וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: פולוניה ורשה רוצה את דבאלישווילי

5.1.2012 / 9:22

בפולין טוענים כי החלוץ, שבמועדון רוצים שיישאר, בדרך לקבוצה של ברוכיאן. חיפה מוכנה לשלם כ-350 אלף יורו על צוצאליץ'

פולוניה ורשה מעוניינת בחלוץ מכבי חיפה ולדימיר דבאלישווילי, כך על פי התקשורת הפולנית. נשיא המועדון, יוזף וויצ'כובסקי, אישר כי הקבוצה מנהלת משא ומתן עם שחקן מישראל, אך לא נקב בשמו, אולם כלי תקשורת אחרים בפולין מדווחים על מועמדותו. כידוע, אבירם ברוכיאן חתם השבוע בקבוצה הפולנית וגם אותו מייצג אותו סוכן, אבי נימני.

החלוץ, שאמור לפתוח מול סכנין, הבהיר למקורביו שהוא רוצה לעזוב אך ההתעקשות מצד המועדון עשויה לשנות את דעתו. אם דבאלישווילי אכן יישאר, חיפה עשויה להציע לו חוזה משודרג עד תום העונה או לעונה וחצי, כדי שתוכל למכור אותו בקיץ ברווח. אם השחקן לא יסכים, הוא יעזוב בתום העונה וחיפה תפסיד את דמי ההעברה. מרלון דה חסוס, ששלשום קיבל סוכנו הודעה כי עליו לחפש קבוצה, אסף אתמול חלק מחפציו האישיים והוא מתכונן לעזיבה.

בחיפה מוכנים לשלם בין 300 ל-400 אלף יורו עבור הבלם הבוסני של פנאיוניוס אדין צוצאליץ' (23). על פי ההערכות, אם היוונים יאשרו בתוך שבועיים את העסקה, השחקן יחתום ללא מבחנים בקבוצה. לאחר פרסום הידיעה אתמול על הפניה הרשמית לסוכנו של השחקן והניסיון לסגור את העסקה בתוך שבועיים, גם התקשורת היוונית החלה לעסוק בנושא ושם מדווח על התקדמות במגעים בין הקבוצות. במקביל, אלישע לוי מחפש מועמדים נוספים, אולם משיחות פנימיות שהתקיימו לאחרונה עולה כי הוא המועמד המועדף על המאמן. הקשר האחורי מאוקראינה, ארתור נובוטרייסוב, הודיע כי הזמין כרטיס טיסה לשמיני בינואר, יום ראשון הקרוב. הוא ייבחן מספר ימים לפני שתתקבל החלטה לגביו. בחיפה המתינו עד לאחרונה לאביחי ידין, אבל הוא לא משוחרר בינתיים מהפועל תל אביב.

אריק בנאדו יצטרף החל מהיום לצוות המקצועי של המועדון, שם דיווחו כי עוזר המאמן גיורגי דרסיליה לא אמור להיפגע מהמהלך. דרסיליה ימשיך בתפקידו כרגיל ואמור לעזוב בתום העונה יחד עם אלישע לוי. אריק בנאדו יתמקד בין היתר במשחק ההגנה. "באירופה נהוג שמועדונים גדולים מחזיקים עוזר מאמן שמתמקד בחלק ההגנתי. אריק הוא אחד הבלמים הגדולים שצמחו בישראל, ואין ספק שיוכל לתרום המון לקבוצה. אולי הוא יעזור לייצב את החלק האחורי", אמרו שחקנים בחיפה.

השער שהבקיע אמש מוחמד גדיר רק חיזק את ההערכות של אנשי המועדון לפיהם הוא יישאר במועדון לפחות עד תום העונה. בתקופה הקרובה אמור גדיר לקבל יותר דקות משחק, בעיקר על חשבון עידן ורד שאתמול סופסל במשחק אימון מול קבוצת הנוער. אתמול, עוד לפני שכבש את שער הניצחון במשחק מול הנוער, אמר הקשר לחבריו: "אם יתנו לי צ'אנס, אני נשאר במכבי חיפה. אני אוהב את המועדון ולא אעזוב בקלות".

סיידו יאיא הבהיר כי מבחינתו התקרית עם החלוץ מאחוריו והשנים פתחו דף חדש. יוריצה בוליאט תורגל אתמול כמגן ימני אך עדיין לא ברור האם יפתח בעמדה הזאת. אייל גולסה יפתח אם יבריא. עלי עוסמאן, שאתמול הבהיר בשיחות עם מקורביו כי הוא החליט להישאר בקבוצה ולהתחרות על מקום בהרכב עם אייל משומר, אמור לפתוח בהרכב.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully