וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא גברה 1:2 על בית"ר ת"א/רמלה

צמד של אווסו סידר לירוקים מהפך ואוויר לנשימה. הפועל ר"ג שוב ניצחה, 0:1 בבת ים. 2:2 דרמטי בין הרצליה לאחי נצרת

משחקי גביע המדינה, שייערכו באמצע השבוע הקרוב בהשתתפות קבוצות הליגה הלאומית, סידרו לנו סוף שבוע גדוש. המחזור ה-17 נפתח אמש (שישי) עם לא פחות משישה משחקים והושלם היום עם שני הנותרים. במשחקי אמש, עמדה במוקד הפועל רמת גן, שעשתה את העבודה, ניצחה 0:1 את בת ים וסידרה לעצמה עוד שבוע בפסגה. שאר החברות לצמרת דווקא נפלו. אחי נצרת כבר הובילה 0:2 על מכבי הרצליה, אבל ספגה צמד בדקות הסיום וסיימה ב-2:2, בני לוד סיימה רק ב-1:1 ברעננה ואילו הפועל ירושלים הפסידה 2:0 מול הכח רמת גן. במשחקים נוספים מכבי אום אל פאחם גברה 0:1 על הפועל הרצליה וסקציה נס ציונה ומכבי באר שבע נפרדו ב-2:2. היום הצליחה הפועל כפר סבא לברוח מעט מהתחתית אחרי מהפך ו-1:2 על בית"ר תל אביב/רמלה. הפועל נצרת עילית הפתיעה את הפועל אשקלון עם 0:2 בחוץ.

משחקי יום שישי

מכבי בת ים - הפועל רמת גן 1:0

שישה ניצחונות רצופים. זה מה שסופרים היום ברמת גן, אחרי שהאורדונים שוב עשו את העבודה, הפעם בת ים הבינונית. זה אולי לא נראה מרשים כמו בניצחונות הקודמים, אבל אחרי שפתחה את הליגה בצליעה, הקבוצה של פרדי דוד, שסומנה כפייבוריטית מהרגע הראשון, ממשיכה לקרוע את הליגה ואולי מתקרבת לחזרה לליגת העל. עבור בת ים, מדובר בהפסד חמישי בששת המחזורים האחרונים. על שער הניצחון חתום אופיר חמו, שבדקה ה-30 קיבל כדור מטל מאיר, לא התבלבל ושלח פנימה.

הפועל רעננה - בני לוד 1:1

דווקא בעיצומו של מומנטום חיובי, רעננה נתקלה בלוד הקשוחה. כדורגל גדול לא ראינו, אבל שתי קבוצות שפשוט לא היו מוכנות להפסיד, כן היו במגרש ברעננה. המקומיים לא ספגו שער כמעט 250 דקות, עד שעאמר מנסור בעט כדור חופשי מ-30 מטרים אלכסונית שעבר את כולם וחצה את הקו בדקה ה-65. לוד חשבה שהיא חוגגת עוד ניצחון, עד ששלומי אביסדריס השתלט על כדור ומ-20 מטרים ירה טיל פנימה, כדי לקבוע חלוקת נקודות צודקת.

מכבי אום אל פאחם - הפועל הרצליה 0:1

אום אל פאחם פתחה את העונה מצוין, אבל נבלמה לחלוטין ולא ניצחה כבר ארבעה מחזורים. לשמחתה, היא פגשה היום למשחק ביתי את הפועל הרצליה החלשה, שמדורגת עמוק במקום האחרון וניצחה רק פעמיים העונה. הישועה של ההרצליינים לא הגיעה גם הפעם, כששער של עוביידה זבידאת בדקה ה-65 הפריד בין הקבוצות וסידר לאום אל פאחם ניצחון שישי העונה.

מכבי הרצליה - אחי נצרת 2:2

איזו דרמה אדירה בהרצליה. אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, מכבי הרצליה של עופר טלקר קיוותה לנצח מול אחי נצרת החזקה, שמצידה רצתה להתאושש מההפסד הביתי לרעננה בשבוע שעבר. צמד של אלנתן סלמי, נתן לנצרת כבר יתרון 0:2. הראשון הגיע בדקה ה-36, אחרי שסלמי קיבל כדור עומק, השכיב את השוער ובעט פנימה. רבע שעה לסיום, הוא גם הכפיל את התוצאה, מבישול של אנס דאבור. אלא שהרצליה לא הייתה מוכנה לוותר. ג'ורג' אמסיס החזיר אותה למשחק עם שער בדקה ה-88 והשוויון הדרמטי של מיכאל קורטבה הגיע בתוספת הזמן, בדקה ה-95 (!) ושנצרת לא תעפיל למקום השני, למרות איבוד הנקודות של לוד.

הכח עמידר רמת גן - הפועל ירושלים 0:2

פספוס גדול של הפועל ירושלים, שממשיכה להתרסק. אחרי שכבר נראתה בדרכה לליגת העל, היא סוגרת משחק רביעי ללא ניצחון. הכח לעומת זאת, מתאוששת מרצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. עומר רפס הוכשל ברחבה כבר בדקה ה-10 וסידר פנדל אותו כבש טל שמעיה. ירושלים ניסתה לחזור, אבל אור גירו חתם את התוצאה עם השני בדקה ה-63.

סקציה נס ציונה - מכבי באר שבע 2:2

יופי של משחק בקרב התחתית הזה. באר שבע הגיעה אחרי ההלם של המחזור האחרון, בו איבדה יתרון בן שלושה שערים והפסידה 5:3 מול אשקלון. זוהר חוגג העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-30, אבל שערים של מור שקד (57) ועומר פרץ (75) סידרו מהפך. המילה האחרונה הייתה שייכת לגאגא צ'חטיאני, שדחק מקרוב את השוויון בדקה ה-78.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

משחקי יום שבת

הפועל כפר סבא - בית"ר תל אביב/רמלה 1:2

כפר סבא הייתה כל כך טובה בעונה שעברה וכל כך חלשה עד כה העונה. לפחות הפעם, וויליאם אווסו היה שם בשבילה עם צמד קריטי, בדקות 58 (בפנדל) ו-81, שסידר לה מהפך ושלוש נקודות שנותנות קצת אוויר לנשימה. האורחת, לעומת זאת, כבר עם משחק שביעי ללא ניצחון וגם שער יתרון של שחקן כפר סבא בעבר, אבי אבינו בדקה ה-28, לא הספיק לה אפילו לנקודה.

הפועל אשקלון - הפועל נצרת עילית 2:0

ביום שני האחרון אשקלון פיגרה 3:0 במחצית מול מכבי באר שבע, עשתה מהפך בלתי נתפס וניצחה 3:5. הפעם הטריק הזה לא עבר, כשבפיגור 2:0 מוקדם עלה לה בהפסד רביעי העונה. עאמר זידאן כבש ראשון לארוחת, כבר בדקה ה-3. עומרי אלמקייס הכפיל בדקה ה-18. מור סיאני המארח ספג אדום רגע לפני סיום המחצית הראשונה ולא השאיר לאשקלון סיכוי לעוד מהפך. נצרת עילית מטפסת למקום ה-13.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully