וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: טוטו תמוז יישאר, יגאל אנטבי מתנדנד

מונאקו דרשה סעיף שחרור גבוה, תמוז נסוג. פ"ת דורשת 150 אלף שקל על אנטבי. נשים וילדים יכנסו בחינם בשבת

תפנית בפרשת מעברו של טוטו תמוז. חלוץ הפועל תל אביב, שכבר נסע ביום שני לפנות בוקר לצרפת על מנת לחתום במונאקו, יישאר בסופו של דבר בשורות האדומים עד תום העונה.

לתמוז היה סעיף שחרור מהפועל על סף מיליון וחצי יורו, והצרפתים כבר הביעו נכונות לשלם את הסכום, אך חזרו בהם מהסיכום. תמוז גם קיבל במהלך היממה האחרונה הצעה מברסט, קבוצתו של עדן בן בסט מהליגה הראשונה בצרפת, אך כרגע, לטענת סוכניו, הוא מעדיף לחכות לקיץ עם המעבר שלו לאירופה. עם זאת, עדיין קיים סיכוי שתמוז יצטרף לבן בסט בברסט.

הסיבה העיקרית לכך שלא חתם במונאקו היא סעיף השחרור שלו ממונאקו. הצרפתים דרשו סכום גבוה בהרבה ממיליון וחצי, וסוכניו של תמוז לא הסכימו לזה.

בעניין יגאל אנטבי, אותו מעוניין ניצן שירזי להחזיר לקבוצה, מתברר כי הפועל פתח תקוה דרשה 150 אלף שקל תמורת ההעברה, אך בהפועל סירבו לשלם את הסכום הזה. גורם בהפועל פתח תקוה אמר: "אם הפועל יודיעו שהם משלמים את הכסף, נשחרר אותו. אם לא, הוא יישאר בפתח תקוה".

בינתיים בגזרת הבעלים: אלי טביב החליט להילחם על תדמיתו והיום הודיעה הקבוצה שהוחלט לאפשר לילדים עד גיל 13 ולנשים שילבשו אדום להיכנס בחינם למשחק נגד מ.ס אשדוד.

עדכון ראשון: 11:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully