וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "זה משחק ששווה יותר מעוד משחק"

15.1.2012 / 21:26

מאמן הפועל חולון חגג את ה-59:72 על מ.כ. הבקעה. אבי אשכנזי: "נראינו רע". עופר ברקוביץ': "זה ניצחון של מורל"

הפועל חולון ממשיכה במומנטום הנהדר שלה. הקבוצה של דן שמיר ופיני גרשון ניצחה הערב (ראשון) 59:72 את מ.כ. הבקעה ועברה אותה בטבלה עם מאזן 6:6 בדרך למקום השלישי בליגת העל, לפחות באופן זמני. חולון, שסגרה שבוע נהדר עם ניצחון שלישי תוך שבעה ימים אחרי שעלתה גם לחצי גמר גביע המדינה, יכולה בהחלט להיות מעודדת לקראת המשך העונה.

מאמן חולון דן שמיר אמר לאחר המשחק: "זה היה המשחק ששווה לנו יותר מעוד משחק, כי ניצחנו קבוצה עם אותו רקורד כמו שלנו שכבר הפסדנו לה. לא שיחקנו כל כך יפה, בעיקר במחצית השנייה, ויכול להיות שזה קשור קצת לעייפות. היה לנו שבוע אינטנסיבי, אבל אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו. גם כשאנחנו קצת לא חדים יש פה כמה דברים שמחזיקים אותנו על הרגליים. אנחנו רוצים לעשות עוד שלומי הרושים, יש לנו עוד כמה כאלה".

עודד שעשוע אמר: "התחלתי את העונה לא חד מספיק, אבל המשכתי להתאמן ולעבוד ולהאמין. אני עדיין לא חושב שאני משחק כמו שאני יכול ועדיין מנסה ללכת בכיוון של התקדמות. אני שמח שאני מצליח לצבור דקות ולהשתפר. מה שיש בקבוצה זה מחויבות ובעיקר מחויבות להגנה, היום היינו במשחק ההתקפה במחצית השנייה לא מזהיר, אבל המחויבות שלנו להגנה מחזיקה אותנו לאורך המשחק".

מאמן מ.כ. הבקעה אבי אשכנזי: "נראינו רע משתי סיבות. סיבה ראשונה זה הקרדיט שמגיע לחולון. הם שיחקו הגנה מצויינת, וכשאתה משחק הגנה טובה אתה רץ עם הקהל. דבר שני זה לצערי הבעיה שיש לנו עם דאוול שנפצע. ניסינו לאלתר בעמדה 4 וזה לא עבד, נגררנו למשחק לא מסודר, וכשאתה לא משחק מסודר אתה שובר מהלכים. לא נראינו טוב מהסיבות האלה, אני שמח שלפחות מבחינה הגנתית עצרנו את חולון על 70 נקודות וזה מראה על מחויבות ויציבות".

גור פורת הוסיף: "אני חושב שבאנו מוכנים למשחק. בהתקפה לא קלענו, קלענו 2 מ-19 מהשלוש ואי אפשר לנצח משחק חוץ, ובטח בחולון, עם אחוזים כאלה מהשלוש. יכול להיות שהאולם שלנו ביתי יותר, ואולי משהו מנטאלי אבל אני לא מודאג מיכולת החוץ שלנו, אנחנו קבוצה טובה ומאוד אגרסיבית, חבר'ה מצוינים ונהנים מכל רגע. כשנהנים בסוף מצליחים, ואני מאמין שנגיע לאן שאנחנו מכוונים, שזה ל-1-6".

חולון ניצחה 59:72 את הבקעה, מכבי חיפה שוב הפסידה

עופר ברקוביץ': "גאה בשחקנים שידעו להרים את עצמם"

הקבוצה המאושרת ביותר של המחזור ה-13 היא ככל הנראה בני השרון/הרצליה, שחגגה את נצחונה השלישי בלבד העונה. אריאל בית הלחמי, שרשם הופעת בכורה מתוקה במיוחד בליגה, סיכם: "ההבדל בין שתי המחציות היה בצד ההגנתי. עשינו את השינוי המתבקש, עצרנו אותם והיינו טובים בהתקפה. אני שמח, כי השחקנים קצת איבדו את האמונה ואת החוש הזה ואני שמח שהם חזרו והתחרו והכל עכשיו טוב. כל השחקנים עשו משחק טוב ואנחנו נסתכל קדימה".

מנצחת נוספת הערב היא מכבי אשדוד, שלא התקשתה יותר מדי לפני שגברה על ברק נתניה 71:82. "מפח באנו אחרי מפח נפש, כשהפסדנו ברבע הגמר הגביע. יש אנרגיות טובות מהתחלה ושקט, לא הייתי בטוח שזה מה שיהיה", הודה מאמן קבוצה המנצחת עופר ברקוביץ'. "אני גאה בשחקנים שידעו להרים את עצמם ולעשות ניצחון שיתן לנו מורל ואני מקווה שנדע להתחזק הלאה. אנחנו צריכים לצבור נצחונות וזה משהו שעוד לא עשינו".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully