וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: איו סאקה נחת להתרשמות בקבוצה

20.12.2011 / 14:02

הניגרי (21) ייבחן מספר ימים. גדיר חזר וכבש במשחק אימון בגבעת אולגה (2:2). דבאלישווילי התעמת עם הקהל והורחק

הקשר הניגרי איו סאקה נחת הבוקר (שלישי) בישראל והצטרף למבחנים במכבי חיפה. השחקן בן ה-21 הגיע להתרשמות של מספר ימים ואם ירשים, הוא עשוי לחזק את חיפה כבר בחודש ינואר. סאקה הוא שחקן הנבחרת הצעירה של ניגריה ומחזיק גם בהופעה אחת בנבחרת הבוגרת. הוא שיחק לאחרונה בקבוצת אושן בויז בארצו.

לנושא אחר. החלוץ מוחמד גדיר חזר לסגל מכבי חיפה, פתח בהרכב הקבוצה ואף כבש במשחק אימון מול מ.ס גבעת אולגה מליגה א' (2:2). גדיר לא נכלל בשבועות האחרונים בסגל לאחר שקיבל אישור מהמאמן אלישע לוי לחפש לעצמו קבוצה בחודש ינואר. יש לציין כי במקביל סוכנו של השחקן ממשיך לבדוק עבורו אופציות בבלגיה ביניהן: גנט, ווסטרלו ומכלן. גם הפועל עכו מעוניינת בשחקן.

המשחק, שהתקיים בחדרה, היה לזכרם של עדי כהן וצ'יקו גיבש ז"ל. כהן היה לוחם צנחנים בן השכונה שנהרג במילוי תפקידו במלחמת לבנון וגיבש היה הקפטן של הפועל גבעת אולגה המיתולוגית. אולגה הוליכה 0:2 אחרי 18 דקות, כשאפרים אספא כבש תוך חצי דקה וגם בדקה ה-18. גדיר, כאמור, צימק בדקה ה-68 וכבש גם שער שנפסל על ידי השופט (למרות אישור הקוון) שתי דקות לאחר מכן. תמיר כהן איזן בדקה ה-72.

במהלך המחצית הראשונה התעמת ולדימיר דבאלישווילי עם הקהל של אולגה לאחר שאלה קיללו אותו. החלוץ בחר להגיב וסינן מספר מילים לעבר המקללים ובתגובה השופט יגאל רובין הרחיק אותו מהמגרש וביקש מאלישע לוי להכניס שחקן אחר במקומו. דלה ימפולסקי נכנס מיד כמחליף.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אוראל דגני, אמיר נסר-א דין, איציק כהן, חיים מגרלשווילי, תמיר כהן, ערן רוזנבאום, שאדי שעבאן, עידן ורד, מוחמד גדיר, ולדימיר דבאלישווילי.

צפו ב-1:2 של מכבי חיפה על מכבי נתניה

לידיעה הראשונית על התעניינות מכבי חיפה בסאקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully