וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון סקוט: "אני מאוד נרגש לגבי עמרי כספי"

מאמן קליבלנד מרוצה מהשתלבות הישראלי, שבעצמו "מאושר לחזור לשחק". פארקר: "אני ועמרי לובשים 18 מאותה סיבה - ח"י"

לאחר שנפצע בברכו באימון ונצטווה לנוח מספר ימים, העניק עמרי כספי ראיון לעיתון 'קליבלנד ג'ואיש ניוז', ובו דיבר בין היתר על הקהילה היהודית בעיר, הציפיות לעונה, והרצון הגדול שלו לשוב לשחק כדורסל אחרי השביתה הארוכה.

"הייתי מאוד מעורב בקהילה היהודית בסקרמנטו ואני מצפה לעשות את אותו הדבר כאן", אמר השחקן הישראלי הראשון ב-NBA, וציין כי עדיין לא בחר בית כנסת מקומי אך יתנדב באחד בקרוב. "זה היה קיץ ארוך ואני שמח לחזור, שמח לשחק שוב כדורסל, לראות את כל החברים ולשחק סוף סוף כדורסל".

שחקן קליבלנד קאבלירס עמרי כספי. AP
בינתיים החיבור נראה חיובי עבור כל הצדדים. כספי והמדים החדשים/AP

אמש (שני), בסדרת הצילומים הרשמית שערכה קליבלנד לקראת העונה הקרובה, נראה כספי עם הגופיה החדשה אותה ילבש העונה - זו עם הספרה 36. כזכור, הישראלי לבש את הגופיה עם המספר 18 אשתקד בסקרמנטו, אלא שאצל הקאבלירס המספר הזה שייך לאקס נוסף של מכבי תל אביב - אנתוני פארקר.

הגארד האמריקאי הוותיק הרחיב בנושא וסיפר: "אני חושב ששנינו לובשים את המספר הזה מאותה סיבה - ח"י, ומה שזה מסמל לאוהדים הישראלים. שם כספי התחיל ושם גם אני התחלתי, פחות או יותר, ולמרבה המזל או לצערי שנינו הגענו לאותה קבוצה. אני בטוח שנמצא פיתרון בקרוב", אמר פארקר לפני שידע כי כספי החליט להכפיל את המספר שלו וללבוש את הגופיה 36 העונה.

מאמנו החדש של כספי הוא שחקן העבר ביירון סקוט, שנמצא מאוד מרוצה מהשתלבותו של הישראלי במערכת עד כה. "ראיתי אותו קצת לפני שהוא נפצע, זורק קצת, ואני מאוד נרגש לגביו. אני חושב שהוא מאוד שמח להיות כאן, זה דף חלק בשבילו ואני כבר מחכה לראות מה הוא מסוגל לעשות בהמשך העונה. אני באמת חושב שהוא יהיה חלק חשוב ממה שאנחנו נעשה".

אנתוני פארקר חתם על חוזה חדש בקליבלנד
אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

שחקן קליבלנד קאבלירס אנתוני פארקר. AP
לא שוכח את ישראל לרגע. פארקר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully