וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ-מכבי חיפה: ימפולסקי ודבאלישווילי בהרכב

ויאם עמאשה ויניב קטן פצועים ומחוץ לסגל בראשון לציון. איציק כהן שוב ב-11. ניסן יחזקאל מאמין: "זו לא מכבי חיפה של פעם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* ארבע פעמים ספגה חיפה שלישיות בחודש דצמבר.

* הפעם האחרונה שבה ספגו הירוקים 25 שערים ב-17 מחזורי ליגה הייתה לפני 47 שנה, בעונת 1964/5. רוצים לדעת מה קרה בסיומה? הם ירדו ליגה.

* חיפה גם שוברת שיאי הפסדים חדשים. מאז 1991/2 היא לא הפסידה שישה משחקים ב-17 מחזורים.

* ויש גם צד אופטימי: הקבוצה של אלישע לוי ניצחה שישה משחקים ברציפות בראשון לציון, בהם כבשה 18 שערים, כולל 0:7 ענק ב-1999.

* ראשון לא ניצחה את חיפה בביתה מאז מרץ 1980. אז זה קרה עם 0:3 גדול.

מפתחות והכנות

הפועל ראשון לציון:

בראשון לציון רוצים לקטוע את רצף 16 המשחקים ללא ניצחון ובמועדונ מרגישים שדווקא נגד האלופה המשימה אפשרית, זאת לאור הכושר שלה לאחרונה. המאמן ניסן יחזקאל קיים היום אסיפה ובה הקרין לשחקניו קטעים נרחבים ממשחק ההפסד 3:1 למכבי תל אביב לפני יומיים, כשהוא שם דגש בעיקר על הלחימה שהפגינו חניכיו, מצבי ההבקעה שלא נוצלו ומהלכים טובים בחלק ההתקפי.

אחרי תדריך הוידאו אמר המאמן לשחקניו: "המשחק נגד חיפה דומה למשחק שהיה לנו נגד מכבי תל אביב כי גם חיפה מגיעה בתקופה של לחץ וזו הזדמנות עבורנו לקחת נקודות. זו לא מכבי חיפה של פעם ואפשר לעשות את זה". יחזקאל לא יערוך שינויים בהרכב וייתן קרדיט ל- 11 שפתחו בבלומפילד לפני יומיים. הבלם אלביס משיץ' שכבר קיבל הודעה שהוא משוחרר, חזר בשלב זה לסגל, עד שבקבוצה ימצאו בלם זר שיחליף אותו".


מכבי חיפה:

בעקבות הפציעות במשחק נגד מ.ס אשדוד, על המאמן אלישע לוי נכפו כמה שינויים. דלה ימפולסקי תורגל היום בהרכב על חשבונו של הקפטן יניב קטן, בעוד ולדימיר דבאלישווילי צפוי לפתוח במקומו של ויאם עמאשה, יממה לאחר שננזף בעקבות התנהגותו לקהל במשחק מול אשדוד.

גם אייל משומר וחן עזריאל הפצועים לא יהיו בסגל. עלי עוסמאן ימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני. שאדי שעבאן וערן רוזנבאום הצעירים ייכללו בסגל. קשר נבחרת ניגריה הצעירה, איו סאקה, קיבל הודעה רשמית על שחרורו ויחזור לקבוצתו בניגריה. אלישע לוי לא ערך אסיפה לכלל הקבוצה והפתיע כשהחליט לערוך בפעם השנייה בתוך שבוע פגישה רק לשחקני ההגנה והקישור האחורי. האסיפה המצומצמת הזו נועדה להמשיך בניסיון לייצב את ההגנה. בין היתר אמר המאמן: "במשחק האחרון שיחקתם קרובים אחד לשני ואני רוצה שתמשיכו ככה".

הקשר האוקראיני ארתור נובוטריאסוב (19) מקבוצת קרימטפליטסיה הוצע אתמול רשמית למכבי חיפה באמצעות סוכן מאוקראינה. בחיפה עדיין לא ראו ביצועים של השחקן, אך ייתכן שבקרוב מאוד יגיע דיסק עם ביצועיו לאלישע לוי ולסקאוט אלון חרזי על מנת שיוכלו להתרשם ממנו. הקבוצה רוצה לצרף במועד ההעברות קשר וחלוץ, ובתקופה האחרונה החלה לחפש גם בלם בגלל היכולת החלשה של יוריצה בוליאט.

יעמדו למבחן

הפועל ראשון לציון: אסי בלדוט

הקשר הוותיק החל את העונה בצורה נפלאה וכבש מספר שערים. בלדוט הוא בין הבודדים בקבוצה שמנוסה בקרבות ליגת העל וכעת מקווים במועדון שהוא יהיה בין אלה שיחלצו אותה מהבוץ. מחר, מול ההגנה הרעועה של מכבי חיפה, תהיה לו הזדמנות טובה לחזור לכושר הבקעה ועל הדרך לסחוב את ראשון לציון לניצחון שייתן לה מעט חמצן בקרבות התחתית.

מכבי חיפה: איציק כהן

מאז ההופעה ההיא בלרנקה אלישע לוי גרם לבלם שלו להרגיש היטב את מידת החום של הספסל. כהן ישב בשקט כל התקופה וקיווה שגם המאמן שלו יבין, שאם תשעה מתוך 11 שחקנים זייפו במגרש, לא רק לו מגיע לסבול. לוי הבין את זה לאט, אבל כהן חזר בסופו של דבר להרכב מול אשדוד והוכיח שהוא מסוגל לתת פייט כדי להיות ב-11. הבעיה שלו מתחילה ונגמרת עם יוריצה בוליאט, הבלם שבינתיים מוכיח שגם השקעה של מיליון יורו פלוס 250 אלף יורו בעונה לא תמיד מספיקים לך כדי להביא שחקן דומיננטי שישדרג את הבלמים שמסביבו. האם אחרי המשחק הזה נפסיק לדבר על חוסר תיאום?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבים משוערים

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, גיא אבנד, גל ספיר, דור הלוי, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, קובי מוסא, איתי אלקסלסי, ריף מסיקה, אסי בלדוט, דייויד גומז.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, עלי עוסמאן, יוריצה בוליאט, איציק כהן, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, אייל גולסה, דלה ימפולסקי, עידן ורד, אלון תורג'מן, ולדימיר דבאלישווילי.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully