וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קליין: "נתתי לקטש הכל, הוא נכשל בדיוק כמוני"

16.12.2011 / 14:36

מעמדו של מאמן הפועל ירושלים ממשיך להתערער, גם היו"ר תוקף: "אם הוא רוצה ללכת, שיילך". הגארד דמיטרי מקיימי חתם

הפועל ירושלים החתימה היום (שישי) את הגארד האמריקאי דמיטרי מקיימי (21, 1.90 מ'). ירושלים חידשה לאחרונה את המגעים עם מקיימי בעקבות מצב הקבוצה ופציעתו של יובל נעימי, ובסופו של דבר מצאה מחליף לאייברי בראדלי, שהתקשה להגיע לסיכום כספי עם הקבוצה.

מקיימי, בוגר מכללת אילינוי, הוא רכז שמאלי וחזק שבדרך כלל מעדיף את המסירה על פני זריקה. הוא בילה ארבע עונות באילינוי, אותה עזב בקיץ שעבר. עונתו הטובה ביותר בליגת המכללות היתה 2009/10, כשהעמיד ממוצעים מרשימים של 15.1 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-7.1 אסיסטים למשחק. בדראפט האחרון לא נבחר, ובשל השביתה ב-NBA גם לא זכה לנסות ולפלס את דרכו לליגה דרך מחנות הקיץ.

לפני מספר חודשים הצטרף לקבוצה הטורקית מרסין, בשורותיה הספיק לשחק שמונה משחקים ולהעמיד מספרים של 8 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק, זאת לפני שהצדדים החליטו לסיים את הרומן הקצר.

במקביל להחתמה זו, מעמדו של עודד קטש ממשיך להיות מעורער מתמיד. גם הגיבוי מהיו"ר דני קליין הולך ופוחת, כשהיום הוא התראיין ל'רדיו ירושלים' ואמר: "פיטורים לא על הפרק, אך יחד עם זאת קרה פה משהו. אני נתתי למאמן לעשות הכל ואמרתי לפני חודש שאני מגבה אותו, אבל הוא נכשל בדיוק כמוני. אני מצפה שייתן את הטוב ביותר, אבל אם הוא לא יכול ורוצה ללכת, אז שיילך".

עוד הוסיף קליין: "ההדחה מאירופה מהווה כישלון, קיוותי שהדברים העונה יהיו שונים. טעינו בכך שהסגל לא היה מוכן בזמן. בחירת השחקנים וחסרונו של גארד נוסף פגעו בקבוצה. הגארד שלא הגיע פירק את הפאזל. יכול להיות שהמאמן טעה ויכול להיות שהדרך בה בחרנו שחקנים שגויה".

בתוך כך, ג'ון תומאס צפוי להשתחרר מהקבוצה בעוד מספר שבועות. גם מעמדו של לוק ג'קסון התערער לאחרונה, ולא מן הנמנע שיוחלט לשחרר גם אותו. ג'קסון לא יירשם למשחק מול ראשון לציון מחר. הנהלת הפועל ירושלים ממשיכה לנסות לשכנע את אורי קוקיה להישאר בקבוצה, אך נכון לעכשיו קוקיה נחוש בדעתו לעזוב את הקבוצה ולעבור לראשון לציון.

קנסות כבדים להפועל חולון והפועל ירושלים

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully