וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שער לבן בסט, בישול לבן שהר

חלוץ ברסט כבש ב-0:1 על ניס. אוקזר הפסידה 2:1 לאז'קסיו, 50 דק' לשהר. 1:3 לסן ז'רמן על טולוז, מונפלייה - ליון 0:1

ערב מצוין עבר על השגרירים הישראלים בצרפת במסגרת המחזור ה-20 שפתח את הסיבוב השני בליג 1. עדן בן בסט כבש את שערו השלישי העונה ב-0:1 של ברסט על ניס, בעוד בן שהר בישל בהפסד אוקזר 2:1 לאז'קסיו. פריס סן ז'רמן שמרה על פער שלוש הנקודות בצמרת לאחר שהביסה 1:3 את טולוז, בעוד מונפלייה גברה 0:1 על ליון, שהתרחקה מהפסגה.

ברסט - ניס 0:1

שער מוקדם של בן בסט בדקה השישית הספיק לברסט לרשום ניצחון רביעי העונה והיא ממשיכה לברוח מהאזור המסוכן. החלוץ הישראלי ניצל בישול של רומן פוייה וכבש בבעיטה יפה מחוץ לרחבה את שערו השלישי העונה. ברסט שלו רשמה משחק חמישי ברציפות ללא הפסד והיא עם הפנים למרכז הטבלה. בן בסט השלים 90 דקות.

אז'קסיו - אוקזר 1:2

בן שהר וחבריו הסתבכו מאוד בתחתית לאחר הפסד לאחרונה בטבלה. החלוץ הישראלי פתח בהרכב ובדקה ה-14 בישל את שער היתרון לדניס אולייש. אלא ששמונה דקות מאוחר יותר הורחק אנתוני לה טאלק מאוקזר והמשחק התהפך. אדוארדו דוס סנטוס (27) ופוסני דיאוורה (33) קבעו מהפך מהיר. המשחק המטורף נמשך כשהמארחת איבדה שני שחקנים בכרטיס אדום עוד לפני ההפסקה. למרות היתרון המספרי, אוקזר לא מצאה שוויון ואילו אז'קסיו רשמה ניצחון שלישי ברציפות. שהר הוחלף בדקה ה-50.

פריס סן ז'רמן - טולוז 1:3

קרלו אנצ'לוטי יכול לסמן וי על הבכורה שלו בליג 1. הקבוצה שלו לא התקשתה מול טולוז ונראתה מצוין. בסן ז'רמן מדברים על חיזוק להתקפה, אבל החלוצים הקיימים בסגל בהחלט מספקים את הסחורה. ננה הברזילאי כבש פעמיים (38, 67) ובתווך חאבייר פסטורה כבש את השביעי שלו העונה (56). דניאל בראטן רק צימק לטולוז שתי דקות לסיום.

מונפלייה - ליון 0:1

ליון, שסיימה את 2011 עם הפסד לוולנסיין, פתחה את 2012 עם הפסד נוסף וראתה את סן ז'רמן בורחת ממנה. שער אחד של אוליבייה ז'ירו הנפלא (ה-14 שלו העונה) בדקה ה-62 הכריע את ההתמודדות וסידר למונפלייה ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים, ששמר על פער שלוש הנקודות מהפסגה.

קון - ראן 2:0

האורחת נצמדה לליון במקום הרביעי בזכות ניצחון חוץ חשוב. ז'ירס קמבו אקוקו (21) ו-ויקטור מונטאניו (65) כבשו את השערים.

משחקים נוספים:

נאנסי - לוריין 2:2
לנאנסי: בנג'מין מוקאנג'ו (14), סאליף סאנה (83). ללוריין: מתיו קוטאדור (62), ג'ואל קמפבל (81)

בורדו - ולנסיין 1:2
לבורדו: ז'וסייה (7), ניקולא מוריס-בלאי (12). לוולנסיין: פואד קאדיר (54)

דיז'ון - אוויאן 1:3
לדיז'ון: בנג'מין קורנייה (42), בריס ז'וביאל (50, 56). לאוויאן: יאניק סאגבו (76)

סנט אטיין - סושו 0:1
לסנט אטיין: קורט זומה (77)

גם תומר חמד כבש, הפסד למאיורקה

בכורה לרמי גרשון בניצחון סטנדרד ליאז'

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully