וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "טל בורשטיין יקבל יותר ויותר דקות"

18.12.2011 / 21:09

מאמן מכבי ת"א שיבח את הקפטן שלו על המשחק המצוין מול הבקעה: "הוא מאוד עוזר לנו". אשכנזי: "המשחק ברח לנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

בניגוד לפעם שעברה בה נאלצה לעבור שלושה משחקים בארבעה ימים, הפעם נדמה שמכבי תל אביב הגיעה מעט מוכנה יותר ללחץ הגדול. הערב (ראשון) סגרה הקבוצה של דיוויד בלאט ניצחון שלישי ברציפות במסגרת סדרת המשחקים הצפופה, הפעם עם 79:89 על מ.כ. הבקעה במסגרת הליגה. הפעם המצטיינים בצהוב היו ריצ'ארד הנדריקס, דווין סמית', קית' לנגפורד וטל בורשטיין, כשתיאו פפאלוקאס וסופוקליס שחורציאניטיס שוב לא התלבשו. כעת מצפים להחבורה הצהובה מספר ימי מנוחה, כשבחמישי הקרוב תצא מכבי תל אביב לבלגיה, למשחק לפרוטוקול בלבד שינעל את שלב הבתים ביורוליג מול שרלרואה.

"מעבר לעייפות שלנו, מגיע קרדיט לבקעה שלאורך כל השנה הם מאוד תחרותיים", החמיא דיוויד בלאט ליריבה שלו. "זו קבוצה ששומרת טוב ובכל זאת קלענו 89 נקודות. הם הפתיעו גם בצד ההתקפי ובמחצית הראשונה מאוד התקשנו. זו פעם שניה שאנחנו חווים את שלושה משחקים בסוף שבוע, אני חושב שהיום ניהלנו את זה בצורה טובה יותר ולמרות שהתקשינו, הפעם ידענו להתעשת ולמצוא את עצמנו ואת הדרך לניצחון שהיה בעיקר דרך ההגנה שלנו בחצי השני. לנצח משחק כזה זה מצביע על אופי טוב ועל נחישות של שחקנינו, כל הכבוד".

על הקפטן שלו, טל בורשטיין, שהמשיך בכושרו הטוב והציג את אחד ממשחקיו המוצלחים ביותר העונה, אמר בלאט: "בורשטיין מאוד מאוד עוזר לנו, והדקות שלו יילכו ויגדלו בעקבות מה שהוא מסוגל לעשות ומה שהוא עושה. הצורך למצוא הרכבים מנצחים בכל עת גדל, וטל בהחלט צריך להיות חלק מזה". לבסוף התייחס המאמן למשחק ביום חמישי, וסיכם: "לקראת שרלרואה נקטין את כמות העבודה שלנו השבוע כי הפעם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לא להגזים, וחייבים לתת לחבר'ה טיפ טיפה להתאושש, ובכל זאת נשחק שם עם כל הלב".

המצטיין של הצהובים ריצ'ארד הנדריקס הוסיף: "שיחקנו נגד קבוצה מאוד טובה. אני שמח שעשינו את מה שהיינו צריכים לעשות הערב, היינו מפוקסים טוב מאוד ועשינו בסופו של דבר עבודה טובה וניצחנו. העובדה שהיינו בבית במשחקים האחרונים עזרה לנו לעבוד גם באימונים קשה יותר וזה משתלם גם במשחקים עצמם. היה טוב לנצח את כל שלושת המשחקים שהיו לנו עכשיו בבית. אנחנו מפוקסים תמיד במטרה של לנצח, ואני מצפה למשחק מאוד מאוד טוב מול שרלרואה ביום חמישי".

אבי אשכנזי: "ברבע השלישי נגמר לנו הדלק"

מנגד, אבי אשכנזי היה מתוסכל מהפספוס של קבוצתו, שכבר הוליכה בפער של 11 נקודות לפני שהתפרקה במחצית השניה: "ברבע השלישי נגמר לנו הדלק. מול מכבי תל אביב בכל דקה שאתה מאבד ריכוז אתה יכול לאבד את המשחק. היו להם כמה קליעות מאוד קשות, והמשחק ברח לנו. מצד שני היו כמה דברים טובים מההתנהלות שלנו שאני יכול לקחת, ועכשיו נסתכל קדימה".

"בכנות זה לא מנחם אותי שהפסדנו בפער נמוך", הוסיף המאמן המפסיד. "במהלך החצי הראשון היתה לי תחושה שאנחנו מסוגלים לעשות את זה. חטפתי פה בראש בעבר אבל היום היתה לי תחושה שיכולנו לנצח. נתנו הכל אבל היה לנו דברים שלא הצלחנו לעשות, כשאנחנו ככה אז קשה לנצח בנוקיה. שיחקנו טוב יותר מאשר ששיחקנו בשבועיים האחרונים. כדי לנצח קבוצה כמו מכבי צריך לנצח טוב מאוד ולא סתם. הובלנו בחלקים ניכרים מהמשחק ויצאנו מזה לא מרוצים".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully