וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה עלתה לחצי גמר גביע המלך

ריאל מדריד חזרה מפיגור שני שערים ל-2:2 בגומלין הקלאסיקו הנפלא, אבל הניצחון במשחק הקודם העלה את הקטלאנים. צפו במשחק

עולם הכדורגל עצר הערב (רביעי) את נשימתו וראה את ברצלונה ממשיכה להוות חומה מבחינת ריאל מדריד, אך גם גילה כי למוליכת הליגה הספרדית יש כבוד. אחרי ההפסד 2:1 בסנטיאגו ברנבאו בשבוע שעבר, ריאל לא רצתה לרדת שוב מושפלת בקלאסיקו. ברצלונה כבר הוליכה 0:2 משערים של פדרו (43) ודני אלבס (45) במחצית, אבל הבלאנקוס גילו אופי וסיימו את המשחק ב-2:2 מעודד לקראת ההמשך, כשכריסטיאנו רונאלדו (68) וקארים בנזמה (72) השוו. ברצלונה תהיה בחצי הגמר בזכות 3:4 בסיכום שני המשחקים, אבל נדמה כי ז'וזה מוריניו השיב את התקווה למדריד.

* מאיורקה סיימה את דרכה בגביע, כשהפסידה בבית 1:0 לאתלטיק בילבאו, שניצחה 0:3 בסיכום שני המשחקים. תומר חמד פתח והוחלף בדקה ה-58, בעוד דודו אוואט ישב על הספסל, כנהוג בגביע. שער עצמי מוזר של איבן ראמיס הכריע את המשחק בדקה ה-76. בילבאו תפגוש בחצי הגמר את מיראנדס הסנסציונית מהליגה השלישית.

כנסו וצפו בקלאסיקו המטורף

שחקני ברצלונה חוגגים, במרכז קרלס פויול. רויטרס
שמרו על העליונות גם בלי לנצח. שחקני ברצלונה/רויטרס

התוצאה הזו שמרה על האיזון ההיסטורי בין הקבוצות, כאשר לשתיהן 86 ניצחונות ו-46 המשחקים הנוספים הסתיימו בתיקו. הפתיחה הייתה לבנה. בזמן שהקהל התעסק בקללות לעבר פפה המושמץ, מסוט אוזיל הספיק לבעוט למשקוף וגונסאלו היגואין החמיץ פעמיים. ברצלונה המתינה לשעת הכושר, החזיקה בכדור כהרגלה ועקצה עם שער של המחליף פדרו בדקה ה-43, אחרי בישול גדול של ליאונל מסי. בתוספת הזמן הגיע השער שחרץ את גורל ההתמודדות, כשדני אלבס הפציץ לחיבורים של איקר קסיאס את אחד השערים היפים העונה.

ריאל מדריד השלימה עם אובדן הגביע כבר בשבוע שעבר, אבל לא התכוונה לוותר על כבודה. מוריניו עשה חילופים התקפיים, ברצלונה הורידה הילוך והקאמבק החל לקרום עור וגידים. אולי עם גישה כזו במשחק הקודם הסיפור היה מתפתח אחרת. תחילה היה זה רונאלדו שצימק בדקה ה-68, כשארבע דקות לאחר מכן קארים בנזמה המחליף איזן במבצע נאה. ריאל החלה להפעיל לחץ בניסיון לכבוש את השלישי ולנצח את המשחק, אך איבדה את ראמוס לקראת הסיום וראתה את המארחים מחזיקים מעמד יחד עם תמיכת הקהל. עוד קלאסיקו בו מוריניו לא מצליח לנצח, אבל על המחצית השנייה הזו הוא יוכל לבנות כשיגיע לקאמפ נואו במסגרת הליגה. גם אז מובטח קלאסיקו מיוחד במינו.

מחצית ראשונה

דקה 1: זו הייתה יכולה להיות פתיחה מושלמת מבחינת ריאל. אלבס החזיר אחורה, פיקה התבלבל והיגואין מצא עצמו לבד מול פינטו ובעט ברשלנות החוצה.

דקה 6: ריאל פתחה נהדר. אחרי מצב נוסף שלא אושר בטענה שגויה לנבדל, הגיעה מסירה יפה של אוזיל לרונאלדו שירה החוצה.

דקה 10: צ'אבי שלח כדור מדוד לעבר סאנצ'ס שהסתנן לרחבה בין קואנטראו לראמוס, אבל קסיאס יצא ותפס את הכדור.

דקה 11: ריאל יצאה למתפרצת נהדרת, קאקה מסר שמאלה לרונאלדו שממצב דומה לשער שכבש בשבוע שעבר, בעט ונעצר אצל פינטו. איזה קצב.

דקה 14: מסי קיבל כדור מפברגאס ובעט החוצה. איום ראשון מצד הפנומן הארגנטינאי.

דקה 25: אוזיל ירה מ-30 מטרים ברגל ימין, הכדור פגע במשקוף ונחת ממש על קו השער. ריאל נראית מצוין.

דקה 27: פינטו ביצע טעות קשה ברחבה שלו וממש מסר להיגואין, אבל הארגנטינאי בעט לגופו של השוער שניצל במזל.

דקה 29: אינייסטה שנפצע לא יכול להמשיך, פדרו נכנס במקומו.

דקה 43: גול! מסי דהר לרחבה והקפיץ קטנה לעבר פדרו שהגיח מצד ימין ונותר פנוי. המחליף בעט ללא קושי לרשת של קסיאס, 0:1 לברצלונה ו-1:3 בסיכום שני המשחקים.

דקה 45: דיארה ביצע עבירה שמחייבת צהוב על מסי, אבל השופט בחר שלא לשלוף את הצהוב השני. מהומה נוצרה במקום, בסיומה קסיאס קיבל צהוב וריאל שרגילה להרחקות בקלאסיקו יצאה ללא פגע.

דקה 45+2: גול! ברצלונה רק הרוויחה מכל הבלגן. הכדור החופשי הגיע בסופו של דבר לאלבס בצד ימין, והברזילאי הפציץ בומבה מ-16 מטרים אלכסונית היישר לחיבורים של קסיאס חסר האונים. שער פנטסטי, 0:2 לברצלונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מחצית שנייה

דקה 51: צ'אבי סובב כדור חופשי מ-20 מטרים, מעל המשקוף.

דקה 54: ראמוס נגח לרשת כדור חופשי של ריאל, אבל השופט פסל זאת בטענה לעבירה של ראמוס על אלבס.

דקה 68: גול! ריאל מצמקת. רונאלדו קיבל כדור ברחבה, התחמק מפויול, עבר את פינטו ומזווית קשה כבש את ה-29 שלו העונה בכל המסגרות. רק 1:2 לברצלונה, שמוליכה גם 2:4 בסיכום שני המפגשים.

דקה 69: פפה מכה שנית, תרתי משמע. הפורטוגלי פגע ללא כדור בפברגאס, אבל השופט לא ראה אלא רק מצלמות הטלוויזיה.

דקה 72: גול! איזה קאמבק של ריאל. בנזמה המחליף עבר במבצע מצוין את פויול והכניע את פינטו. 2:2 בקלאסיקו הנפלא, 3:4 לברצלונה בסיכום.

דקה 82: מסי סובב כדור חופשי מ-22 מטרים, מעט מעל המשקוף.

דקה 84: מסי התנהל בחופשיות ומ-16 מטרים בעט חזק והחוצה.

דקה 88: כרטיס אדום! אחרי לא מעט פעמים בהם ריחם על ריאל, הפעם השופט שלף צהוב שני לראמוס. ריאל תסיים שוב קלאסיקו ב-10 שחקנים.

דקה 90: אלבס הקשית לרחבה, פדרו נגח לידיו של קסיאס.

הרכב ברצלונה: חוסה מנואל פינטו, דני אלבס, ג'רארד פיקה, קרלס פויול, אריק אבידל, סרחיו בוסקטס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה (פדרו, 29), ססק פברגאס (טיאגו אלקנטרה, 70), אלכסיס סאנצ'ס (חאבייר מסצ'ראנו, 78), ליאונל מסי.

הרכב ריאל מדריד: איקר קסיאס, אלברו ארבלואה, סרחיו ראמוס (הורחק, 88), פפה, פאביו קואנטראו, לסאנה דיארה (אסטבן גראנרו, 52), צ'אבי אלונסו, קאקה (חוסה קאייחון, 61), מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו, גונסאלו היגואין (קארים בנזמה, 61).

כל הטעויות של מוריניו במאבק נגד ברצלונה

חמי אוזן טוען: האשמה לא של מוריניו

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully