וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: עפולה מחכה למכבי ת"א, ראשל"צ מול הפועל ת"א

9.1.2012 / 12:51

הגרלת רבע הגמר התקיימה: עפולה תארח את המנצחת בין האלופה ובני השרון, חולון מול אשקלון, אשדוד מול הבקעה

הגרלת שלב רבע הגמר בגביע המדינה בכדורסל התקיימה היום (שני) במשרדי איגוד הכדורסל. המשחקים בשלב הזה יתקיימו בימים רביעי וחמישי השבוע. המנצחת בין מכבי תל אביב לבני השרון במשחק שיתקיים הערב (19:40, שידור ישיר בערוץ 50), תתמודד נגד הפועל עפולה מהליגה הלאומית. קבוצה נוספת מהליגה הלאומית, הפועל תל אביב, תתמודד נגד מכבי ראשון לציון. שתי הקבוצות סיפקו את ההפתעות הגדולות של שמינית הגמר כשהפועל תל אביב ניצחה את גליל/גלבוע וראשון לציון הדיחה את הפועל ירושלים.

הפועל חולון, שהביסה את ברק נתניה בשמינית הגמר, תתמודד נגד עירוני אשקלון שניצחה את אליצור רמלה מהלאומית. במשחק נוסף בין שתי נציגות מליגת העל יתמודדו מכבי אשדוד ומ.כ הבקעה.

שלומי הרוש, שחקן הפועל חולון, התייחס להגרלה מול אשקלון ואמר: "הגרלה לא פשוטה אבל שמח שהמשחק בבית, ואני מקווה שנעשה את העבודה. אני מאמין שנגיע לחצי הגמר, חייב להאמין, משחק מאוד קשה מול קבוצה טובה שניצחה אותנו בליגה אצלנו". המנהל המקצועי של אשקלון, שמעון אמסלם, אמר: "כל משחק חוץ ממכבי תל אביב הוא 50:50, גם נגד קבוצות בליגה השניה, אתמול שיחקנו נגד רמלה והיה לנו מאוד קשה, על אחת כמה וכמה כשאתה משחק באולם הפחים מול קבוצה שזכתה בגביע לפני שנתיים ולא נשכח את זה, קבוצה גאה וחזקה עם זרים טובים ומורן רוט, ספסל לא רע, והכוח שלהם זה האולם, נקווה שיהיה משחק מעניין. אם מסתכלים לאורך ההיסטוריה תמיד יש תוצאות שמחמיאות לך או לקבוצה השנייה, חולון בחולון זה אחד ממשחקים הכי קשים בליגה שלנו, נתניה הפסידו שם אתמול 40 הפרש ואנחנו הפסדנו לנתניה, רק שתבינו את ההקשר.

יו"ר מכבי ראשון לציון משה קליסקי התייחס למשחק נגד הפועל תל אביב ואמר: "הפועל תל אביב הוכיחו אתמול שהם לא פחות טובים מכל קבוצה ליגת העל ואנחנו שבאים עם שלושה זרים אין לנו כמעט יתרון בטח שלא בשחקנים הזרים. זה יהיה משחק מאוד מעניין ומי שיותר טוב ינצח, מקווה שזה יהיה אנחנו. הפועל קבוצה מצויינת אבל אני מקווה שאנחנו נשבור את המסורת שלהם מול קבוצות ליגת העל ונעלה לשלב הבא, יש לנו קבוצה מצויינת עם שחקנים טובים, נחושים, והם יבואו למשחק הזה לא פחות נחושים מלמשחק מול הפועל ירושלים".

מנכ"ל מכבי אשדוד אלון בן זקן התייחס להגרלה מול מ.כ הבקעה ואמר: "הגרלה סבירה מאוד, חוץ ממכבי שישחקו בעפולה כל שאר הקבוצות אטרקטיביות והיחסים שקולים לחלוטין. הבקעה נקלעו ליום רע לחלוטין מולנו פעם שעברה, מאז הם ניצחו את חיפה בחוץ ובבית, קבוצה טובה עם שישה ניצחונות בליגה, קבוצה שעד עכשיו הוכיחה את החיבור שלה, לא צריך לזלזל בהם. יהיה משחק שקול אני מקווה מאוד שננצח ונעלה לחצי הגמר. אנחנו עדיין לא להיט, בסיבוב השני נתחבר ונתקן את הטעויות מהסיבוב הראשון. אני מקווה שהגביע יציל לנו את העונה, אם ננצח את הבקעה זה בהחלט הישג. נגיע לחצי הגמר, ואולי לא נקבל את מכבי תל אביב, ואז נתקן את מה שעשינו בסיבוב הראשון של העונה".

משחקי רבע הגמר:

הפועל עפולה - מכבי תל אביב/בני השרון (חמישי, 19:00)
הפועל חולון - עירוני אשקלון (רביעי, 19:00, שידור ישיר בערוץ 1)
מכבי אשדוד - מ.כ הבקעה (חמישי, 20:45)
הפועל תל אביב - מכבי ראשון לציון (חמישי, 19:00, שידור ישיר בערוץ 1)



הפועל ירושלים וגליל/גלבוע הודחו בשמינית גמר הגביע

גביע המדינה בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully