וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: יוסי בניון העניק לארסנל 1:2 על אסטון וילה

הישראלי קם מהספסל בדקה ה-81 ובדקה ה-87 נגח את שער הניצחון היקר. סיטי הביסה את סטוק 0:3, יונייטד את פולהאם 0:5

רגע לפני חגיגת חג המולד המסורתית של הכדורגל האנגלי, נערך הערב (רביעי) המחזור ה-17 בפרמיירליג. במוקד, כרגיל, שתי הקבוצות של העיר מנצ'סטר, והראשונה שממש לא התקשתה לעשות את שלה היתה סיטי, שהביסה בביתה 0:3 את סטוק סיטי תוך הצגת כדורגל משכנע למדי. הנקודות הביאו לכך שהתכולים מגיעים לחג המולד מפסגת הטבלה לראשונה מזה 82 שנים (!). היריבה העירונית היתה לא פחות מרשימה, כששבה מהקרייבן קוטג' של פולהאם עם 0:5 נהדר. במשחק נוסף הפך יוסי בניון לגיבור של ארסנל, כשכבש שער ניצחון בדקה ה-87 והעניק לארסנל 1:2 דרמטי על אסטון וילה. זהו שער הליגה הראשון של קפטן נבחרת ישראל בשורות התותחנים. הקבוצה המאכזבת של הערב היא ניוקאסל, שממשיכה לדעוך והפעם הפסידה בביתה 3:2 לווסט ברומיץ'. ליברפול לא ממש הרשימה גם היא, כשסיימה ב-0:0 עם וויגאן החלשה.

שחקן ארסנל יוסי בניון נוגח מול אסטון וילה. Clive Mason, GettyImages
קטן קטן, אבל לנגוח הוא יודע. יוסי בניון/GettyImages, Clive Mason

אסטון וילה - ארסנל 2:1

התותחנים ככל הנראה יצאו סופית ממאבק האליפות בתחילת השבוע עם ההפסד הכואב למנצ'סטר סיטי, אבל הערב הם שבו למסלול הנצחונות ועשו זאת בעיקר בזכות שחקן אחד: יוסי בניון. האורחים קיבלו פנדל בדקה ה-16 לאחר שתיאו וולקוט פרץ נהדר לרחבה ונתפס על ידי קיארן קלרק, ורובין ואן פרסי הנהדר הפציץ את הכדור פנימה. השוויון המוצדק משהו של וילה הגיע בדקה ה-54, והיה מדובר בשער היסטורי של ממש: מרק אולברייטון הצעיר היה אמון עליו, וחגג את הכיבוש ה-20,000 בתולדות הפרמיירליג.

ארסן ונגר הוציא את ארון ראמזי בדקה ה-81 ושלף מהספסל את יוסי בניון, ושש דקות לאחר מכן הוא כבר חגג את החילוף, ובגדול. זה קרה כאשר ואן פרסי הגביה כדור קרן מאגף ימין, וקפטן נבחרת ישראל התרומם מצוין, ונגח אל הקרקע ופנימה. ברד גוזן נותר חסר אונים, וארסנל חגגה ניצחון חשוב במיוחד. במחזור חג המולד תארח קבוצתו של ונגר את וולבס.

מנצ'סטר סיטי - סטוק סיטי 0:3

הניצחון 0:1 על ארסנל בתחילת השבוע הראה שלטוענת לכתר יש גם אופי, לא רק כישרון, ולאחר שלא הציגה יוצא דופן מול התותחנים שבה קבוצתו של רוברטו מאנצ'יני לכבוש שלושה שערים או יותר, דבר שעשתה כבר 11 פעמים העונה. שחזור גמר הגביע האנגלי של העונה שעברה לא היה צמוד בלשון המעטה, וכעת הסיטיזנס יחגגו את חג המולד בפסגה לראשונה מאז 1929.

החגיגה התכולה החלה בדקה ה-28, כשמבצע קבוצתי נאה שהחל בדויד סילבה הנפלא הסתיים אצל סרחיו אגוארו, ששעט אל הכדור שהצליח להדוף תומאס סורנסן וקבע מקרוב 0:1. בדקה ה-36 הגיע הרגע הגדול של אדם ג'ונסון המצוין, ששחרר פצצה מ-20 מטרים ולא השאיר לשוער הדני הוותיק שום סיכוי. אגוארו הלוהט עוד דאג להשלים צמד אחרי עוד מבצע קבוצתי טיפוסי של הסיטיזנס בדקה ה-54, ולאחר מספר החמצות נוספות של שחקני מוליכת הטבלה, שרק השופט לסיום וגאל את סטוק מייסוריה. הפוטרס ממשיכים להשיג תוצאות איומות בחוץ.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

פולהאם - מנצ'סטר יונייטד 5:0

אמת, החגיגה הגדולה של השדים האדומים בקרייבן קוטג' לא הספיקה עדיין למקום הראשון, אך בהחלט הראתה פעם נוספת כי האלופה ממש לא מוותרת על התואר בקלות. בחג המולד תארח יונייטד את וויגאן החלשה.

זה התחיל כבר בדק'ה החמישית, כשנאני פרץ נפלא מאגף שמאל, העביר כדור רוחב שטוח למרכז, ודני וולבק המשיך בקלילות כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-28 עבר הפורטוגלי לעמדת המבשל, כשנגח בסטייל הגבהה של ריאן גיגס והכפיל את התוצאה.

הנוהל בו המבשל מקבל פרס על עבודתו בדמות שער משלו נמשך גם בדקה ה-43, והפעם הגיע תורו של הוולשי הבלתי נגמר לנצל עוד מסירת רוחב של נאני כדי לכבוש מתוך הרחבה, לאחר שהבעיטה שלו פגעה בשחקן הגנה והטעתה את דייויד סטוקדייל. ווין רוני דאג להצטרף לחגיגה עם השער היפה במשחק - פצצה אדירה מ-20 מטרים בדקה ה-88, ומי ששם את הדובדבן על הקצפת הוא דימיטאר ברבאטוב, שסיים בתוספת הזמן מבצע קבוצתי נהדר עם עקב נאה שקבע את תוצאת המשחק.

ניוקאסל - ווסט ברומיץ' 3:2

משהו רע מאוד עובר על ניוקאסל, וזה כבר ממש לא סוד. המגפייז שפתחו את העונה בצורה נפלאה כבר סופרים לא פחות משישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, וארבעה מהם הסתיימו בהפסד. פיטר אודמווינגי העלה את האורחים ל-0:1 מפתיע בדקה ה-20, דמבה בה השווה בדקה ה-33, אך גארת' מקאולי דאג להעניק לווסט ברומיץ' יתרון 1:2 עם הירידה לחדרי ההלבשה. בה הפורה עוד השווה ל-2:2 בדקה ה-81, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לפול שארנר, שכבש בדקה ה-85 ושבר את ליבם של יושבי סיינט ג'יימס'ס פארק.

וויגאן - ליברפול 0:0

התוצאה הסופית מעט משקרת, שכן שתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות רבות. הטובה ביותר שבהן הגיע בדקה ה-50, כשנסיון מספרת של לואיס סוארס נעצר בידו של גארי קולדוול בתוך הרחבה, אלא שצ'רלי אדם, שהבקיע שמונה פנדלים עבור בלקפול אשתקד, סחט מאלי אל חבסי הצלה גדולה. המומנטום של המייטי רדז נקטע אחרי שני נצחונות רצופים, אך ראוי לציין את שחקני הקבוצה, שעלו לחימום עם חולצות הוקרה לחברם היקר לואיס סוארס, שנמצא במרכז פרשת הגזענות המפורסמת.

משחקים נוספים:

אברטון - סוונסי 0:1
לאברטון: לאון אוסמן (59)

קווינס פארק ריינג'רס - סנדרלנד 3:2
לסנדרלנד: ניקלאס בנדטנר (18), סטפן ססגנון (52), ווס בראון (88), לקווינס פארק ריינג'רס: היידר הלגוסון (62), ג'יימי מאקי (67).

צפו בשער הניצחון של יוסי בניון

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

שחקני ליברפול לובשים חולצות הוקרה לחברם לקבוצה, לואיס סוארס. AP
לפחות הם מאוחדים. שחקני ליברפול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully