וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד צמודה להפועל רמת גן

קובי חסן כבש צמד ב-1:3 על מכבי באר שבע, ולוד דבוקה למוליכה שניצחה 0:2 בדרבי. 1:2 להפועל ירושלים על נס ציונה

הליגה הלאומית ממשיכה לספק מתח אדיר ואתמול (שישי) יצא לדרך המחזור ה-21, כשהמוליכה הפועל רמת גן, שאיבדה גובה לאחרונה, סופסוף השיגה שלוש נקודות ועוד מתוקות במיוחד אחרי 0:2 בדרבי בוינטר על הכח רמת גן, כששני השערים מושגים בחסות הגשם השוטף שירד בוינטר. הפועל ירושלים הצליחה להתגבר על נס ציונה עם 1:2, בעוד שבמשחק המוקדם הביסה הפועל רעננה 0:3 את הפועל כפר סבא ובעקבות הניצחון היא כבר במקום החמישי. המשחק בשבת בין מכבי הרצליה לבית"ר תל אביב רמלה הסתיים ב-0:0, ולאחר מכן ניצחה בני לוד 1:3 את מכבי באר שבע האחרונה כדי להיצמד להפועל רמת גן עם 39 נקודות בפסגה.

משחקי שישי

הכח רמת גן - הפועל רמת גן 2:0

האורדונים אומנם הגיעו לדרבי מהמקום הראשון, אבל אחרי שני משחקים בהם צברו נקודה אחת בלבד ואיבדו את היתרון בפסגה. אורן ניסים הותיק הצטרף להפועל רמת גן כחיזוק לחלק הקדמי וכבר בדקה התשיעית זה השתלם, כשהוא העביר כדור רוחב אותו דחק חיים מלכה המארח לשערו הוא בשל השלוליות הרבות שהציפו את אצטדיון וינטר. הכח ניסתה לחזור, אבל דווקא ממאדו צ'אם היה קרוב לקבוע 0:2, אבל החמיץ בצורה מדהימה. רגע לפני השריקה לסיום זה כבר נגמר, כשטעות נוספת בהגנת הכח הסתיימה עם חטיפה של אביב עזריה, שעקף את השוער אריק ינקו וקבע את תוצאת הסיום.

הפועל ירושלים - סקציה נס ציונה 1:2

אחרי תקופה איומה, הפועל ירושלים עם עוד ניצחון, שלישי בארבעה משחקים ובליגה כל כך צפופה, זה מספיק לקבוצה מהבירה כדי לכבוש לפחות באופן זמני את המקום השני בטבלה. במפגש בין שתיים מההתקפות הטובות בליגה, היה זה אדם מזרחי, שהשאיר את הגנת האורחת מאחור והעלה את ירושלים ליתרון בדקה ה-32. השני של האדומים הגיע מרגליו של אוסקר גררו, רבע שעה לסיום, לפני שבן ביטון גנב כדור להגנה של ירושלים וצימק, אבל לא יותר מזה.

הפועל רעננה - הפועל כפר סבא 0:3

הירוקים הגיעו אחרי שסופסוף חיברו שני ניצחונות רצופים והם קיוו להמשיך את ההתאוששות בדרבי השרון, מול רעננה שנעצרה בשבוע שעבר אחרי תקופה טובה. לצערם, לחבורה של איציק עובדיה היו תוכניות אחרות לחלוטין והם לא השאירו סיכוי לכפר סבא, שלא ניצחה את רעננה בחוץ בליגה מאז 2004. מוחמד פודי העלה את המארחת ליתרון, חמש דקות לפני המחצית. עקיבא מגרלשווילי הכפיל עשר דקות בתוך המחצית השנייה ובדקה ה-75 אופיר מלמד השלים את החגיגה של רעננה עם 0:3 גדול.

משחקי שבת

מכבי באר שבע - בני לוד 3:1

השנייה בטבלה לא נשארה אדישה לניצחון של הפועל רמת גן בדרבי, ונצמדה אליה עם 39 נקודות כשהתגברה בחוץ על מכבי באר שבע. נועלת הטבלה דווקא הוליכה משער של עומר מולאי בדקה ה-12, אבל קובי חסן כבש את הראשון שלו מאז המעבר ממכבי אום אל פאחם בדקה ה-26, והיה חתום גם על שער הניצחון בדקה ה-55. מוראד אבו ענזה אמנם החמיץ שתי דקות לאחר מכן מהנקודה הלבנה, אך הברזילאי אברטון זאגו נעץ את השלישי בתוספת הזמן והנקודות נשארו של בני לוד, שמציגה רצף של תשעה משחקים ללא הפסד. יוני קים הורחק משורות באר שבע.

מכבי הרצליה - בית"ר תל אביב רמלה 0:0

שתי הקבוצות שהשיגו ניצחונות נאים בשבוע שעבר קיוו להמשיך במומנטום החיובי, אך הסתפקו הפעם בנקודה. מכבי הרצליה המדורגת חמישית התקרבה למוליכות בעזרת ניצחון בדרבי ואחד נוסף על המובילה הפועל רמת גן, אך התקשתה לפצח את ההגנה של קבוצת התחתית. בית"ר תל אביב רמלה אמנם איבדה את הבלם אסי ברזילי בכרטיס אדום בדקה ה-56, אבל ידעה להחזיק מעמד עד לסיום.

אורן ניסים סיכם בהפועל רמת גן

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully