וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל-יונייטד 2:1, סיטי-טוטנהאם 2:3

מנצ'סטר יונייטד גברה במשחק מצוין 1:2 על ארסנל באמירויות, מנצ'סטר סיטי השיגה 2:3 דרמטי על טוטנהאם מפנדל בדקה ה-95, ושתי היריבות העירוניות ממשיכות להיאבק ראש בראש

צפו בתקציר המשחק בין מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם

צפו בתקציר המשחק בין ארסנל למנצ'סטר יונייטד

הפרמיירליג, כנראה הליגה הסוערת בעולם, הולכת ומתקרבת אל קו הגמר והמחזור ה-22, שנפתח כבר אתמול (שבת), נמשך היום עם צמד מפגשי ענק בין הבירה לונדון למנצ'סטר הצפונית. במשחק הראשון השיגה המוליכה מנצ'סטר סיטי ניצחון 2:3 דרמטי במיוחד על טוטנהאם, עם שער ניצחון בדקה ה-95. בהמשך מנצ'סטר יונייטד דאגה להחזיר את הפער מהסיטי לשלוש נקודות, אחרי שניצחה 1:2 את ארסנל בחוץ משערק ניצחון בדקה ה-81. כמו בסיבוב הראשון, גם היום שתי הלונדוניות נכנעו לקבוצות ממנצ'סטר, הקרב ביניהן מתחמם. איזה כיף.

מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם 2:3

באנגליה ביקרו לאחרונה את חוסר הניסיון של סיטי שיעלה לה במירוץ האליפות, אבל אחרי ההדחות מהגביע האנגלי וגביע הליגה הם הצליחו לעצור את הסחף ולהרחיק את טוטנהאם ממאבק האליפות עם ניצחון ענק, שהוכיח שבנוסף לכסף - יש להם גם מזל, ווינריות, ואולי קצת עזרה מהשופטים.

סמיר נאסרי כבש ראשון בדקה ה-55 וג'וליאן לסקוט הכפיל בדקה ה-59, אלא שהלונדונים התעשתו מהר מאוד. כעבור דקה התרנגולים צימקו משער של ג'רמיין דפו, שפתח בשל העובדה שעמנואל אדבאיור המושאל מסיטי לא הורשה לשחק, ובדקה ה-65 שלח גארת' בייל טיל נפלא לרשת של ג'ו הארט, שכמעט והספיק לתרנגולים כדי לחלץ נקודה יקרה. אלא שמריו באלוטלי, שעלה כמחליף (ואמור היה להיות מורחק) סחט פנדל בדקה ה-94 כשהוכשל על ידי לדלי קינג, והאיטלקי ניצל את הבעיטה כדי להשלים ניצחון ענק.

מהלך המשחק:

דקה 18 - אחרי פתיחה מנומנמת בשליטה מסוימת של טוטנהאם, הגיעה סיטי למצב ראשון כשסילבה העביר כדור רוחב לאגוארו, שבעט מקרוב מעל המשקוף.

דקה 26 - סילבה המשיך לשגע את הגנת התרנגולים, כשפעם הוא בעט מזווית אלכסונית כדור שחמק ליד הקורה של פרידל.

דקה 36 - טוטנהאם בעטה לראשונה לשער עם כדור חופשי של קאבול מ-25 מטר ששיפשף את המשקוף.

דקה 55 - גול! סילבה שלח כדור עומק נהדר לנאסרי שמצא חור גדול במרכז ההגנה של טוטנהאם ובעט בחופשיות מקצה הרחבה פנימה - 0:1 לסיטי.

דקה 59 - גול! הבליץ של סיטי נמשך עם כדור קרן שנפל בין פארקר ללסקוט, והאחרון הגיע לכדור ראשון ודחק אותו מסנטימטרים לרשת - 0:2 לסיטי.

דקה 60 - גול! התרנגולים חזרו לחיים בזכות טעות של סאביץ' בהרחקה של כדור ארוך סתמי, דפו אמר תודה, השתלט על הכדור ונותר לבדו מול הארט בדרך לשער קל - 1:2 לסיטי.

דקה 65 - גול! טוטנהאם השלימה את הקאמבק אחרי פריצה של לנון בשמאל שהסתיימה בבישול לבייל, שבבעיטה נפלאה מ-17 מטר שלח טיל לחיבורים - 2:2.

דקה 91 - בייל כמעט סידר לדפו את שער הניצחון בתוספת הזמן כשפרץ בשמאל ושלח לחלוץ האנגלי כדור רוחב מדוד, אותו החמיץ דפו במעט ובעט מחוץ למסגרת משני מטר.

דקה 94- גול! באלוטלי סחט מלדלי קינג האיטי פנדל עמוק בתוספת הזמן, וניצל אותו בעצמו כדי להכניע את פרידל ולקבוע 2:3 לסיטי.

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, מיכה ריצ'רדס, סטפן סאביץ', ג'וליאן לסקוט, גאל קלישי, גארת' בארי, ג'יימס מילנר, סמיר נאסרי, דויד סילבה, סרחיו אגוארו, אדין דזקו (מריו באלוטלי 65).

טוטנהאם: בראד פרידל, קייל ווקר, לדלי קינג, יונאס קאבול, בנואה אסו אקוטו, סקוט פארקר, לוקה מודריץ', ארון לנון (סטיבן פינאר 88), גארת' בייל, רפאל ואן דר וארט (ג'ייק ליברמור 68), ג'רמיין דפו.

ארסנל - מנצ'סטר יונייטד 2:1

יונייטד עלו למשחק בלחץ, אחרי הניצחון החשוב של סיטי על טוטנהאם בידיעה שהיריבה פתחה פער של 6 נקודות בצמרת, אבל חניכיו של אלכס פרגוסון הצליחו להשיג ניצחון קשה באמירויות על התותחנים, והראו שהם רחוקים מלהרים ידיים.

ארסנל דווקא נראתה לא רע היום, בעיקר כשהייתה בפיגור 1:0 וגם אחרי שרובין ואן פרסי השווה ל-1:1 בדקה ה-71. ארסנל המארחת באמת הגיעה ליותר הזדמנויות, אבל ההתקפה של היונייטד הוכיחה שהיא הקטלנית יותר, ושני מבצעים נהדרים בהם היה מעורב אנטוניו ולנסיה (שער בדקה ה-45 ובישול לוולבק בדקה ה-81) הכריעו את המשחק.

מנצ'סטר יונייטד הצליחה להקטין את הפער ממנצ'סטר סיטי לשלוש נקודות, ובמקביל להגדיל את הפער מהשלישית טוטנהאם לחמש נקודות. ארסנל ממשיכה להתרחק מארבע הגדולות (רחוקה 5 נקודות מצ'לסי הרביעית), והיא יותר בכיוון של מאבק על מקום בין שש הראשונות מול ניוקאסל וליברפול.

אלי גוטמן תפס מקום לצדו של מאמן נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו, ביציע הכבוד באצטדיון האמירויות, בתקווה לראות את יוסי בניון בפעולה, אבל הישראלי של ארסנל ישב על הספסל במשך 90 דקות.

מהלך המשחק:

דקה 8 - הזדמנות ראשונה במשחק לארסנל, כשארון ראמזי ניסה את מזלו בבעיטה מ-20 מטרים אבל לינדגארד היה במקום.

דקה 15 - עוד הזדמנות לתותחנים, הפעם תיאו וולקוט פרץ במהירות מצד שמאל לתוך הרחבה תוך כדי שהוא עובר את פיל ג'ונס (שנפצע בדרך) והגיע למצב מסוכן, אבל לא הצליח לסיים במסירת רוחב לואן פרסי שחיכה לכדור.

דקה 23 - הזדמנות מסוכנת ראשונה ליונייטד. ולנסיה הכניס כדור נהדר לריאן גיגס, שהתקדם בצדה הימני של הרחבה אבל לא הצליח להמשיך במסירה קצרה לאחד משחקני ההתקפה שהמתין בסמוך לשער.

דקה 27 - מתפרצת למנצ'סטר יונייטד, דני וולבק חדר לרחבה אבל נלחץ על ידי ההגנה ובעט מעל לשער.

דקה 35 - פטריס אברה התפנה על קו השער ומסר כדור טוב לנאני, שהיה פנוי בצד השמאלי של הרחבה ובעט טוב לשער, שצ'סני סגר עוד יותר טוב את הפינה הימנית שלו והדף.

דקה 41 - עוד הזדמנות לנאני שפורץ הפעם בעצמו לרחבה מצד שמאל, בועט שוב מזווית קשה והפעם לפינה הרחוקה של השער והחוצה.

דקה 45 - שער! שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית, אנטוניו ולנסיה נהנה מהגבהה נהדרת של ריאן גיגס מצד שמאל ונגח מקרוב לשער. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 51 - איזו החמצה! מתפרצת לארסנל. תומאס רוזיצקי נכנס לרחבה מצד שמאל ושלח מסירה לרובין ואן פרסי, שהיה חופשי לגמרי במרכז הרחבה מול השוער, אבל החמיץ.

דקה 54 - ארון ראמזי הגיע לעוד מצב בעיטה, הפעם ממרחק של 14 מטרים מול השער. הכדור עלה מעל למשקוף.

דקה 62 - התותחנים ישבו על השער של היונייטד בדקות האלה והפעם אלכס צ'מברליין הגיע למצב בעיטה נוח מ-18 מטרים, כשהכדור פספס בסנטימטרים את הקורה הימנית של לינדגארד.

דקה 64 - מתפרצת ליונייטד. וולבק הצליח להכניע את שצ'סני ולגלגל את הכדור לכיוון השער, מרטסאקר הציל מהקו ברגע האחרון.

דקה 71 - שער! מתפרצת לארסנל. צ'מברליין חתך מצד שמאל לכיוון המרכז ותוך כדי תנועה הכניס כדור נהדר לרובין ואן פרסי, שכבש מהרחבה והשווה ל-1:1.

דקה 81 - שער! מהלך נהדר שהתחיל אצל ולנסיה, שפרץ לרחבה מצד ימין והחליף דאבל-פס עם פארק. אחרי שהכדור חזר אליו הוא המשיך במסירה קצרה בתוך הרחבה לדני וולבק, שכבש והעלה את מנצ'סטר יונייטד ל-1:2.

הרכב ארסנל: וויצ'ק שצ'סני, יוהאן דג'ורו (ניקולאס ינאריס, 46), פר מרטסאקר, לורן קוסיילני, תומאס ורמאלן, ארון ראמזי (צ'ו יונג פארק, 84), אלכס סונג, תומאס רוסיצקי, תיאו וולקוט, אלכס אוקסלייד צ'מברליין (אנדריי ארשבין, 74), רובין ואן פרסי.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אנדרס לינדגארד, כריס סמולינג, פיל ג'ונס (רפאל, 17, ג'י סונג פארק, 76), ג'וני אוואנס, פטריס אברה, אנטוניו ולנסיה, מייקל קאריק, ריאן גיגס, נאני (פול סקולס, 75), דני וולבק, ווין רוני.


הפעם באלוטלי עיצבן במיוחד את הארי רדנאפ אחרי ה-2:3 של מנצ'סטר סיטי על טוטנהאם

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully