וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': ניצחונות לאסי גלבוע והפועל קטמון

הצפוניים לא עצרו, גברו 2:3 על הפועל עפולה ופתחו פער של 8 נקודות בפסגה. שער של מלול סידר לאדומים 0:1 מול השקמה

הליגה השלישית, הלא היא ליגה א', עשתה היום (שישי) צעד נוסף לכיוון מחצית הדרך, כשהמחזור ה-14 נערך בשני המחוזות. בצפון, אסי גלבוע אירחה את הפועל עפולה לקרב צמרת והשיגה ניצחון גדול 2:3, שיוצר לה פער גדול בראשות הטבלה. בדרום, הפועל קטמון שמרה גם היא על המקום הראשון בזכות 0:1 קטן במשחק החוץ מול השקמה/רמת חן.

צפון

אסי גלבוע - הפועל עפולה 2:3

כנראה שאי אפשר לעצור את אסי גלבוע, שהשיגה ניצחון ביתי ענק על השלישית ערב המחזור וסגרה משחק 13 ברציפות ללא הפסד. למעשה, מאז המחזור הראשון, המאזן המדהים של גלבוע עומד על 12 ניצחונות ותיקו בודד והיא בדרכה הבטוחה לקרב מול נציגת הדרום על הכרטיס הבודד לליגה הלאומית, כשכעת הפער שלה בצמרת עומד על שמונה נקודות. הניצחון לא הושג בלי דפיקות לב מואצות בגלבוע, שכבר עלתה ל-0:2 מהיר משערים של תומר ברוקס (10) ועמי גילברט (21). חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה, עידו דוד צימק, אלא שגם לצד השני היה עידו, אליהו והוא קבע 1:3 כעבור שתי דקות. חגיגת השערים נמשכה בדקה ה-57, עם שער מצמק נוסף, הפעם של דניאל ברק, אבל שם זה נגמר וגלבוע חגגה.

מ.ס. גבעת אולגה - עירוני קרית אתא 1:1

הרודפת העיקרית אחרי גלבוע, מ.ס. גבעת אולגה, נתקעה בבית מול קרית אתא. אפרים אספא כבש ראשון למארחת, חמש דקות למחצית, אבל גל פיבך הורחק בדקה ה-80 והעונש הגיע מיד בדמות שוויון של אלעד צחקו, פעם במכבי חיפה, בדקה ה-83.

סקציה מעלות - מכבי דליית אל כרמל 4:1

מי שניצלה את ההפסד של עפולה כדי לדלג למקום השלישי היא דליית אל כרמל, שהפכה פיגור לניצחון גדול. אקרמי כיאל העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-20, אחסאן חלבי השווה בדקה ה-24 ובמחצית השנייה האורחים שטפו את הדשא עם שערים של ענאן נאסר אל דין (47), אחמד אבו ריא (55) וראיד ג'בארין (70).

משחקים נוספים:

אחווה עראבה - הפועל חדרה 1:2
לעראבה: חמודי כיאל (36, 37). לחדרה: קובי בדש (32)

מכבי טמרה - מכבי צור שלום 1:0
לצור שלום: שלומי בן עשור (26)

הפועל כפר קנא - מ.ס. כרמיאל/צפת 0:0

אחי עכו - מכבי כפר קנא 1:2
לעכו: איימן מנאע (51), אמיר עליסאת (59). לכפר קנא: איציק נאש (10)

הפועל דליית אל כרמל - עירוני טבריה 0:0

דרום

מכבי השקמה/רמת חן - הפועל קטמון 1:0

האדומים יודעים שכל הצמרת יושבת להם חזק על הזנב ושאסור להם להפסיד נקודות באף משחק, בטח לא מול האחרונה בטבלה. שער בודד של כפיר מלול, כבר בדקה ה-11, סידר לקטמון שלוש נקודות יקרות ודרך מאושרת חזרה לירושלים. האם הדרבי מול בית"ר והפועל ירושלים מתקרב?

הפועל מרמורק - עמישב פתח תקוה 0:2

כאמור, לצערם של הקטמונים, גם הדולקות אחריהם עשו את העבודה. מרמורק נהנתה משערים של אופיר חיים (52) ובן אוזן (71) והקבוצה המפתיעה והמוכשרת מוצאת עצמה במקום השני לאחר כחצי עונה, שלוש נקודות בלבד מהפסגה.

מכבי קרית גת - מכבי יבנה 1:0

יבנה, השלישית בטבלה, יצאה למשחק חוץ לא פשוט בכלל מול קרית גת, אבל הצליחה להנחיל למקומיים הפסד ביתי שני ברציפות. שער מוקדם של אסף גובזה, כבר בדקה השנייה, עשה את העבודה עבור יבנה, שידעה לשמור על היתרון עד לסיום.

תוצאות נוספות:

בית"ר כפר סבא - הפועל ערד 1:1
לכפר סבא: קובי דומר (15). לערד: חגי יצחק (79)

עירוני כפר יונה - בני אילת 0:1
אופיר חלוואני (87)

מכבי קרית מלאכי - אורתודוכסים לוד 1:0
ללוד: נמרוד קרפף (88)

מכבי יפו - הפועל כפר שלם 1:1
ליפו: נוי ויצמן (21). לכפר שלם: חן לוי (45)

אורן קורנפלד מסכם את המחזור בליגות הנמוכות

לאתר דאבל פס

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully