וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב חתמה את הסיבוב עם הפסד נוסף

האדומים שוב נכנעו מול קבוצת צמרת והפסידו 83:75 ליבנה. מכבי באר יעקב שמרה על הבכורה אחרי 92:95 על לב השרון

מה עובר על הפועל תל אביב? עם סיום הסיבוב הראשון, השלימו האדומים הפסד שלישי העונה, הפעם מול אליצור יבנה 83:75, שמשמעותו הפסד שלישי לקבוצת צמרת (אחרי מכבי באר יעקב והפועל קרית טבעון). יבנה מקטינה בכך את הפער מהפועל תל אביב לנקודה, ולפני הכניסה לסיבוב השני הקבוצה של נתי כהן מבטיחה לנו מתח כנראה עד סיום העונה הסדירה. ובזמן שהפועל תל אביב הפסידה, מכבי "איתי" באר יעקב חזרה לנצח אחרי שכשלה בשבוע שעבר מול הפועל עפולה. הקבוצה של עידן פלדה התגברה על לב השרון 92:95 ובכך שמרה על המקום הראשון. גם הפועל עפולה ממשיכה להיצמד לצמרת והיא עשתה את זה אחרי 84:96 על עירוני נהריה.

אליצור יבנה - הפועל תל אביב 75:83

הפועל תל אביב נאלצת לספור הפסד שלישי העונה, ואחרי ארבעה ניצחונות רצופים, קבוצתו של ארז אדלשטיין לא יכלה מול היבנאים שמנצלים את הניצחון כדי לשפר את המאזן ל-4:9 ולהתקרב להחלפת מקומות עם האדומים. למרות רבע ראשון גדול של יבנה (12:20), האדומים הצליחו לקזז ביתרון וירדו להפסקה בפיגור 42:39. אלא שיבנה עם אלעד הופמן (20 נקודות) וקייל ווילסון (16) הצליחו לתסכל את האדומים, שקלעו 15 נקודות ברבע השלישי ולסיים אותו ביתרון 53:66. ברבע האחרון עשה מתן נאור (13 נקודות) קולות של חזרה עם שלשה חשובה, אבל זה לא הספיק ביום לא טוב של קורי קאר (13).

הפועל לב השרון - מכבי "איתי" באר יעקב 95:92

למרות ההפסד המפתיע לעפולה, מוליכת הטבלה הצליחה להתאושש מצוין ובדרך גם לסבך את לב השרון המידרדרת. את הרבע האחרון פתחה באר יעקב עם יתרון 67:70, בזמן שג'רמיין הול (31 נקודות) היה הדומיננטי אצל המוליכה, אך לואיס קלינץ' (36 נקודות) עם שלשה מצוינת הוריד לנקודה שש דקות לסיום. נייט מילר עם שלשה מצוינת הגדיל לשמונה הפרש, ועד הסיום לב השרון רק הצליחה להתקרב מעט. עומר רוב עזר לקלינץ' עם 19 נקודות, ובצד המנצח יועד בית יוסף סיים עם 21.

הפועל עפולה - עירוני נהריה 84:96

אחרי הניצחון המפתיע על מכבי באר יעקב, עפולה של אבנר יאור ממשייכה לדהור קדימה והשיגה ניצחון רביעי ברציפות מול נהריה שקיבלה היום מכתב מיו"ר ארגון השחקנים ניר אלון בדבר הלנת שכרם של שחקני הקבוצה. במשחק עצמו עפולה הצליחה לברוח ברבע השלישי בזכות 19:29 שסידר לה יתרון דו ספרתי ברבע האחרון, ומשם הקבוצה שייטה לניצחון שמיני העונה. אלעד אליהו (19 נקודות), רוני לאמל וגרג טודניק (18 נקודות כל אחד) הובילו את עפולה, בעוד שנהריה נהנתה מ-37 נקודות של מרקוס גיניארד, שלצערה הרב לא הספיקו.

אליצור רמלה - עירוני נס ציונה 100:87

אחרי הניצחון על הוד השרון בשבוע שעבר, נס ציונה המשיכה לקרב נוסף וניצחה במשחק התחתית את רמלה, שממשיכה לשקוע בבוץ אחרי שספגה תבוסות בשבועיים האחרונים. שלושת הרבעים הראשונים היו צמודים ובסיום 30 דקות רמלה דווקא הובילה 64:67. אלא שבשלב הזה ההתקפה של נס ציונה עבדה שעות נוספות כשדן בנק החל בריצה עם שלשה חשובה ויחד עם דורי אסף המצוין (15 נקודות) למארחים לא היו תשובות. טל דן סיים עם 27 נקודות, גייב בלייר הוסיף 22. סטייסי מורגן סיים עם 23 למפסידים.

עירוני רמת גן - הפועל קרית טבעון 93:77

בשבוע שעבר טבעון שמה סוף לארבעת ההפסדים הרצופים וגברה על לב השרון, וגם הערב הוכיחה קבוצתו של יוסי בונן שמקומה בפלייאוף. האורחים ניצחו בכל ארבעת הרבעים ולא איפשרו לרמת גן להרים את הראש, דווקא אחרי הניצחון בשבוע שעבר על כפר סבא. ג'וש גומז (22 נקודות) ורמון קלמטה (20) הצעידו את הצפוניים, בעוד שדרור דוידי (21) הוביל את הקלעים מזיסמן.

מכבי הוד השרון - עירוני קרית אתא 80:104

בשתי מילים: לא כוחות. מכבי הוד השרון התעללה בקרית אתא וכבר הובילה 51:85 בסיום הרבע השלישי מול הקבוצה הלא יציבה של שרון אברהמי. לא פחות משישה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל המפסידים, כאשר מרק דאוסון שערך את הופעת הבכורה שלו, הוביל עם 17 נקודות. צ'ארלי דיוהרסט סיים כמצטיין אצל המנצחים עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים.

הפועל יקנעם/מגידו - הפועל כפר סבא 87:72

הקבוצה מהשרון אמנם שכנה ערב המחזור במקום האחרון, אבל ידעה שבקרב התחתית שלה מול יקנעם/מגידו היא חייבת לנצח כדי להמשיך ולשמור על אופטימיות. אריק מקולום קלע 29 נקודות ומוזס מארשל הוסיף 26 משלו למנצחים, בעוד תומאס סאנדרס הפגיז 28 נקודות ליקנעם/מגידו.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully