וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי אום אל פאחם עצרה את הפועל ירושלים

האדומים מהבירה חילצו 2:2 דרמטי בחוץ והשאירו את אחי נצרת בפסגה. הפועל רמת גן הביסה 2:5 את נס ציונה, ניצחון לרעננה

המחזור ה-14 בליגה הלאומית המשוגעת יצא לדרך בסערה גדולה אתמול (שישי). הפועל רמת גן, שמתחילת העונה נחשבה לקבוצה החזקה בליגה, אולם לא הצליחה לממש את הפוטנציאל, התחברה למחצית ראשונה מושלמת ודרסה את סקציה נס ציונה 2:5 בחוץ. בצמרת, כרגיל, חילופי משמרות, כשאחי נצרת גברה בחוץ 1:3 על מכבי בת ים ועלתה לפסגה. הכח עמידר/רמת גן והפועל אשקלון נפרדו בתיקו 0:0. הפועל ירושלים יכלה לשוב למקום הראשון בשבת, אך חילצה 2:2 דרמטי מאום אל פאחם ונותרה במקום השני. הפועל רעננה השיגה ניצחון שני ברציפות, כשגברה 1:2 על הפועל נצרת עילית.

משחקי יום שישי

סקציה נס ציונה - הפועל רמת גן 5:2

איזו הצגה של הפועל רמת גן, איזו התפרקות של נס ציונה. כבר אחרי שש דקות אותת בן ביטון על העתיד לבוא עם שער נאה, שנפסל בטענת נבדל גבולית מאוד. רמת גן לא התייאשה ובדקה ה-18 ליאור אסולין קיבל כדור ממאמדו טורה וגילגל פנימה את הראשון. שתי דקות חלפו ואסולין כבר עם צמד, אחרי מהלך קבוצתי מרשים של האורדונים. השלישי הגיע מראשו של פול קסאני בדקה ה-42 וההתעללות נמשכה רגע לפני המחצית עם שער גדול בהקפצה של עומר בוקסנבוים.

הקהל של נס ציונה כבר החל ללכת הביתה ופיספס את החמישי, כשאדריאן פרננדס עשה צחוק מההגנה בכתום וכבש. אחרי השער הוא חשף חולצה שהוקדשה לבנו של קרלוס צ'קאנה, שהלך לעולמו לפני כשבועיים. המארחת רק צימקה עם שערים של ארנון טמיר בדקה ה-71 ועמית אזולאי בדקה ה-89. ניצחון שלישי רצוף לרמת גן, שמתקרבת לצמרת.

מכבי בת ים - אחי נצרת 3:1

הקבוצה של שמעון הדרי חוזרת לנצח וחוזרת, לפחות זמנית, גם למקום הראשון. בת ים שוב לא מצליחה להשיג שלוש נקודות בבית. תוך ארבע דקות אנס דאבור בישל פעמיים. בפעם הראשונה קרן שלו הגיע למורן ג'אן שנגח פנימה בדקה ה-21, אחר כך הוא איתר את אלנתן סלמי שירה פנימה. את השלישי הוסיף סרז' איילי הנהדר בדקה ה-39 וכל מה שנותר לבת ים זה רק לצמק מרגליו של גל גניש.

הכח עמידר רמת גן - הפועל אשקלון 0:0

אשקלון, שניצחה בשבוע שעבר, לא הצליחה לשמור על המומנטום וסיימה בתיקו מאופס ומאכזב מול הכח עמידר/רמת גן, שמצידה סוגרת כבר משחק שלישי ללא ניצחון, כשבכל שלושת המשחקים היא גם לא כבשה. כעת שתי הקבוצות צמודות בטבלה, האורחת חמישית והכח שישית.

משחקי יום שבת

מכבי אום אל פאחם - הפועל ירושלים 2:2

הקבוצה של לופא קדוש ראתה את אחי נצרת מנצחת בשישי, אך לא הצליחה לחקות אותה ואיבדה את הפסגה אחרי ריצה מטורפת של שבעה ניצחונות בשמונה מחזורים. לפחות היא נמנעה מהפסג. אופיר עזו אמנם העלה את הפועל ירושלים ליתרון עם שער בדקה ה-10, אבל רוברט ארחיל השווה את התוצאה בדקה ה-35 ויובל שוואט השלים מהפך עם פנדל בדקה ה-78. האורחים תקפו בניסיון להשיג את השוויון, ובדקה ה-90 איציק כהן קבע שוויון דרמטי. אום אל פאחם מנצלת את הצפיפות בטבלה כדי להתייצב במקום השישי עם 22 נקודות, כאשר בשבוע הבא היא תפגוש את המוליכה החדשה-ישנה מנצרת. הפועל ירושלים שנייה עם 26 נקודות.

הפועל רעננה - הפועל נצרת עילית 1:2

אחרי פתיחת עונה לא טובה, רעננה החלה לראות את הפלייאוף העליון הולך ומתרחק ממנה, אבל ניצחון על מכבי באר שבע בשבוע שעבר - הראשון שלה אחרי חמישה משחקי ליגה רצופים - שיפר עבורה עמדות. הקבוצה של איציק עובדיה הצליחה ליצור המשכיות בשבת, כשקשר הרכש שחר סימנטוב כבש בדקה ה-25 את הראשון שלו העונה, דווקא מול קבוצתו לשעבר. נצרת עילית נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים, כאשר הבלם אלון זיו סגר עניין בדקה ה-80. הייל חשאן צימק בפנדל שתי דקות לסיום, ולראשונה מאז 2003 מובקעים יותר משני שערים במשחק בין הקבוצות.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully