וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: מו"מ עם מלך השערים של ה-MLS

18.1.2012 / 11:25

ג'ף קנינגהאם (35) הוא הכובש המצטיין בהיסטוריה של ה-MLS. המפרקים ייפגשו עם צפריר ולנדאו כדי לדון בתקציב

חלוץ נבחרת ארצות הברית לשעבר ושחקנה של קולובוס קרו ג'ף קנינגהאם (35) נמצא במשא ומתן עם הפועל פתח תקוה ועשוי להגיע בתחילת השבוע הבא להתרשמות במועדון. מפרקי המועדון, עו"ד עמית פינס וליאור דגן, ביקשו להיפגש היום (רביעי) עם המנכ"ל אפי צפריר והמאמן גילי לנדאו בנוגע לתקציב המועדון, ויבחנו במהלך השיחה אפשרות לצרף חלוץ נוסף לקבוצה.

אם יאושר ללנדאו להביא שחקן נוסף, ייתכן שקנינגהאם יגיע להתרשמות במועדון. כזכור, בימים האחרונים הקבוצה צירפה את הבלם רמי דואני ואת החלוץ רפאל מלטינסקי, שאמורים להיכלל בסגל למשחק מול הפועל עכו.

קנינגהאם לא עזב את ארצות הברית מעולם, וזאת כנראה הסיבה שמדובר במלך השערים של ה-MLS בכל הזמנים. לפי רישומי הליגה, הוא כבש 134 שערים עד היום ולכן הפך השנה למבקיע הגדול של מדינתו. "אולי זה השחקן שיכול לעזור לנו", אמרו הבוקר (רביעי) במועדון. קנינגהאם, אגב, הוצע על ידי סוכן השחקנים דן ברנט ובעבר הוא הוזכר כמועמד למכבי נתניה. כזכור, רק לאחר ההפסד לבית"ר ירושלים שחקנים בקבוצה מתחו ביקורת על העובדה שהוחלט שלא להתחזק בחלוץ נוסף, וטענו כי הקבוצה חייבת להתחזק בחלוץ ותיק שיעזור לארמון בן נעים, אור פישביין ואוראל אדרי, שלא מנוסים במאבקי התחתית של ליגת העל.

המועדון עמד לדין בגין השלכת חפץ לעברם של שחקני בית"ר ירושלים ונקנס ב-5,000 שקל ובמשחק ביתי ברדיוס ללא קהל על תנאי.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully