וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר: "לא רוצה להיות שחקן ספסל כל הקריירה"

אקס מכבי ת"א יהיה שחקן חופשי בקיץ, ולא נשמע שהוא רוצה להישאר בניו ג'רזי: "רוצה להרגיש שאני חלק חשוב מהקבוצה"

אחד העניינים שמעסיקים את ניו ג'רזי יותר מכל הוא עתידו של כוכב הקבוצה, דרון וויליאמס, שיסיים בקיץ הקרוב את חוזהו במועדון ועדיין לא ברור האם יבחר להישאר. אלא שבשורות הנטס יש רכז נוסף שיהיה שחקן חופשי בעוד מספר חודשים, ומדובר באקס מכבי תל אביב ג'ורדן פארמר. הגארד שהפך למנהיג של הצהובים בפתיחת העונה לפני ששב לארצות הברית ירוויח בעונה הקרובה 4.25 מיליון דולר, אך גם הוא לא יודע האם יישאר בקבוצה שתנדוד בתום העונה לברוקלין.

"אני ממש לא רוצה לשבת על הספסל לאורך חלק גדול מהקריירה שלי", אמר פארמר, שוב עם התייחסות מסוימת לחוויה שעבר בישראל. "לעלות כמחליף ולהיות חלק מקבוצה זה בסדר עבורי, אבל אני רוצה לשחק. בכל מקום. אני לא אומר שאני חייב להיות שחקן חמישיה או משהו כזה, אבל אני פשוט רוצה לשחק. אני רוצה לתרום, רוצה להרגיש כאילו אני חלק חשוב מהקבוצה".

במשחק טרום העונה היחיד שערכו הנטס עד כה קיבל פארמר 13 דקות, אך לא ממש הרים בלשון המעטה, עם 2 נקודות ו-4 איבודים. היה ודרון וויליאמס אכן יישאר בניו ג'רזי גם בעונה הבאה, סביר להניח שהגארד היהודי ימשיך לראות את המשחקים בעיקר מהספסל. "ככל שהעונה מתקדמת והקיץ מתקרב מגיע הזמן לקבל החלטה, ואני בטוח שזה יחלוף בראשי, אבל כרגע אני פשוט רוצה לשחק כדורסל", סיכם פארמר את הסוגיה. "עדיין יש לי הרבה מקום להשתפר, אני רק בן 25".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully