וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יא יא פטי: "דבאלישווילי אמר: 'כושי, תחזור לג'ונגל"

28.12.2011 / 22:00

בלם אשדוד רתח וירק על חלוץ מכבי חיפה. הגאורגי הכחיש את ההאשמות. אלישע לוי: "נטפל בו. שיחקנו טוב היום"

ספורט 5

מכבי חיפה לא מצליחה להתרומם. האלופה היוצאת סיימה הערב (רביעי) את משחקה הביתי מול מ.ס. אשדוד ב-1:1, ולמרות יכולת יחסית משופרת בחלק משלבי המשחק שוב תסכלה את אוהדיה. אלישע לוי שמע את האוהדים קוראים פעם נוספת להתפטרותו, כאשר הקהל אף שר: "זה לא רק הקומץ". לאחר מכן ניגש עוזרו גיורגי דרסיליה להתעמת עם חלק מהקהל.

האוהדים אף שרקו בוז לשחקנים והפנו את עיקר זעמם כלפי כובש שער השוויון ולדימיר דבאלישווילי, שסימן להם לשתוק לאחר שהבקיע. במועדון קיים כעס רב על דבאלישווילי, שבסיום היה מעורב בתקרית מכוערת אחרת, כאשר בלם אשדוד יא יא פטי ירק לעברו וגרם למהומה קטנה בהשתתפות שחקני שתי הקבוצות. פטי טען בסיום: "דבאלישווילי אמר לי: 'תחזור לג'ונגל'. הגאורגי, אגב, הכחיש את הדברים.

אלישע לוי: "מכבי חיפה צריכה לשאוף למקום באירופה"

אלישע לוי התייחס לתקרית של דבאלישווילי עם הקהל: "ולדימיר עשה טעות ולא משנה כמה מקללים. אין מצב שהוא מגיב ואנחנו נטפל בזה במסגרת המועדון. הוא נכנס ונלחם ועשה מה שצריך מבחינה מקצועית, אבל בשום אופן אסור לו לאבד את הראש ולא משנה כמה מקללים".

על המשחק אמר: "שיחקנו טוב היום, כמו שצריך. אשדוד הבקיעו בפעם הראשונה שהגיעו לשער ואנחנו השתדלנו לא לאבד את הראש כמו שקורה לנו אחרי שאנחנו סופגים. נלחמנו, נאבקנו ובסופו של דבר השגנו נקודה שלא מספקת אותנו. כולם ראו את המשחק, שיחקנו על הקרקע נכון ומהר ובנינו הזדמנויות. ידענו לחזור מהשער. יש תקופות שהכל הולך קשה ואנחנו נמצאים בתקופה כזו".

על הפער הגדול מקרית שמונה אמר לוי: "אחרי שאנחנו זוכים באליפות אנחנו מועמדים פעם נוספת, כפי שמצפים ממועדון כמו שלנו. אני לא חושב שצריך לעשות עכשיו סיכומים למרות שהפער מאוד גדול. יש לנו מטרות אחרות ואנחנו צריכים להשיג ניצחונות ולהיות למעלה ככל האפשר. כולנו עשינו טעויות, אבל סיכומים נעשה בסוף. מכבי חיפה צריכה לשאוף לקחת מקום באירופה. אלה המטרות בטווח הקצר".

הבלם איציק כהן, שחזר להרכב מכבי חיפה הערב, אמר בסיום: "נוצר מצב שמכבי חיפה לא רגילה אליו והיה רצון לעצור את כדור השלג. היום הצגנו יכולת טובה מול קבוצה חזקה. ביטלנו אותם בכל מקום על המגרש. המצב בהגנה לא אופטימלי, אנחנו עובדים על הכל באימונים ומקווים לראות שיפור. אני שמח ששיחקתי היום ושמח שלא הפסדנו. חשוב שנצבור ביטחון, כך גם יבואו הנקודות ויחזור כוח ההרתעה שלנו".

יוסי מזרחי: חבל שספגנו שער מקרי"

יוסי מזרחי הבטיח כי יעניש את פטי אחרי שייראה את התקרית: "כשאני אראה את היריקה אני אגיב. תנו לי לראות מה קרה". על המשחק אמר: "קשה מאוד לבוא אחרי משחק נגד מכבי תל אביב שהשקענו מאמץ אדיר. בסגל שלנו אי אפשר לעשות רוטציה. לא נכנסנו טוב למשחק, אבל אחרי 20 דקות התחלנו לשחק וכבשנו את השער. עד המחצית יכולנו לנצח אם היינו משחקים יותר חכם. לא היינו טובים, אבל נלחמנו וכל הכבוד לשחקנים. חבל שספגנו גול מקרי. בסך הכל אני לא חושב שמכבי חיפה הגיעה למצבים מיוחדים. היינו רעים מאוד ביציאה קדימה למתפרצות, לא שיחקנו נכון לעומק ואם היינו עושים את זה היינו מנצחים".

לקראת המשחק הבא נגד קרית שמונה המוליכה אמר מזרחי: "תנו לנו לנוח שתי דקות כי צריך לאושש את השחקנים. לא הייתי מאמין שיהיה משחק עונה מול קרית שמונה, אבל בכדורגל כמו בכדורגל הכל אפשרי".

דוד רביבו הוסיף: "אני לא מאוכזב. אסור לשכוח שמכבי חיפה היא אלופה וקבוצה טובה. המטרה הייתה לבוא, לצמצם את המשחק ולצאת למתפרצות. אפשר לומר שאנחנו מסתפקים בתיקו. חיפה לחצו וידענו שחיה פצועה היא מסוכנת. השתדלנו לתת את המיטב, זה לא צלח כל כך. מצחיק שמצפה לנו משחק עונה. קרית שמונה קבוצה טובה מאוד, אבל בבית אנחנו צריכים להשאיר את הנקודות".

רק 1:1 למכבי חיפה מול מ.ס. אשדוד

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully