וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי באר שבע והפועל ירושלים נפרדו ב-2:2

האורחת השוותה פעמיים, אבל לא הצליחה להתקרב למוליכה. 0:2 למכבי הרצליה בדרבי. כפר סבא ניצחה 1:3 את בת ים

המחזור ה-19 בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם שתי תוצאות מאוד מעניינות. בדרבי של הרצליה, מכבי הכריעה את הפועל 0:2. הקבוצה של עופר טלקר נצמדה לצמרת, היריבה בדרך לליגה השלישית. אחי נצרת קיוותה להלחיץ את המוליכה הפועל רמת גן ולהשוות את מספר הנקודות אליה, אבל ספגה מפלה גדולה והפסידה 5:1 מול הפועל אשקלון. הפועל נצרת עילית וסקציה נס ציונה נפרדו ב-0:0. בשבת נפרדו מכבי באר שבע והפועל ירושלים ב-2:2. במשחק שסגר את שבת ניצחה הפועל כפר סבא 1:3 את עירוני בת ים.

משחקי שישי

מכבי הרצליה - הפועל הרצליה 0:2

הרבה גשם, מעט כדורגל ושער מהסרטים. זה מה שסיפק הדרבי של הרצליה. אחרי ארבע תוצאות תיקו, מכבי סופסוף השיגה שלוש נקודות והיא נמצאת חזק מאוד בתמונת הצמרת, בעוד הפועל ממשיכה לעשות את דרכה לליגה א', עם הפסד רביעי ברציפות, לאחר שלא ממש היוותה יריב לקבוצה של עופר טלקר. זה היה גם הדרבי הרביעי העונה (שניים בגביע הטוטו) והוא הראשון שהוכרע. בדקה ה-37 אסף קריספיס הניף את הרגל ושלח כדור אדיר אל החיבורים כדי להקפיץ את מעט האוהדים האמיצים שהגיעו למשחק, שנערך תחת גשם שוטף ברובו. מכבי החמיצה עוד ועוד, עד שידין זריס שם לזה סוף וכבש את השני בדקה ה-76. בהמשך הוא גם הספיק להחמיץ מול שער ריק, אבל בסיום כאמור, מכבי הרצליה חגגה.

הפועל אשקלון - מכבי אחי נצרת 1:5

המארחת התחזקה השבוע לקראת המשך העונה, בניסיון להישאר קרובה לחבורת הצמרת ולא לתחתית והמאמצים נשאו פרי במהרה, עם ההצגה הגדולה על אחי נצרת, שלא ניצחה באשקלון כבר כמעט 12 שנים ובמקום להיצמד למקום הראשון, עלולה ליפול עד לחמישי בעקבות התבוסה. אושרי גיטא העלה את המארחת ל-0:1 כבר אחרי שבע דקות ואוסיי מאוולי הכפיל בדקה ה-30. אלנתן סלמי החזיר את התקווה במהרה וכעבור דקה צימק ל-2:1, אבל המחצית השנייה גם הייתה שייכת לאשקלון, שנהנתה משערים של אילן רנקביץ' (50) עוד אחד של גיטא (61) ועוד אחד גם של מאוולי, ממש בדקה האחרונה.

הפועל נצרת עילית - סקציה נס ציונה 0:0

הסקציה ממשיכה לאכזב, ולא הצליחה למנף את הניצחון על כפר סבא לעוד שלוש נקודות מול נצרת עילית החלשה. לפחות בנס ציונה יכולים לציין משחק חמישי ללא הפסד. המארחת, שנכנסה לכושר טוב לאחרונה, ממשיכה במסע ההיחלצות והצליחה לשמור על שער נקי בפעם השביעית העונה.

משחקי שבת

מכבי באר שבע - הפועל ירושלים 2:2

דווקא אחרי הניצחון על אשקלון בליגה וההעפלה לסיבוב ח' בגביע המדינה, הפועל ירושלים שוב נעצרה ופספסה הזדמנות להתקרב למוליכה הפועל רמת גן. גם המארחים, שנמצאים בתקופה טובה מבחינה התקפית, לא יכולים להיות מרוצים מאחר ולא הצליחו להתקרב לקו האדום. איש המשחק היה אקס ירושלים, החלוץ עומר מולאי, שכבש צמד בדקות 16 -ו-66 בפנדל. איציק כהן (45) ורם סטי (80) איזנו פעמיים עבור החבורה של לופא קדוש.

עירוני בת ים - הפועל כפר סבא 3:1

הקבוצה של איתי מרדכי ממשיכה להסתבך וספגה הפסד שביעי בשמונת המשחקים האחרונים. מי שחגגה עליה הפעם הייתה הפועל כפר סבא, שצירפה מספר שחקנים בחלון ההעברות, וקיבלה מהם יבול נהדר כבר הערב. רן יצחק, שהצטרף מעירוני רמת השרון, כבש ראשון בדקה ה-22, וויליאם אווסו הכפיל בדקה ה-63 ואיימוס קולי, הרכש מהפועל חיפה, כבש את השלישי בדקה ה-66. חסיב אבו רוקון רק צימק לבת ים בדקה ה-90. כפר סבא עלתה למקום ה-11 עם 23 נקודות, בת ים במקום ה-13 עם 20 נקודות.

מה הניבה הגרלת גביע המדינה לנציגות הלאומית?

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully