וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שירצקי: "יש לנו עונה מדהימה עוד לפני האליפות"

הבעלים של קרית שמונה חגג את הזכיה הדרמטית בגביע הטוטו. בן שמעון: "מגיע לשחקנים לשמוח". שירזי: "זה מאוד כואב"

ברני ארדוב

תואר ראשון חולק הערב (שלישי) בכדורגל הישראלי, וזה רק סמלי כנראה שהוא הולך לקבוצה החמה ביותר של עונת 2011/12: עירוני קרית שמונה. הקבוצה הנפלאה של רן בן שמעון זכתה זו השנה השלישית ברציפות במפעל, לאחר שגברה על הפועל תל אביב 3:4 בדו-קרב פנדלים (1:1 בזמן החוקי). העונה המופלאה של החבורה מהצפון נמשכת, ומי יודע - אולי הם עוד יסיימו אותה עם טרבל היסטורי.

עירוני קרית שמונה מניפה את גביע הטוטו. ברני ארדוב
האמת? מגיע להם. קרית שמונה חוגגת עוד זכיה בגביע הטוטו/ברני ארדוב

שירצקי: "יותר קשה לשמור על גביע הטוטו מלזכות בו"

"זה כיף. שיחקנו טוב היום ומגיע לשחקנים לשמוח", אמר רן בן שמעון המאושר בסיום. "התייעצתי עם אדריאן רוצ'ט, הקפטן, שנתן לי את האישור לעשות את המחווה לסלאח חסארמה ואייל וקראט להניף את הגביע. אנחנו עכשיו נחזור לליגה ונתקדם צעד אחר צעד".

הבעלים של הקבוצה הצפונית איזי שירצקי חשף כי הבונוס לשחקנים יהיה נסיעה לגמר ליגת האלופות במינכן: "אני גאה מאוד בשחקנים שלי. לזכות בגביע הטוטו זה קשה, אבל לשמור עליו זה עוד יותר קשה. תראה כמה השחקנים שמחים וזה מה שחשוב. יש לנו חבר'ה מדהימים, שהם כל כך ביחד שזה לא ייאמן. יש לנו עונה מצוינת עוד בלי האליפות, אנחנו רוצים לשמוח היום, יש לנו ביום שני עוד משחק חשוב נגד מכבי תל אביב".

סלאח חסארמה הוותיק, שהבקיע את הפנדל הראשון בדו-קרב, הילל את הבעלים: "אין בעלים כמו איזי שירצקי, צריך להחמיא לו. זו תחושה נהדרת, אין כמו התחושה הזו של לזכות בגביע. אנחנו רוצים ליהנות השנה ולטייל כולם ביחד. האליפות עוד רחוקה, אנחנו רוצים לשמוח היום ונחכה לסיום העונה".

קפטן קרית שמונה אדריאן רוצ'ט: "זה תואר ראשון ואני מקווה שלא אחרון. בואו נהיה ריאליים, כרגע זכינו בגביע הטוטו, יש לנו עוד עונה ארוכה ונותר לנו גם גביע המדינה".

איתמר ניצן, שחגג תואר מול קבוצתו לשעבר, הוסיף: "זה ניצחון מתוק מאוד בשבילי. אני אשקר לך אם אגיד שלא חלמתי על זה. אני שמח בשבילי, בשביל החברים ובשביל האוהדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טועמה: "צריך להראות יותר מחויבות ולשחק בשביל הסמל"

מנגד, מיותר לציין כי אכזבה גדולה נרשמה במחנה הפועל תל אביב. תקרית מסוימת נרשמה בדקה ה-70, כאשר נוסא איגייבור שהוחלף על ידי מחמוד עבאס, ירד ישירות לחדר ההלבשה. ביקורת רבה הושמעה גם כנגד עומרי קנדה, אותו האשימה בכך שהיה אשם בשער שהבקיעה קרית שמונה בפתיחת ההארכה. בנוסף, עומר דמארי סובב את הברך במהלך המשחק והוא בספק גדול למשחק הליגה מול הפועל פתח תקוה ביום ראשון.

מאמן הקבוצה ניצן שירזי היה מאוכזב מאוד מההפסד הדרמטי, ואמר: "השחקנים התאמצו 120 דקות, זה מאוד כואב. חזרנו למשחק בהארכה והיו לנו מספיק הזדמנויות לסיים את זה, במיוחד טוטו תמוז בדקה ה-88, אבל זה הכדורגל. וכשמגיעים לפנדלים אלילת המזל היא לא בדיוק חברה שלנו בתקופה האחרונה".

שי אבוטבול הוסיף: "היו חלקים טובים יותר ופחות במשחק, אבל מה שחשוב הוא שנבוא ונתרכז בליגה ביום ראשון. זה הלחם שלנו. אנחנו לא מסתכלים על מה שקורה מסביב, יש לנו קהל אוהב ותומך שבא לעודד ואנחנו משחקים בשבילם". על טוטו תמוז, שהחמיץ את הפנדל המכריע, אמר הקשר: "אני לא אומר עליו כלום. כששחקן מחמיץ פנדל אחרון, הוא מתעצבן ועצוב. אם לא היה לו את זה, הוא לא היה שחקן. אני חושב שהוא בסך הכל בתקופה טובה וראינו את זה ביום שבת".

סלים טועמה: "אני לא חושב שקרית שמונה חשבה שהעונה תתפתח כפי שהיא התפתחה, אבל הפועל תל אביב זה מועדון גדול שחייב לרוץ בכל שנה לאליפות. כל הגדולות בינוניות השנה. אנחנו צריכים להראות יותר מחויבות ולשחק יותר בשביל הסמל. אני לא חושב שהייתה חסרה לנו מחויבות, אין שחקן שלא רוצה להצליח או לשחק. יש תקופות בהן אתה פחות טוב והיום יש כאלה שמשחקים קצת פחות טוב, אבל זה מועדון גדול וצריך לבוא ולתת את הנשמה בכל משחק. אני מקווה שנחבר שני ניצחונות בליגה ונגיע לאירופה בשנה הבאה. הכל עוד פתוח בליגה, יש לנו עוד שני משחקים נגד קרית שמונה, וגם להם יש עוד דרך ארוכה לעשות כדי לקחת אליפות אז אי אפשר לדעת מה יהיה".

צפו בעירוני קרית שמונה מנצחת את הפועל תל אביב אחרי דו-קרב פנדלים

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully