וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים: "אני מקווה שהבטחנו את הפלייאוף העליון"

22.1.2012 / 21:13

מאמנה של מכבי ראשון לציון היה מרוצה מהשמירה על המומנטום בניצחון 76:81 על הבקעה. מורן רוט: "שמח שאני עומד בציפיות"

שלושה שבועות לפני המפגש ביניהן בחצי גמר גביע המדינה, ניצחה הערב (ראשון) מכבי ראשון לציון 76:81 את מ.כ הבקעה בחוץ, והשיגה למעשה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, שממשיך לשפר את מצבה בטבלה. שחקניו של אפי בירנבוים הצליחו להתגבר על חסרונו של ברנדון באומן הפצוע ואיל שולמן סיכם בסיום המשחק: "באומן חסר לנו אבל אנחנו מספיק אגרסיביים עם הגנה מספיק קשוחה כדי לחפות על החיסרון שלו, ברור שהוא חסר וברגע שהוא יחזור הוא יתרום הרבה יותר, הוא עוד מעט חוזר. המשחק הזה לא אומר כלום על חצי הגמר, מי שיבוא שם יותר אגרסיבי ויותר נחוש יקח את זה".

מאמן מכבי ראשון לציון אפי בירנבוים: "אני מקווה שהבטחנו את הפלייאוף העליון, מאוד דאגתי מהמשחק היום. באנו אחרי פגרה שבאה אחרי מומנטום אדיר. בחצי הראשון לא זרמנו, דיברנו שנצטרך להתבסס על ההגנה שלנו. אנחנו הולכים עם תוכנית משחק שמתן העוזר שלי מכין אותה בכל שבוע, אני מעיר לשחקנים, שיחקנו טוב אבל ידענו גם שמעל הכל לבקעה יש אופי והם ידעו לחזור בכל פעם למשחק. טוב שידענו בסוף לקחת את ההחלטות הנכונות. אנחנו בלי באומן שהוא הריבאונד המוביל שלנו, וכולם נותנים אקסטרה כדי לכסות על החוסר הזה". לקראת משחק חצי גמר הגביע נגד הבקעה אמר בירנבוים: "אין מה להשוות בין המשחקים שלנו נגדם העונה, היום הראינו אופי, חזרנו מפגרה ובלי באומן, עוד שלושה שבועות אני מאמין שאם מדברים על יתרון פסיכולוגי, אז זה לא שווה הרבה, הכל בדיעבד. נתכונן למשחק מול בני השרון, אני מאוד מקווה שבאומן יחזור לעניינים עד אז".

מהצד המפסיד, התייחס גור פורת למה שקרה לקבוצתו דווקא באולמה הביתי: "הם טחנו אותנו בריבאונד ההתקפה, וקשה מאוד לנצח משחק שהורגים אותך בריבאונד, ידענו את זה, ולא הצלחנו לצערי לעצור את זה. ריבאונד זה של מי שרוצה יותר, לצערי הם רצו יותר והצליחו לשלוט בריבאונד. אנחנו צריכים להיות אולי יותר אגרסיביים בסגירה לריבאונד, ולצערי לא הצלחנו להביא את זה".

מאמן מ.כ הבקעה אבי אשכנזי: "אני מאוד מאוכזב, ספגנו בחצי השני 50 נקודות וזה לא מה שצריך להיות. לא שיחקנו את המשחק הטוב שלנו, אם משחקים טוב ומפסידים זה בסדר.
משהו לא עובד לנו בהתקפה, זה לא רק נראה ככה. אני בכלל לא מאוכזב בגלל המיקום, זה המיקום הריאלי שלנו, אני מאוד מאוכזב מהדרך ששיחקנו, היינו צריכים לשחק טוב יותר. כל עוד לא נשחק טוב אין לי מה לומר".



לכל משחקי המחזור ה-14 בליגת העל

מורן רוט: "הציפיות ממני גבוהות, שמח שאני עומד בהן"

עוד קבוצה ששמרה על רצף הניצחונות המרשים שלה ותמשיך ככל הנראה במאבק על המקום השני היא הפועל חולון, שגברה 85:89 על בני השרון בחוץ. מורן רוט שסיים עם 17 נקודות (כולל 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) אמר בסיום המשחק: "סימנו את המשחק הזה נגד בני השרון כמשחק קריטי, אחרי השבועיים האחרונים שניצחנו בבית שלושה משחקים ידענו שבאמת כדי להתברג בחלק העליון ובצמרת אנחנו צריכים לנצח בחוץ, וניצחנו מול קבוצה שהחליפה מאמן ומשחקת הרבה יותר טוב בתקופה האחרונה. היה משחק לא קל, אבל ידענו להתעלות, ועשינו את הדברים הנכונים. היינו יותר אגרסיביים בהגנה, ואני שמח שניצחנו את המשחק".

רוט התייחס גם למעמדו בקבוצה בעונה הנוכחית ואמר: "אני מרגיש שונה משנה שעברה, אבל אני עדיין השחקן שצריך למשוך את הקבוצה, אני עושה את השחקנים שלידי טובים כי זאת המטרה שלי בתור רכז, ואני עושה כל מה שצריך כדי שהקבוצה תנצח. אם זה ההגנה, לקלוע נקודות, אסיסטים, לנהל את המשחק, ואני שמח שעד כה אנחנו מתברגים בחלק העליון, במומנטום חיובי, וזאת המטרה שלי בכל קבוצה ששיחקתי. בכל שנה הציפיות ממני גבוהות ואני שמח שאני עומד בזה".

ברק פלג: "גם כשהובלנו לא היינו שקטים"

הפועל גליל/גלבוע הצליחה לשמור על מקומה השני אחרי ניצחון 72:85 על מכבי חיפה, שפיטרה ערב המחזור את המאמן מיקי גורקה ומי שהדריך אותה במשחק הזה היה עוזרו עופר רחימי. עוזר מאמן גליל/גלבוע, ברק פלג, אמר בסיום המשחק: "חיפה זאת קבוצה שאנחנו חוששים מהכשרון שיש לה. הסיטואציה אחרי פיטורין של מאמן תמיד קשה כי לא יודעים איך זה ישפיע עליהם. גם כשהובלנו לא היינו שקטים, אני שמח שברמה המנטלית ידענו להישאר שם וקבלנו תפוקה גם מפרחי שנתן משחק אדיר לא רק מבחינת נקודות אלא במשחק חכם".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully