וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום מחזור בליגות הנמוכות: הסיבוב נגמר, המתח מתחיל

6.1.2012 / 16:19

קטמון דאגה שלא יהיה לנו משעמם, איציק נאש מתגלה ככוכב של ליגה א', ובאיזה משחק בליגה ב' קיבלנו מהפך כל כמה דקות?

התוצאה: הפועל רמת ישראל – אליצור יפו 1:9

אחרי ה-0:17 של בית שמש בשבוע שעבר, אנחנו צונחים לכמעט מחצית מהשערים במשחק ממחוז ת"א בליגה ג', כשהפועל רמת ישראל מהצמרת הביסה את אליצור יפו, שספגה 61 שערים בסיבוב שלם, בהחלט נתון לא מחמיא. עבור רמת ישראל, הכובשת המצטיינת בליגה לא מדובר בניצחון הגדול ביותר העונה, שכן גם הפועל קרית שלום ספגה את נחת זרועה אי שם במחזור הרביעי עם תבוסה 10:1, ומעבר לכך רמת ישראל הספיקה להביס בדרך את בית"ר עזרא, מעוף, מכבי אור יהודה והפועל נווה גולן. בשבוע הבא רמת ישראל פוגשת יפואית אחרת, בית"ר שגם היא נמצאת בחבורת התחתית, ויהיה מעניין לבדוק אם אייל דואק, שהבקיע חמישה שערים, יוכל לשחזר את ההצגה הזו.

המאכזבת: הפועל קטמון

לא זו הדרך שבה הפועל קטמון קיוותה לחתום את הסיבוב הראשון. העובדה שהקבוצה הירושלמית לא השתתפה השבוע במחזור גביע המדינה אמורה הייתה לאפשר עוד כמה ימי מנוחה לשחקנים של ליאור זדה, אך במקום זאת קיבלנו דווקא את הקבוצה העייפה של חיים סירוטקין, שנמתחה 120 דקות ופנדלים נגד מכבי מעלות בגביע, צולחת היטב את ההתמודדות ומנצחת 1:2 בטדי. שער בדקה הראשונה (עידן הררי) ובדקה האחרונה (עידו שוקרון) כמעט הספיק לקבוצה מהשרון להדיח את מוליכת המחוז מהמקום הראשון, אבל קטמון תיוותר לפחות עוד שבוע בפסגה בשל יחס שערים עדיף. קטמון מסכמת את הסיבוב הראשון עם ארבעה הפסדים ב-15 משחקים, לא נתון מעודד במיוחד, ולאור התוצאות של היריבות שלה לצמרת, נראה שהולך להיות לה קרב מותח במיוחד במחצית השנייה של העונה.

הכוכב: איציק נאש (מכבי כפר קנא)

אז נכון שמכבי כפר קנא ממש לא מרשימה העונה, ורק מהפך דרמטי בשבועות הקרובים ימנע ממנה לבלות את שארית העונה בקרבות תחתית, אבל בצל כל הבלגן שעובר אצלה, נראה שיש גם כמה נקודות מעודדות. אחת מהן נקראת איציק נאש, שגדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ועבר דרך קבוצות הנוער של הפועל בת ים, גדנ"ע יהודה ומכבי הרצליה כדי לנחות בסופו של דבר כדי לנחות בכפר קנא. אם את השנה שעברה סיים נאש עם מאזן רע של שלושה שערים ב-24 משחקים, העונה הקבוצה שלו מקבלת ממנו הרבה יותר, ואחרי השלושער שהוא הבקיע היום מול הפועל דליית אל כרמל, הוא מתייצב על 11 שערים ב-14 משחקים, נתון מעודד במיוחד לאור העובדה שהקשר/חלוץ הבקיע בחמישה משחקים מתוך שבעת המשחקים האחרונים של מכבי כפר קנא. אם בסופו של דבר כפר קנא תינצל, זה יהיה לא מעט בזכותו.

ההפתעה: מ.ס. פרדס חנה כרכור מפסידה

קבוצות מחוז השומרון בליגה ג' מתקשות לתת פייט לאחווה אום אל פאחם שדוהרת בצמרת וחותמת את הסיבוב הראשון עם יתרון של עשר נקודות על פני המקום השני. מי שתולים בה תקוות להוות איום של ממש על הקבוצה מאום אל פאחם היא הקבוצה הצנועה מ.ס. פרדס חנה כרכור שצועדת במקום השני, אבל היום היא ספגה הפסד שני העונה ונוצחה 2:1 בבית על ידי בית"ר פרדס חנה. הקבוצה, שנקראת על שמו של נצ"מ ליאור בוקר ז"ל שנספה באסון הכרמל, תהיה חייבת להשתדרג משמעותית בסיבוב השני כדי להשאיר את התחרות על המקום הראשון פתוחה. אחרת, אחווה שלה זו השנה הראשונה לקיומה, תוכל להתחיל לחגוג כבר בעוד כמה שבועות.

האירוע: בני עראבה – מכבי עירוני עכו 3:4

אז נכון שהתוצאה דומה יותר לתוצאה של דו קרב פנדלים, אבל מי שנכח בכאוכב ראה אולי את המשחק ההפכפך ביותר שראה מימיו, כשהיתרון נדד בין הקבוצות כל כמה דקות. זה התחיל עם שער יתרון של המארחים בפתיחה, עכו איזנה והפכה ל-1:2, אבל לפני ההפסקה עראבה ירדה ב-2:2. אחרי המחצית עראבה השלימה את המהפך ועלתה ל-2:3 עם שער של עלי טארק, ועמאד נעאמנה ביסס את היתרון. דקה לסיום נסגר הסיפור עם שער של יוני מששה. הניצחון של עראבה הוטא החמישי שלה העונה. עכו המאוכזבת יכולה להיות מצוברחת מהעובדה שהיא הבקיעה שלושה שערים ומסיימת את הסיבוב הראשון אפילו ללא נקודה במשחק הזה. אחרי ה-0:10 בשבוע שעבר בני ג'דידה, האוהדים של עראבה לפחות יכולים להגיד שמשעמם לא היה להם.

המאמן: עוזי שמש (הפועל קרית אונו)

אז נכון שאומרים שמאמן חדש מביא עימו גם רוח חדשה, וקרוב לוודאי שכבר במשחקו הראשון בקבוצה, היא גם תנצח, במיוחד אחרי רצף של כשלונות. זה לא היה הסיפור של עוזי שמש, שמונה לאחרונה למאמנה של הפועל קריית אונו כדי לרשת את אבי בן עזרא. שמש פתח את הקדנציה שלו בקריה עם תבוסה 4:1 למחנה יהודה, אבל כבר שבוע לאחר מכן הורגש החותם שלו על הקבוצה עם ניצחון 1:2 על הפועל פרדסייה, והיום הייתה זו שמשון בני טייבה האחרונה שהובסה על ידה 6:1. שמש, שאימן בשנה שעברה את מכבי בני ג'לג'וליה ומ.כ. אור יהודה לא גאון, אבל כשנותנים לו לעבוד בשקט מבלי להפריע לו, גם ההצלחות מגיעות.

לתגובות: orenko999@walla.com

לאתר דאבל פס

ליגה א': בית"ר כפר סבא הדהימה את הפועל קטמון

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully