וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל ערד הדהימה את הפועל קטמון

הירושלמים יצאו למשחק חוץ מול האחרונה והפסידו 3:1. יבנה ראשונה עם 0:2 על נתיבות. צפון: רק תיקו למוליכה אסי גלבוע

בצל ההודעה במהלך השבוע החולף על הפסקת פעילותה של עירוני ג'ת/אל אהלי ממחוז דרום וביטול תוצאות משחקיה העונה, התייצבו היום (שישי) קבוצות הליגה השלישית, הלא היא ליגה א', אל המחזור ה-11 המסמן גם את תחילתו של השליש השני של העונה. מוליכת הדרום הפועל קטמון ספגה הפסד מדהים 3:1 מול הפועל ערד האחרונה ואיפשרה למכבי יבנה, שגברה 0:2 על נתיבות, לחלוף על פניה. בצפון, המוליכה אסי גלבוע נעצרה עם 0:0 מול מכבי טמרה, אך בכל זאת הגדילה את יתרונה בנקודה. מי שעשתה לה את העבודה היא מכבי כפר קנא, שגברה 0:2 על השנייה מ.ס. גבעת אולגה.

דרום

הפועל ערד - הפועל קטמון 1:3

ההפתעה של המחזור. ניצחון אחד וחמש נקודות, זה כל מה שהיה עד היום במאזנה של הפועל ערד ולא נדמה היה שהמאזן הזה ישתנה דווקא נגד המוליכה מירושלים, אבל לערדים היו תוכניות אחרות והם היממו את קטמון עם שני שערים מהירים של דור סבן (56) וחגי יצחק (58). יבגני צ'ברטוק הצליח לצמק במהרה (61) והחזיר את התקוות לאוהדים האדומים, אבל בתוספת הזמן, כשקטמון לחצה, דוד קרב מצא את השלישי של ערד והבטיח את הניצחון הסנסציוני.

מכבי יבנה - עירוני נתיבות 0:2

מי שניצלה בגדול את המעידה של קטמון היא יבנה, שעקפה אותה בטבלה והעפילה למקום הראשון. אורי קרגולה החמיץ פנדל בדקה ה-37 והמקומיים חששו שהם הולכים לפספס את ההזדמנות, אבל אדיר קרן הרגיע עם שער יתרון בדקה ה-50 ומאור פרץ ניצל פנדל נוסף בדקה ה-68 כדי להבטיח את הניצחון, כשבמהלך שהוביל לפנדל הורחק ערן בן הרוש האורח.

מכבי עמישב פתח תקוה - מכבי קביליו יפו 2:2

יפו ממשיכה להיות לא יציבה, אבל לפחות היא ניצלה מהפסד בפתח תקוה מול עמישב המאוכזבת, שלא הצליחה להתקרב לצמרת. מוחמד חטארי כבש בדקה ה-23, אלמוג בוזגלו הכפיל חמש דקות מפתיחת המחצית הראשונה ועמישב כבר חלמה על המקום השלישי, אבל נתנאל מולכו צימק (75) וצ'יקו דננבאום איזן (82) והקבוצות חלקו את הנקודות.

תוצאות נוספות:

האורתודוכסים לוד - בית"ר כפר סבא 0:0

הפועל כפר שלם - בני אילת 0:1
לכפר שלם: אליאור ועקנין (20)

הפועל מרמורק - עירוני כפר יונה 1:1
למרמורק: עידן שמש (74). לכפר יונה: עמית רצאבי (36)

מכבי קרית גת - מכבי קרית מלאכי 1:2
לקרית גת: שי אמיר (41, 45), נתנאל בן אבו (84). לקרית מלאכי: אבירן אלקיים (50)

צפון

מכבי טמרה - אסי גלבוע 0:0

אחרי תשעה ניצחונות רצופים, מאז ההפסד לגבעת אולגה במחזור הפתיחה, מוליכת הטבלה נעצרה דווקא על ידי מכבי טמרה שניצחה רק פעמיים העונה ונמצאת בתחתית. המארחים אמנם שיחקו ב-10 שחקנים את כל המחצית השנייה, בעקבות הרחקתו של נידאל דוואחדה, אבל אסי גלבוע לא הצליחה לנצל זאת כדי להשיג את שלוש הנקודות.

מכבי כפר קנא - מ.ס. גבעת אולגה 0:2

פספוס גדול של האורחת, שהחמיצה הזדמנות לצמק את הפער מאסי גלבוע המוליכה. אמיר גדיר העלה את כפר קנא ליתרון בדקה ה-66, איציק נאש השאיר סופית את שלושת הנקודות בבית עם השני בדקה ה-81. הניצחון מעלה את כפר קנא למקום ה-12 ונותן לה קצת אוויר לנשימה.

מ.ס. כרמיאל צפת - הפועל עפולה 1:1

משהו לא טוב עובר על הפועל עפולה בתקופה האחרונה. אחרי חמישה ניצחונות רצופים במחזורי הפתיחה, הקבוצה של חיים סילבס ממשיכה לאבד גובה, והפעם השיגה רק נקודה. רונן פלח העלה את כרמיאל צפת ליתרון בדקה ה-55, אבל רונן שוורצמן איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-66 ומנע מעפולה הפסד שני ברציפות.

עירוני טבריה - סקציה מעלות 2:2

טבריה פתחה את העונה בטירוף עם חמישיות ושישיות, אבל נעצרה לחלוטין וסגרה עוד משחק ללא ניצחון. בששת משחקיה האחרונים הקבוצה ניצחה רק פעם אחת וגם היום היא לא הצליחה לשמור על שלושת הנקודות אצלה למרות שלאחר שאליאור סיידר הורחק בדקה ה-29, שלומי ברז'יק (46) ואבי עמר (52) העלו אותה ל-0:2. אילן טל צימק בדקה ה-62 ופאדי זיאדה הימם את הטבריינים 11 דקות לסיום כדי לסדר למעלות נקודה.

תוצאות נוספות:

הפועל חדרה - אחי עכו 1:2
לחדרה: קובי בדש (12, 66). לעכו: מוהנד שעבאן (90)

מכבי צור שלום - הפועל כפר קנא 3:2
לצור שלום: מוטי בן חמו (75), שלומי עשור (90). לכפר קנא: אורן זילקה (27, 80, בפנדלים), תאיר אבו חמד (55)

מכבי דלית אל כרמל - עירוני קרית אתא 0:3
לדלית אל כרמל: ברקאת וואהב (58), ענאן נאסר אל דין (86, 90)

אחווה עראבה - הפועל דלית אל כרמל 1:0
לדלית אל כרמל: האדי נאסר אל דין (89, פנדל)

אורן קורנפלד מסכם מחזור בליגות הנמוכות

ליגה א' בוואלה! ספורט

לאתר דאבל פס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully