וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב הביסה 3:7 את מכבי נתניה

איזה טירוף: תמוז (3), דמארי (2), אבוטבול וטועמה כבשו להפועל. סבע, מוגרבי ועזרא לאורחים. ראובן, אדרי וסבע הורחקו

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

אז מה היה לנו היום בבלומפילד? עשרה שערים, שלושה כרטיסים אדומים, מחאה ענקית של אוהדים ובסך הכל ערב סוער ומהנה, שעושה שירות טוב לליגת העל כולה. בסיומה של הסערה, הפועל תל אביב השיגה הערב (שבת) ניצחון חשוב, 3:7 על מכבי נתניה במשחק מטורף, והרגיעה מעט את הרוחות במועדון. תמוז (שלושער), דמארי (צמד), אבוטבול וטועמה כבשו למנצחת. סבע, מוגרבי ועזרא למפסידה, שגם סיימה את המשחק בשמונה שחקנים, לאחר שליאור ראובן, אמיר אדרי ואחמד סבע הורחקו, כולם בצדק.

עמרי קנדה שחקן הפועל תל אביב חוגג עם שי אבוטבול. ברני ארדוב
יותר מטורף מהמשחק שהיה בין הקבוצות לפני שנתיים. הפועל חוגגת/ברני ארדוב

לדף המשחק

לפני שנתיים, בעונת האליפות של הפועל, נתניה הגיעה לבלומפילד למשחק חוץ מול האדומים, הובילה 0:3 בדקה ה-80 וספגה שוויון בשנייה האחרונה. אז חשבנו שראינו הכל, אבל מסתבר שאפשר גם יותר. האדומים, שהגיעו למשחק עם ניצחון אחד בלבד בשבעת המחזורים האחרונים, היו לחוצים בהתחלה בגלל האירועים סביב המועדון, אבל עלו ליתרון מהיר בדקה ה-15 משער של עומר דמארי אחרי בישול מצוין של נעאל חוטבא. מרקו שולר (בהופעת בכורה בינונית) וחוטבא עצמו ביצעו שתי שגיאות חמורות, כשאחמד סבע (20) ופיראס מוגרבי (21) ניצלו וסידרו מהפך מדהים תוך פחות מדקה. האקשן נמשך וליאור ראובן הורחק אחרי עבירה על טוטו תמוז, שהיה בדרך לשער. שי אבוטבול ניצל את הבעיטה החופשית לשער נפלא והשווה (26), לפני שתמוז עשה מהפך נוסף (30) והפועל ירדה להפסקה עם יתרון 2:3.

נגמר? ממש לא, רק נהיה יותר משוגע. חן עזרא השווה ל-3:3 עם פתיחת המחצית (48), אבל שוער נתניה אמיר אדרי הורחק בעבירה פרועה על תמוז ברחבה והחלוץ ניצל את הפנדל (65). חלפה דקה וזה נגמר סופית עם הרחקה שטותית של סבע, שהשאיר את האורחים עם שמונה שחקנים. סלים טועמה (74), השני של דמארי (78) והשלישי של תמוז (84) השלימו שביעייה מטורפת. מישהו בכלל זוכר שהמשחק נפתח עם מחאת האוהדים נגד אלי טביב? לפחות הם זכרו, כשגם בסיום הם עסקו בשירים נגד הבעלים.

במחזור הבא, הפועל יוצאת למשחק חוץ מול הפועל פתח תקוה, מולה כבשה שביעייה לפני שנתיים. נתניה תנסה להתאושש בקופסה מול הפועל חיפה.

מחצית ראשונה

דקה 2: בעוד אוהדי הפועל עסוקים בשירים נגד טביב, שיש מצא את הראש של דמארי, שנגח חזק והחוצה.

דקה 7: עוד התקפה טובה של האדומים. תמוז מצא את אלרואי כהן, הכדור ברח מעט וכהן שלח אותו ליציע.

דקה 15: גול! חוטבא השתלט על הכדור בהגנה, יצא קדימה ומצא את דמארי בכדור עומק ענק. החלוץ שלח פנימה, 0:1 להפועל.

דקה 19: אבוטבול הגביה קרן, חוטבא כמעט השלים את משחק חייו כשנגח מקרוב. אדרי הציל בצורה נפלאה מהקו.

דקה 20: גול! איזו טעות איומה של שולר במשחק הבכורה. הבלם פיספס את הכדור בשל הגשם השוטף, גם סבע פיספס, אבל את הניסיון השני הוא כבר שלח פנימה. 1:1 בבלומפילד.

דקה 21: גול! טירוף בבלומפילד. לא חלפה דקה מהשוויון וחוטבא ניסה להחזיר כדור לאדל, מוגרבי חטף ושלח פנימה. 1:2 משוגע לנתניה.

דקה 23: כרטיס אדום! מה יהיה? אין רגע דל. כהן שלח עומק לתמוז, ראובן תפס אותו מאחור כשהוא אחרון בדרך לשער וראה את האדום הישיר. הפועל חוזרת?

דקה 26: גול! חוזרת ובענק. אבוטבול לקח את הכדור החופשי מ-16 מטרים והקפיץ אותו בצורה מדהימה לחיבורים. 2:2 בבלומפילד, מתחיל להזכיר את המשחק המשוגע מלפני שנתיים.

דקה 30: גול! והנה בא המהפך. דמארי עומק לאיגייבור, משם לרוחב לתמוז, שהקדים את אדרי וכבש מקרוב. 2:3 לאדומים.

דקה 37: קנדה פגע בסבע ללא כדור. משיח ראה והיה חייב להרחיק אותו, אבל הסתפק בצהוב. לא ברור.

דקה 42: עוד קרן של אבוטבול, הפעם לראש של שולר, שמשלושה מטרים לבדו שלח את הנגיחה לשמיים. הרכש החדש של הפועל מפשל בינתיים.

דקה 45: למרות החיסרון המספרי, נתניה לא מוותרת. עזרא השתחרר ושלח בעיטה מחוץ לרחבה, אדל ירד וקלט בלי בעיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מחצית שנייה

דקה 48: גול! כמובן שהמחצית השנייה לא יכולה הייתה להיפתח בצורה אחרת. מוגרבי שלח את עזרא, שברח משולר ושלח פנימה. 3:3 בבלומפילד.

דקה 55: מה יהיה עם משחק האימים של שולר? הפעם סבע ברח לו והקפיץ מול אדל שיצא לחפות. הכדור חמק החוצה, אבל להפועל יש בעיה קשה במרכז ההגנה.

דקה 60: יש גם מצבים נורמליים בבלומפילד היום. איגייבור ניסה מרחוק כדור שטוח, שחמק ליד הקורה של אדרי.

דקה 62: כרטיס אדום! אין מילים למה שקורה במשחק הזה. תמוז נשלח לעומק, אדרי יצא מולו ונכנס בו בצורה פרועה מאוד. פנדל וכרטיס אדום לשוער.

דקה 65: גול! תמוז שלח את הפנדל פנימה, הפועל שוב ביתרון 3:4 ונתניה עם תשעה שחקנים.

דקה 66: כרטיס אדום! נתניה ממשיכה להתפורר. סבע התווכח עם שיש, סטר לו וראה את האדום, המגן את הצהוב. נתניה כבר עם שמונה, כמה ייגמר המשחק הזה?

דקה 74: גול! נתניה חסרת אונים. טועמה עזב לדמארי, שמצא אותו בעומק בהקפצה יפה. טועמה שלח פנימה, 3:5.

דקה 78: גול! הפועל מפרקת ונהנית מהחיים. דמארי קיבל עומק מטועמה, ברח מקרופניק וגילגל פנימה, 3:6. ממשיכים.

דקה 84: גול! לאלא ניסה, טוטו השתלט על הריבאונד ושלח פנימה את השלישי שלו והשביעי של האדומים. 3:7 להפועל, אין ערך ספורטיבי למשחק הזה יותר.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה (מחמוד עבאס, 68), נעאל חוטבא, מרקו שולר, גל שיש, אביחי ידין, שי אבוטבול, נוסא איגייבור (מהראן לאלה, 79), אלרואי כהן (סלים טועמה, 61), עומר דמארי, טוטו תמוז.

מכבי נתניה: אמיר אדרי (הורחק, 62), ליאור ראובן (הורחק, 23), ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, ניר נחום, בן בנימין (עידו לוי, 46), חן עזרא (אלכס מרטינוביץ', 64), פיראס מוגרבי (מתן בלסטרה, 76), אחמד סבע (הורחק, 66).

אוהדי הפועל תל אביב מחו נגד אלי טביב לפני המשחק

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully