וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אודינזה ויובנטוס נפרדו ב-0:0

קרב הצמרת הפגיש בין שתי ההגנות הטובות בליגה והסתיים ב-0:0. אינטר הביסה 1:4 את לצ'ה, נאפולי מחצה 1:6 את גנואה

הליגה האיטלקית משלימה הערב (רביעי) את המחזור הראשון שנדחה מפתיחת העונה בגלל שביתת השחקנים, כשבמוקד עמד כמובן המשחק בין אודינזה השלישית ליובנטוס, שסיימה את המפגש ב-0:0 למרות ששלטה. הגברת הזקנה עם 34 נקודות, בדיוק כמו מילאן, אך ניצבת בפסגה הודות לניצחון מול הרוסונרי. גם לאציו הרביעית סיימה ב-0:0 מול קייבו, אבל בשאר המשחקים השערים זרמו בקצב מסחרר. אינטר הביסה 1:4 את לצ'ה והיא שמונה נקודות מהפסגה, בעוד נאפולי מחצה 1:6 את גנואה. רומא הסתפקה ב-0:2 בבולוניה, ואילו פאלרמו (ללא ערן זהבי הפצוע) סיימה ב-2:2 מול נובארה.

אודינזה - יובנטוס 0:0

קרב הצמרת המסקרן בפריולי הפגיש בין המדורגת שנייה בליגה למדורגת שלישית, כאשר שתיהן הגיעו עם ההגנות הטובות בליגה. אז מה הפלא שהמשחק הסתיים ב-0:0 ותיקו ראשון בין הקבוצות מאז מרץ 2004? יובנטוס, הבלתי מנוצחת היחידה בכל הליגות הבכירות באירופה, שברה את השיא שלה עם משחק 16 ללא הפסד וחזרה למקום הראשון בזכות יתרון במאזן הפנימי מול מילאן, אותה ניצחה העונה. עם קצת יותר ריכוז מול השער, היא גם הייתה מפצחת את הגנת הברזל של אודינזה (תשעה שערי חובה בלבד) אחרי ששלטה ברוב שלבי המשחק. המארחת, מצידה איבדה את המאזן הביתי המושלם שלה, כשהקפטן אנטוניו די נטאלה ציין משחק ראשון העונה בו הוא לא מבקיע.

הגברת הזקנה, עם תלבושת ורודה ססגונית, פתחה נהדר. בדקה השמינית היה זה מרסלו אסטיגריביה שפרץ בשמאל והעביר כדור רוחב, אבל קלאודיו מרקיזיו, עליו אמר פאבל נדבד כי "יהיה אחד הקשרים הטובים בעולם" בעט עם החלק החיצון כדור שחלף סמוך לקורה. שתי דקות לאחר מכן סימונה פפה ירה מ-18 מטרים לידיים של סמיר הנדנוביץ'.יובה המשיכה לשלוט ומרקיזיו לסכן את השער, ובדקה ה-35 כדור מסובב שלו חמק ליד הקורה. מחצית ראשונה ללא שערים, אבל עם דומיננטיות של האורחים.

גם פתיחת המחצית השנייה הייתה של יובה, כשפפה וג'ורג'יו קייליני הגיעו למצבים טובים. אודינזה, מלבד פריצות של מאוריסיו איסלה בצד ימין, כלל לא יזמה עד הדקה ה-71. אז די נטאלה נדחף קלות ברחבה, אלא שהשופט לא העניק לו את הפנדל. שלוש דקות לאחר מכן הקפטן סובב כדור חופשי לידיים של בופון. אנטוניו קונטה שלח למגרש גם את אלסנדרו דל פיירו ופאביו קוואליארלה, שירה בסיבוב בבדקה ה-83 וסחט עוד הדיפה מהנדנוביץ'. מן העבר השני, די נטאלה סיפק עוד מהלך נאה ובעיטה שהחטיאה במטר את המסגרת, לפני שמאמנו פרנצ'סקו גווידולין הורחק בתוספת הזמן. חלוקת נקודות בסיום.

אינטר - לצ'ה 1:4

הנראזורי הגיעו במצב רוח נהדר אחרי שלושה ניצחונות רצופים בהם גם לא ספגו שער. נועלת הטבלה הצליחה אמנם להרעיד את הרשת, אך ירדה גם היא מנוצחת. לצ'ה הדהימה בסן סירו עם מבצע אישי נפלא של לואיס מוריאל בדקה ה-19, אבל ג'אמפאולו פאציני המשתפר השווה את התוצאה בדקה ה-34 אחרי אסיסט של מייקון. במחצית השנייה הגיע הרגע הגדול של דייגו מיליטו. הארגנטינאי נכנס לאחר ההפסקה כמחליף במקום דייגו פורלאן, וארבע דקות על המגרש הספיקו לו כדי לשבור בצורת ארוכה של שלושה חודשים ללא שער ליגה. יוטו נגאטומו עוד בישל לאסטבן קמביאסו (73) וריקי אלברס (81) ואינטר רק שמונה נקודות מהפסגה.

לאציו - קייבו 0:0

הרביעית בטבלה נתקלה באחת הקבוצות שתמיד עושה לה צרות באולימפיקו, ושוב לא מצאה את הדרך לגבור עליה. קייבו יצאה עם נקודה מהבירה בשתי העונות האחרונות, ולפני שלוש עונות הביסה את לאציו 0:3. למעשה, ניצחון הבית האחרון של לאציו על החמורים המעופפים היה באוקטובר 2003. אדי רייה החזיר להרכב של לאציו את הרנאנס וג'יבריל סיסה, אלא שדווקא קייבו הייתה מסוכנת יותר ורק חוסר דיוק של סרג'יו פליסייר מול יכולת טובה של אלבנו ביסארי מנעו הפתעה.

בולוניה - רומא 2:0

אחרי הניצחון המשכנע בנאפולי, לואיס אנריקה ושחקניו יצרו המשכיות במשחק חוץ נוסף, כשמולם בולוניה לא השכילה להשיג ניצחון ראשון על רומא מאז ספטמבר 2004. רודריגו טאדיי, שפתח הפעם כמגן שמאלי, העלה את רומא ליתרון בבעיטה נאה מ-16 מטרים בדקה ה-17 וחגג שער ליגה ראשון מאז מאי 2010. פאבלו אוסבלדו נהנה מבישול של אריק לאמלה וירה פנימה בדקה ה-40 את השביעי שלו העונה. דניאלה פורטנובה המקומי הורחק בדקה ה-78.

נאפולי - גנואה 1:6

מאז ההעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות הפרטנופי קרטעו, אלא שרגע לפני הפגרה הם החליטו להתפרק על גנואה, שניצבה לפני המשחק עם מאזן נקודות זהה (21). אדינסון קבאני, נגדו נטען כי לא שומר על יציבות כמו בעונה שעברה, ענה על המגרש עם צמד (12 ו-24). גם מארק האמשיק כבש בתווך (17) ובישל בהמשך לגוראן פאנדב (45) ו-וולטר גרגאנו (49). כריסטובל חורקרה הצ'יליאני צימק עבור גנואה האומללה בדקה ה-27, שחטפה גם את השישי מטיל של חואן סוניגה 10 דקות לסיום.

משחקים נוספים:

נובארה - פאלרמו 2:2
לנובארה: אנדראה מצארני (77), מרקו ריגוני (84). לפאלרמו: קרלו אלברטו לודי (20, עצמי), ניקולאס ברטולו (73)

אטאלנטה - צ'זנה 1:4
לאטאלנטה: חרמן דניס (17 בפנדל), גידו מרילונגו (18 ו-44), פדריקו פלוזו (71). לצ'זנה: אנטוניו קנדרבה (11)

פארמה - קטאניה 3:3
לפארמה: פרנצ'סקו מודסטו (5), ג'ונתן ביאביאני (23), סרג'יו פלוקארי (44). לקטאניה: סרחיו אלמירון (21), פרנצ'סקו לודי (74 בפנדל), אנדראה קטלאני (85)

אנטוניו די נטאלה הוא יהלום, אך לא זוכה להערכה ראויה

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully