וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו קרלוס הודיע: "אפרוש בסוף 2012"

המגן האגדי של אנז'י מחצ'קאלה יתלה את הנעליים בגיל 39 אחרי קריירה מפוארת ואינספור תארים: "זה הרגע הנכון"

רוברטו קרלוס סיפר היום לעיתון הספרדי "מארקה" על כך שהוא יפרוש מכדורגל בסוף 2012. הברזילאי בן ה-38 משחק באנז'י מחצ'קאלה מאז פברואר 2011 והעונה הרוסית תסתיים במאי הקרוב. הוא צפוי להישאר במועדון בתפקיד של יועץ לנשיא סולימאן קרימוב.

קרלוס נחשב לאחד מהמגינים השמאליים הגדולים מאז ומעולם ומאחוריו קריירה מקצוענית של 19 שנה ולמעלה מ-750 משחקים. הוא זכה עם נבחרת ברזיל במונדיאל 2002 ובקופה אמריקה ב-199 7 וב-1999 ובסך הכל לבש את מדיה 125 פעמים. בנוסף, שיחק בריאל מדריד 11 שנים וזכה איתה בארבע אליפויות, שלוש פעמים בליגת האלופות ופעמיים בגביע הביניבשתי.

קרלוס זכה במספר תארים אישיים נוספים וגם באליפויות בברזיל עם פלמייראס בה שיחק לפני שעבר לאירופה. ביבשת הישנה הוא שיחק במדי אינטר עונה אחת לפני שעבר לריאל מדריד, ואחרי שעזב את הבלאנקוס שיחק עוד שנתיים בפנרבחצ'ה הטורקית. ב-2010 חזר לברזיל, אבל אחרי עונה אחת מאכזבת בקורינתיאנס, ביצע סיבוב פרסה מפתיע מאוד לאירופה וחתם באנז'י.

"החוזה שלי באנז'י הוא עד קיץ 2013, אבל אסיים לשחק בדצמבר 2012", אמר קרלוס, "אחר כך אמשיך לתפקד כיועצו של נשיא המועדון סולימאן קרימוב כי איתו יש לי חוזה עד סוף החיים. הוא ביקש ממני לעזור ליצור כאן בסיס ל-10 השנים הבאות".

הברזילאי נשאל שוב האם יפרוש בדצמבר וענה: "כן, זה הרגע לתלות את הנעליים. שיחקתי כדורגל שנים ארוכות ואני לא חושב שהגוף שלי יכול להמשיך לעמוד במעמסה של הנסיעות, המלונות... זו תהיה השנה האחרונה שלי כשחקן מקצועני. חוויתי הכל ככדורגלן ואני רוצה לנוח ולבלות יותר עם משפחתי".

צפו בקליפ עם מיטב הגולים של רוברטו קרלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully