וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי קנסה את קרלוס טבס ב-1.6 מיליון ליש"ט

החלוץ טס ללא אישור לארגנטינה, סך כל הקנסות עשוי להגיע עד 9 מיליון ליש"ט. הערב (21:40, ספ'2): גומלין הגביע בליברפול

מנצ'סטר סיטי הטילה על קרלוס טבס קנס כבד נוסף הערב (שלישי), הפעם בגובה משכורת של שישה שבועות - כ-1.6 מיליון ליש"ט - לאחר שטס למולדתו ארגנטינה ללא אישור המועדון. כזכור, החלוץ סירב להיכנס כמחליף במשחק ליגת האלופות מול באיירן מינכן בספטמבר האחרון ונקנס אז במשכורת של ארבע משכורות, בתקרית שייצרה את הקרע הגדול בינו ובין מאמן הקבוצה רוברטו מאנצ'יני. מאז, מיותר לציין, טבס לא ראה את כר הדשא, ועד סגירת חלון ההעברות בשבוע הבא הוא צפוי לעזוב לקבוצה אחרת ביבשת.

התקשורת האנגלית טוענת כי כי סך כל הקנסות שאמור לספוג טבס מקבוצתו יגיע לכ-9.3 מיליון ליש"ט (!), זאת בשל סירובו לשוב לאימוני הקבוצה והתנהגותו בחודשים האחרונים.

לאחר שהצליחה להפתיע את מנצ'סטר סיטי באצטדיון אתיחד לפני שבועיים כשניצחה אותה 0:1 במסגרת המשחק הראשון של חצי גמר גביע הליגה, תרצה ליברפול להשלים את העבודה מחר (רביעי, 21:40, ספורט 2) באנפילד, כשכל תוצאה של תיקו ומעלה תיתן לה את הכרטיס לגמר בוומבלי, שם כבר מחכה קארדיף לאחר שניצחה את קריסטאל פאלאס בפנדלים הערב.

האדומים ספגו הפסד 3:1 מביך לבולטון בשבת האחרונה, כשהשחקנים ספגו ביקורת ציבורית מהמנג'ר שלהם קני דלגליש. הסקוטי ייאלץ להסתדר ללא ג'יי ספירינג הפצוע ולואיס סוארס, שכזכור הושעה משמונה משחקים בשל מילים גזעניות כלפי פטריס אברה.

מנגד, הסיטיזנס מגיעים מעט יותר מעודדים לאחר 2:3 דרמטי במיוחד על טוטנהאם מפנדל מדויק של מריו באלוטלי בדקה ה-94. אגב, החלוץ האיטלקי הושעה ולא ישחק, אלא אם הסיטיזנס יערערו על ההחלטה עד מחר ב-20:00. בנוסף לבאלוטלי, גם וינסנט קומפני, שישלים את עונש ההרחקה שלו, ייעדר. מה שאומר שסטפן סאביץ' צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב. גם האחים טורה, שנמצאים באליפות אפריקה, כמובן ייעדרו.

דלגליש אמר לקראת המשחק: "אני חושב שהייתי חייב להגיד את מה שאמרתי. זה היה דבר קשה לעשות, אבל גם הדבר הכי כן לעשות. בסופו של דבר, אני לא חושב שמישהו יכול להתווכח עם העובדה שלא שיחקנו כמו שאנחנו מסוגלים. אני חושב שאף אחד לא יכול להתחבא מאחורי ההופעה שהצגנו בשבת, ומקווה שאף אחד גם לא ינסה לעשות את זה". על המשחק אמר דלגליש: "יש לנו יתרון קטן, והולך להיות לנו משחק קשה מאוד".

מי שהתראיין בסיטי היה עוזר המנג'ר דייויד פלאט, שהתייחס לחיסורים בסגל ואמר: "יש לנו מספיק שחקנים בסגל כדי שנרגיש בטוחים בעצמנו לקראת המשחק. בשביל אירועים מהסוג הזה בנינו סגל רחב. אנחנו מצפים שליברפול תגיע חדה אחרי ההפסד לבולטון והדברים שדלגליש אמר. ליברפול קבוצה טובה מאוד והם לא ספגו הרבה שערים".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully