וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "תמיד שמתי את הנבחרת לפני הכל"

שחקן ארסנל מבטיח: "כל עוד ארגיש שאני תורם, אשרת את הנבחרת. לא אחזור לשחק בליגה, ראיתי מה קרה למי שחזר"

נבחרת ישראל עדיין מחכה להודעה של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון באשר לסיום דרכו של לואיס פרננדז ומינוי מאמן חדש, אבל מי שמבטיח בכל מקרה להוביל גם בקמפיין הבא הוא יוסי בניון. קפטן הנבחרת התראיין היום (חמישי) ל'עושים ספורט' בגלי צה"ל והבהיר: "כל עוד אני משחק ברמות הכי גבוהות, אבוא לשחק בנבחרת. כל הקריירה שלי התקדמה בצורה מדהימה ותמיד שמתי את הנבחרת לפני הכל. עם הדרך הזו הצלחתי בצורה יפה, וכל עוד ארגיש שאני יכול לתרום לנבחרת, גם אתרום לה".

גם לגבי חזרה לליגת העל נשמע בניון נחרץ, הפעם בכיוון ההפוך: "אני לא אחזור לשחק בישראל. ראיתי מה קרה לשחקנים שחזרו לארץ, אני לא רוצה שזה יקרה גם לי. המטרה שלי היא להמשיך לשחק בחו"ל, אני מרגיש שאני מייצג את ישראל".

על קבוצתו לשעבר מכבי חיפה אמר בניון: "יש איזשהו משבר, הקבוצה איבדה את הביטחון. הם חשבו כבר שחזרו לעצמם, אבל אז שוב באו הפסדים. אלישע לוי עשה עבודה מדהימה ועכשיו אני רואה איך הקהל התהפך עליו. זה לא מתאים, הוא מאמן מצוין. הקהל צריך להבין שיש גם תקופות כאלה. יש שם שחקנים מספיק טובים ואני מקווה שהם יחזרו לעצמם. ראובן עטר הוכיח את עצמו כאחד המאמנים הכי טובים בארץ. אני אוהב אותו ומאחל לו שיצליח. לכולם ברור שיום אחד הוא יגיע למכבי חיפה".

שחקנה של ארסנל לא שכח לפרגן גם למוליכה הגאה עירוני קרית שמונה: "עושים שם דבר מדהים. מגיע קרדיט ענק לרן בן שמעון. קבוצה יכולה להפתיע שלושה-ארבעה משחקים ואז מגיעה הנפילה, אבל הם מוכיחים את עצמם מדי שבוע ומוצאים את עצמם למעלה. נקווה שהם ימשיכו להצליח כך".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully