וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה לצוצאליץ' מיליון יורו לחמש שנים

8.1.2012 / 12:45

הבוסני יסגור? נובוטרייסוב יגיע בסופ"ש. נסגרה העברתו של דבאלישווילי לפולוניה ורשה, עמאשה מקווה להימנע מניתוח

מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית לסוכנו של הקשר האחורי מבוסניה, אדין צוצאליץ', שעשוי לסגור בקרוב מאוד בקבוצה. על פי מקורבים לעסקה, אם קבוצתו היוונית פאניוניוס אכן תאשר את המעבר באופן סופי, הוא יערוך את ההופעה האחרונה שלו במשחק הקרוב של קבוצתו ואז יעזוב. על פי פרטי ההצעה, חיפה מוכנה לשלם לשחקן מיליון יורו לחמש שנים. הקשר האחורי האוקראיני ארתור נובוטרייסוב היה אמור לנחות היום בישראל, אבל יגיע כנראה ביום חמישי או שישי.

מי שיעזוב את הקבוצה בימים הקרובים הוא ולדימיר דבאלישווילי. החלוץ הגאורגי הגיע להבנות בעל פה עם ראשי פולוניה ורשה, בשורותיה יחתום לשנתיים וחצי. מכבי חיפה תקבל עבורו כ-250 אלף יורו, ובפולין מדווחים כי דבאלישווילי יגיע לבדיקות רפואיות ביום רביעי. לאור העזיבה הצפויה של דבאלישווילי, לוי מעדיף להתחזק בחלוץ זר.

ויאם עמאשה שלא ייכלל בסגל למשחק מחר מול סכנין נבדק על ידי פרופסור קופלמן ונכון לעכשיו לא צפוי להיעדר זמן רב מהמגרשים. אם יוחלט לנתחו שוב בעתיד בשל הפציעה בשרירי הבטן, הוא ייעדר מספר שבועות. "בשלב זה עמאשה יקבל טיפול תרופתי וינסה לחזור למרות הכאבים", אמרו בחיפה. כזכור, בנוסף לעמאשה גם אייל משומר (יחלים עוד מספר ימים), איציק כהן (סובל משבר ביד שיצריך היעדרות של חודש לפחות) וחן עזריאל (פציעה בשרירי הבטן, בשלב זה לא יעבור ניתוח), פצועים.

ההרכב המסתמן של אלישע לוי כולל את ניר דוידוביץ', אוראל דגני, סארי פלאח, יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, סיידו יאיא, אייל גולסה, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי ומוחמד גדיר. היום יתרגל את ההרכב הסופי לקראת המשחק.

איציק כהן שבר את היד, דבאלישווילי בדרך לפולין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully