:17 לצהובים.

רבע שני:

דווין סמית' חסם נהדר את רות'בארט בצד אחד, קלע בצד השני וקבע 18:23. קית' לנגפורד ותיאו פפאלוקאס תרמו דקות טובות גם כן, ובמצב של 20:27 למכבי תל אביב אילצו את מאמן לובליאנה לקחת פסק זמן. בלו תפר שלשה טיפוסית והיתרון צמח ל-20:31 ואז ל-25:37, אך דיון תומפסון אפשר למארחת לצמק במעט עד הירידה לחדרי ההלבשה, ובמחצית זה 34:39 למכבי.

רבע שלישי:

לנגפורד ובלו המשיכו לתת את הטון גם בפתיחת המחצית השניה, כאשר סל של שחורציאניטיס קבע 38:49 לצהובים. רוברט רות'בארט חזר לפרקט אחרי דקות רבות אך בלו ממש לא התחשב בכך, והעלה את מכבי תל אביב ליתרון שיא עד אותו רגע - 43:57. דמונד מאלט, שלא קיבל דקות משחק רבות, החליף את יוגב אוחיון וצלף שלשה מהפינה שקבעה את התוצאה עם העליה לרבע האחרון: 49:63.

רבע רביעי:

מאלט מצא עצמו שוב פנוי לגמרי מהפינה כדי לקבוע 51:66, 8:20 דקות לסיום. לובליאנה ניסתה להפציץ את דרכה בחזרה למשחק אך ממש לא דייקה, וארבע נקודות של ריצ'רד הנדריקס העלו את ההפרש ל-20 - 55:75. הסלובנים השיבו עם ריצת 0:8 וצימקו ל-75:63, אלא שליאור אליהו דאג להגדיל מחדש את הפער, ובסיום זה 63:83 לצהובים מתל אביב, שיעברו כעת למספר ימי מנוחה יקרים מפז.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דייויד בלו 17 (3 מ-4 ל-3), ריצ'רד הנדריקס 14 (10 ריבאונדים), סופוקליס שחורציאניטיס 11, דווין סמית' 10, קית' לנגפורד 7, דמונד מאלט 6, ליאור אליהו 6, תיאו פפאלוקאס 6 (6 אסיסטים), גיא פניני 6, יוגב אוחיון, טל בורשטיין וג'ון שייר שותפו ולא קלעו.

בלטו בלובליאנה: גוראן ירטין 18, דיון תומפסון 13.

הבלוג של אוהד גרינוולד על הבלגאן הגדול במכבי תל אביב

האם דורון פרקינס יחתום מחרתיים בקאנטו?

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully