וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "אם קטש יבקש לעזוב, ניתן לו ללכת"

בקבוצה מחכים להתפטרות המאמן. קטש אחרי התבוסה: "יש לחץ שהופך את העבודה לקשה". אשכנזי: "נותר רק ליהנות"

הפועל ירושלים סגרה הערב (שני) את הסיבוב הראשון בליגת העל עם תבוסה מביכה 81:59 למ.כ הבקעה, ששלח בחזרה את הקבוצה של עודד קטש למשבר אחרי הניצחון הדחוק בשבוע שעבר. מעמדו של המאמן התערער מחדש וגורמים בקבוצה הבהירו: "אם קטש יניח את המפתחות, ניתן לו ללכת". עם זאת, היו"ר דני קליין וגורמים אחרים לא מתכוונים לדרוש את התפטרותו.

עודד קטש ניסה להסביר את התבוסה בסיום: "הבקעה קבוצה טובה וראויה למחמאות. בלי קשר, זה היה הפסד לא נעים. התחלנו את המשחק מזעזע, ופשוט לא הגענו. אף שחקן לא נכנס למשחק ולא הצלחנו לעשות את מה שצריך כדי למזער נזקי. שחקנים איבדו ביטחון באיזשהו שלב ולא ידענו לייצר יציבות התקפית. לא תמיד אפשר להסביר כל דבר, יש דברים שקורים. יש לי ניסיון ועברתי גם משחקים כאלה. צריך להמשיך קדימה ולעבוד קשה והדברים יסתדרו. האווירה בקבוצה מאז ההדחה מאירופה השפיעה. זה טבעי, אבל זה לא מסביר תצוגה כזו".

במסיבת העיתונאים אמר קטש: "אם לא מגיעים מוכנים, מקבלים בעיטה בתחת, אין חוכמות. זה לא נעים להפסיד לאף קבוצה, לא הצלחנו לייצר שום יתרון התקפי, לא באנו מספיק חדים ואגרסיביים. שחקנים חשבו שהם הולכים למשחק קל".

קטש השיב לביקורות על היכולת של הקבוצה, ואמר: "בכל עונה אני שומע את אותו הדבר. חושבים שיש תקציב שהוא גדול בהרבה על פני שאר הקבוצות וזה לא נכון. עובדה שדאוול מרגיש הרבה יותר חופשי פה. יש לחץ שנגרם מבחוץ והופך את העבודה להרבה יותר קשה. יוצרים מצג שווא שירושלים צריכה להיות בשלוש רמות מעל הליגה. עד שהקבוצה לא תקבל שקט ולא תיבנה לאורך זמן, נהיה בבעיה. קיבלתי כל מה שצריך, אני מחויב למועדון ועושה את המיטב. כל אחד צריך לבדוק את עצמו. אני הראשון שאחראי. יש דרך להפסיד, ולא זו הדרך כפי שהפסדנו פה".

אלישי כדיר הוסיף: "הפסדנו בגלל ההגנה. כביכול נראה שלקחנו זריקות רעות, אבל כדורים לא נכנסו. אני לא חושב שהרבה זמל אנחנו לא משחקים טוב. סבלנו מפציעות כששחקני מפתח לא שיחקו. מבחינה הגנתית הבעיה מתחילה באחד על אחד. לצערי הרב שחקנים עסוקים בדברים שלא קשורים למשחק, אלא בסטטיסטיקה, זה קצת מאכזב. שחקנים מתלוננים על הזריקות שהם לא לקחו. אנחנו צריכים להגיע עם יותר מוטיבציה. כקבוצה אנחנו לא צריכים להיראות ככה. אני די מתבייש".

בצד המנצח היה אבי אשכנזי שאמר: "שמרנו היום מצוין מכל הבחינות. גם בהתקפה הכדור הלך למקומות הנכונים, וכל שנותר לנו הוא רק ליהנות מזה. אני חושב שבנינו פה קבוצה טובה, אבל צריך לזכור שזו רק חצי הדרך. בואו נמתין לסיום העונה לפני שאנחנו מסיקים מסקנות".

דיון דאוול, שכיכב עם 19 נקודות ו-15 ריבאונדים מול קבוצתו לשעבר: "זה היה מאמץ קבוצתי, היינו חייבים לנצח ועשינו את זה בגדול. זה משאיר אותנו חזק במאבק לפלייאוף. עשינו הכל יחד, עבדנו חזק בהגנה והגיע לנו לזכות בניצחון. נמשיך להתאמן קשה ולהתקדם".

מ.כ הבקעה התעללה בהפועל ירושלים

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully