וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד משיח ממשיך להוליך את אליפות העולם

הגולש הישראלי שוב סיים במקומות הראשון והשני את השיוטים שלו: "היה יום טוב מאוד לביטחון שלי". שחר צוברי במקום ה-19

נמרוד משיח ממשיך להוביל באליפות העולם בשייט שנערכת בפרת', אוסטרליה. הגולש הישראלי סיים גם היום (שלישי) במקומות הראשון והשני בשני השיוטים שלו, ואחרי שני ימי תחרות וארבעה שיוטים - הישראלי מוליך בבטחה עם 6 נקודות שליליות בלבד.

משיח, שעמד על הפודיום בשתי אליפויות העולם האחרונות, ממשיך ליהנות מתנאי מזג אוויר נוחים עבורו, והיום את השיוט הראשון הוא סיים במקום השני, ואת השיוט השני סיים במקום הראשון.

מי שלא רחוק ממנו במקום השני הוא פז'מיסלאו מיארקז'ינסקי הפולני, שסיים היום במקומות הראשון והרביעי והוא עם 10 נקודות שליליות. שחר צוברי סיים היום את שני השיוטים של היום במקומות 9 ו-12, והוא מדורג במקום ה-19 הכללי, עם 43 נקודות שליליות.

משיח אמר לאחר היום השני של התחרויות כי "היום היה טוב מאוד עבור הביטחון שלי, ועכשיו אני יכול להמשיך להתכונן ולהיות בפוקוס לקראת הימים הבאים". משיח גם הסביר את ההצלחה הישראלית בענף, ואמר כי "בישראל יש היסטוריה מוצלחת של גולשים. יש לנו בסיס גדול לאימונים, ועכשיו, למרות שאנחנו צעירים, יש לנו הרבה ביטחון בעצמנו". כשנשאל מה מניע אותו, אמר משיח ש"אני פשוט מאוד מאוד מאוד רוצה לנצח".

* בלייזר לגברים, יובל בוצר סיים את שני השיוטים שהתקיימו היום במקומות 10 ו-3 וטיפס למקום ה-18 הכללי בתום ארבעה שיוטים.

* ב-470 לנשים גיל כהן וורד בוסקילה סיימו את שני השיוטים במקומות 17 ו-2 וטיפסו למקום התשיעי הכללי עם 48 נקודות שליליות, כשנכון לעכשיו לשייטות שבמקום השלישי יש 21 נקודות שליליות.

מחר, החל מהשיוט החמישי, לשייטים תהיה אפשרות לבטל ממאזנם את השיוט הגרוע ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully